1. Ik snap niet echt waar je hier mee naar toe wilt, dus de huidige accs//mensen die meer dan twee accs hebben neem ik aan, moeten die dan eigenlijk ook een paar van hun accs lozen? Of kunnen deze gewoon behouden worden? Ik neem nu mezelf als voorbeeld, ik heb wel wat accs die ik niet echt meer gebruik, en zal gebruiken, en die mogen van mij wel verwijderd worden, maar dan nog houd ik nog wel accs over, die ik nog wel even wil blijven behouden bijv... Als je snapt wat ik bedoel tenminste
2. Het is mss idd beter om wat minder gebieden te houden, hoewel deze me wel aanstaan en zo, maar zo is het ook wat overzichtelijker met minder gebieden. Misschien zou het geen idee zijn om geheel nieuwe gebieden te verzinnen? Ik herhaal het nog eens, deze gebieden staan me erg aan, maar misschien is een frisse start wel 'es nodig? Ook onder de gebieden..
3. Kleine groepen zijn misschien wel wat, maar dan vind ik het persoonlijker beter als er bijv. meerdere 'grote' groepen bestaan, en meerdere 'kleine' groepen, dit vind ik het persoonlijk nog spannend maken, maar da's dan ook mijn mening
4. Ik geef je volledig gelijk hierin, een nieuwe start kan misschien goed doen.
5. Voor, want ook bij mij is hij te groot. Als het misschien een idee is, kun ik wel zorgen dat de inhoud van het portal op de index komt te staan, ik knutsel zo wel even een nieuwe layout ineen (op m'n eigen testforum dan hé
) en dan stuur ik die wel even naar één van de teamleden hier door, zodat jullie kunnen beslissen. Het is absoluut geen moeite voor me, maar neem van mij aan, dat het wel even wat tijd in beslag kan nemen aangezien ik van het ene werk in het andere spring..
6. Hier stem ik ook mee in, als het voor jullie eventueel een hulp zou zijn, mogen jullie gerust wel wat regels betreft de krachten en zo, van mijn forums gebruiken, wat jullie zelf maar willen, ik wil alleen maar helpen
Note;; Ligt het aan mij, of aan de laptop, maar zie ik op het ene moment de tekst met een schaduw er achter, en het andere moment, de tekst erg wazig?