Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dragon World wakkerschudden!

Ga naar beneden 
+9
Yoshé
Gale.
Shakey
Laisve
Yassia
Sky
Lea
Falkor
Toxic
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Een naam voor DW
Amzinai
Dragon World wakkerschudden! I_vote_lcap42%Dragon World wakkerschudden! I_vote_rcap
 42% [ 5 ]
Katilas
Dragon World wakkerschudden! I_vote_lcap17%Dragon World wakkerschudden! I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Zarna
Dragon World wakkerschudden! I_vote_lcap17%Dragon World wakkerschudden! I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Vyras
Dragon World wakkerschudden! I_vote_lcap24%Dragon World wakkerschudden! I_vote_rcap
 24% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 

AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo jul 29, 2012 11:12 am

Jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat DW erg rustig is. Dat is natuurlijk erg jammer, vooral omdat Dragon World een van de weinige draken RPGs is en daarbij ook de oudste.
Daarom wil ik graag met jullie hulp het hier weer actief maken.
Alle ideeën zijn welkom.
Als eerste ga ik hier een topic voor maken.
Ik stel voor aan hen die dit lezen een topic te starten of, als er al een nieuwe topic is, op een topic te reageren. Probeer minstens een keer in de twee dagen langs te komen zodat gasten zien dat er veel leden online komen (onderaan de forumpagina staat wie er allemaal online waren de afgelopen 24 uur, die lijst wil ik langer hebben)
Als je fora tegenkomt waar DW nog niet gepromoot is, doe dat dan Wink maak er een mooi visitekaartje van en gebruik desnoods die van een andere site (waar DW al gepromoot is)
Als de promotietopic verouderd is plaats dan wat updates zodat de topic weer gezien wordt.

Hopelijk word het hier weer snel actief zodat we onderandere de verhaallijn voort kunnen zetten.


EDIT SKY: ik heb een poll toegevoegd met een aantal ideeën voor een naam voor DW, de beslissing is te belangrijk om alleen door mij genomen te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo jul 29, 2012 3:39 pm

het eerste wat ik voorstel is om de site op te ruimen alle acounts en topices en berichten te verwijderen die al meer dan een jaar oud zijn en acounts die al langer dan een jaar niet meer online zijn geweest gewoon te verwijderen.

en ja we moeten echt gan prometen vooral op de grotere rpg site's zoals wolfstory en monica high, en warrior cats. helaas heb ik daar geen acounts op en ik ik zie het niet echt zitten om daar een acount aan te maken alleen om te prometen de meeste rpg site's waarderen dat ook niet echt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo jul 29, 2012 5:29 pm

Dat is waar Falkor, maar ik heb laatst een oud lid van de Dw tegen gekomen, ik zal vragen om te promoten op Wc (Mijn acc zijn verwijderd). Maar ik dacht dat er niemand meer online zou komen, ik geef het toe, ik ben enkele maanden weg geweest. Maar nu ben ik terug! Ik zal actief posten, maar het probleem is meestal dat er niet op geantwoord wordt. Misschien moet de site een nieuwe lay-out krijgen, even iets niews proberen of zo. Ook is Riddel niet zo vaak meer online, wat er ook voor zorgt dat de enigste goede groep inactief graakt. Misschien een neiuwe leider voor DKVDL?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo jul 29, 2012 7:31 pm

:) oke lol

Jaa daar ben ik nou ook bang voor de de enige goede groep weer verwijderde word omdat de leider inactief is maar de nightwarriors heeft ook best weining actief leden maar dat komt omdat er bijna niks meer op dragon world gebuurt. en we moeten met ze alle een oplossing bedenken als we met de rpg verder willen gaan.

ik geef het toe, ik ben enkele maanden weg geweest. Maar nu ben ik terug! Ik zal actief posten, maar het probleem is meestal dat er niet op geantwoord wordt.

ja ik snap best dat dat vervelend is vooral omdat we al zo weining actief leden hebben het probleem is dan je komt even online om te kijken waar er gepost is en bij wie als er dan bij je topice gepost is post je weer terug en meestal ga je dan weer ofline en dan check je om de 3 of 7 dagen of er gepost is je bezoek dan meestal gewoon even de site als gast of je als je een berichtje heb gekregen in je mailbox met er is gepost dan pas log je weer in en post je en je gaat weer ofline. IK denk dat dit de grooste oorzaak is wanneer een rpg sterf.

ik denk gewoon dat we een dag of weekend moetne regelen weerbij we proberen zoveel mogelijke leden tegelijke online te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo jul 29, 2012 9:48 pm

Ik zal inderdaad accounts gaan verwijderen, dat wilde ik al eerder doen maar vond dat ik de eigenaren van deze accounts hiervoor moest mailen, dat heb ik gedaan dus ze zijn gewaarschuwd. Het enige probleem daarin vond ik dat er leden bij zitten die ik destijds erg waardeerde.
Ik raad jullie aan even op al jullie accounts in te loggen en te bepalen of je ze nog allemaal wil.
Ik zou graag wat meer verhallijnen willen zien omdat die voor wat actie zorgen.
Ik ga de lay-out niet veranderen, deze is vertrouwd en niet te druk, ik vind het zelf erg irritant als een rpg steeds van uiterlijk veranderd, dat komt naar mijn idee onzeker over. Ik neem het idee wel in overweging, mocht ik iets tegenkomen wat me echt aanspreekt dan zal ik het logo en eventueel de kleuren wat aanpassen.
Valkor, jij wilde toch een groep? Misschien dan jij DKVDL wil vervangen? Je lijkt me geschikt voor deze rol Wink
Zo'n dag/weekend lijkt me een goed idee, ik kijk even wanneer ik kan en dan kunnen we een datum prikken.

EDIT: ik kan vanaf 19 augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 1:22 pm

:) Het enige probleem daarin vond ik dat er leden bij zitten die ik destijds erg waardeerde.
probeer ze weer terug op dragon world te krijgen zou ik zeggen :)

mmm ik weet niet of ik een goede leider zal zijn maar wil opzich wel een groep met iemand leiden waarom gaat sky geen groep leiden ze is een van de oudste en machtigste draken op de forum ze zal vast een goede leider zijn :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yassia

Yassia


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 108
Punten : 97
Join date : 03-01-11

Dragon World
Leeftijd: 8 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 2:13 pm

sorry dat ik de laatste tijd zo onactief ben geweest maar er gebuert de laatste tijd gewoon niks meer. Maar verwijdere alsblief mijn acounts niet

Mijn acounts zijn Yassia,Slinno,Iluna. en dan nog poison voor het verhaallijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 4:31 pm

@Falkor

Als Sky een leider gaat worden zal dit heel oneerlijk worden tegenover de NW, aangezien zij een goddelijke is en normaal onoverwinnelijk is. Tenzij dat we een goddelijke duistere krijge, die bv god van de dood is of zo.


Ikzelf heb 2 of 3 topic waaraan ik meeneem en allemaal zijn ze inactief :/ Het probleem is dat ik niet graag zelf een topic aanmaak met Laisve (past niet bij zijn persoonlijkheid, hij besluipt liever mensen...)
Ik vind het ook een goed idee om oude topics te verwijderen maar ik denk dat de kleuren van DW moeten blijven, een andere banner zou wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 8:40 pm

Zo dit is een tijd geleden O.o

Als ik het zou mogen bepalen zou ik de kleuren wel houden want dat past mooi bij het forum. Maar ik denk dat een nieuwe skin/lay-out en een banner heel veel goeds zou doen. Deze skin hebben we al sinds ik joinde een hele lange tijd geleden. Nu is de portal wel veranderd maar als ik eerlijk ben niet super. Door het seizoenenplaatje rekt de pagina bij mij uit en het inloggen vlak is zo klein dat je je letters niet kan zien. Daar kan er misschien wat aan veranderd worden?

Voor de rest misschien nieuwe gebieden? We hebben er wel veel maar iets nieuws is altijd leuk en spannend. Je hoeft niet meteen drie nieuwe gebieden aan te maken maar misschien als iemand ene goed idee heeft langzamerhand gebieden erbij voegen?
Een wedstrijd zal ook leuk zijn, of iets waar nieuwe leden bij in kunnen springen en meedoen?

Sky, dit is jouw site dus jij bepaald maar ik denk dat deze ene keer een nieuwe lay-out veel goeds kan doen dan slechts. Een frisse nieuwe start met nieuwe leden en een nieuw likje verf. Niks hoeft drastisch te veranderen maar verandering is goed soms :)

Sorry als ik hiermee iemand aanval of bekritiseer maar ik wil graag helpen ondanks bijna lange inactiviteit. Ik ben van plan om een nieuw account aan te maken om weer fris te beginnen. Al mijn accounts kunnen de prullenbak in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 11:17 pm

Als ik leider zou zijn van een groep vind ik dat als misbruik van macht overkomen. Je ziet vaak dat een admin de leider van de slechte groep is (deze is er vaak al vanaf het begin ect.) daarbij is Sky niet echt een groepstyp.

Ik weet dat het forum dit uiterlijk al een lange tijd heeft en ik ga ook zeker een geanimeerde banner maken, dat zal wel enige tijd duren natuurlijk; animatie is veel werk.
Ik ga wel op zoek naar een nieuwe afbeelding vooor 'wie zijn er online' en misschien wat dingen op de portal. Ik heb daar nu echter weinig tijd voor.

Een nieuw gebied is interessant maar er zijn nu al gebieden die nauwelijks bezocht worden. Dus ondanks de nieuwe uitdaging is het wat overbodig. Het zijn er al zo veel Wink
Maar als iemand een écht geniaal idee heeft dat wil ik het graag overwegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yassia

Yassia


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 108
Punten : 97
Join date : 03-01-11

Dragon World
Leeftijd: 8 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 11:24 pm

ik heb nog wel een paar gebieden in gedachten. een visser haven met een vissersdorpje en een strand mabye? en dan nog mischien een grote haven en ik mis eigenlijke eigenlijke nog een grot kasteel voor de soldaten en de koning van de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 11:25 pm

Wat je ook kunt doen is bepaalde gebieden waar echt géén animo voor is weghalen zodat er weer plek is voor nieuwe?
Kijk uit voor het animeren, het moet niet de site langzaam maken dat zou jammer zijn. Maar wel super cool natuurlijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyma jul 30, 2012 11:46 pm

Een gif-animatie op een banner maakt de site echt niet langzamer. Bijna alle banners zijn geanimeerd Wink
Een haven is al vaker voorgesteld en het lijkt me een interessante toevoeging aan het Human District. De kaart moet dan wel aangepast worden. Een kasteel gaat écht niet gebruikt worden, enkel door mensen die zich dan meteen voordoen als koning of prinses of draken die dat kasteel dan gaan verwoesten. Het was nooit echt mijn idee geweest om draken zo makkelijk in het dorp te laten...

Ik heb het idee dat nieuwe leden niet zo snel naar een newbie-helper gaan gezien ik altijd door hen bericht word. Newbie-helpers lijken me dus wat overbodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi jul 31, 2012 11:36 am

:) oke jammer mij leek het wel leuk als Sky een groepg ging leiden :) maar ik wil gerust de groep van riddel overnemen als dat goed is van jullie maar ik zie het niet echt zitten om in me eentje een groep te leiden dus een medeleider is altijd welkom :)
Mchien dat een paar nieuwe gebieden niet zo gek idee is. Ik miste altijd al een haven in het human gebied. En mischien nog iets van een inn of een plek voor de wat slechtere mensen waar hun een beetje kunnen rondhangen. Een visserdorpje lijkt me ook een leuke tovoeging verder mis ik bij Wyvern mountains nog iets vaak zie je bij bergen wel een klein riviertje of het onstaan van de rivier die dan door het landschap gaat. En bij de Hydra waters zou je da nog een kleine vissdorpje kunnen zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi jul 31, 2012 7:03 pm

Je hebt dan nu van mij toestemming om een nieuw topic bij 'groepen' aan te maken. Ik zal de oude topic van DKVDL sluiten en erbij zetten dat jij de neiuwe leider bent. De leden moeten dan even kiezen of ze Valkor als nieuwe leider accepteren Wink
Ik zal een haven aanmaken, een vissersdorpje vind ik een origineel idee.
Ik heb alleen afbeeldingen nodig, voel je vrij die te zoeken want ik heb nu weinig tijd (zit ergens in Spanje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptywo aug 01, 2012 3:01 pm

oke :) bedank alvast zal me best doen iemand die hier goed met bewerken is en een leuke groeps afbeelding en groepsmerkje voor me kan maken :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyza aug 04, 2012 2:20 am

Ik heb het vissersdorp en de haven aangemaakt, de onderwatergrotten heb ik verwijderd.

Ik overweeg dragon world een eigen naam te geven zodat het land in plaats van DW een andere naam heeft.
(het blijft nog wel dragon world maar de rpg-wereld gaat anders heten)
Hier wil ik jullie maning graag over hebben.
Als iemand een origineel idee heeft voor de naam hoor ik het graag! (dus niet iets als 'draconia')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale.

Gale.


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 19
Punten : 4
Join date : 04-08-12

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: not yet
Partner: Tell me that I screwed up mess

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyza aug 04, 2012 6:42 pm

Na wat twijfelen heb ik toch besloten om DW nog een kans te geven met een nieuw acc n_n

Dus ik zal hier misschien eens een paar ideeën neergooien. Gewoon ideeën waarover gediscusieërd kan worden :3

- Het viel me op dat er eigenlijk heel veel draken zijn en weinig mensen. Misschien kun je ook een groep of iets dergelijks aanmaken voor de mensen? Zo kan je misschien ook wat meer mensen lokken die mensen willen spelen.

- Zoals al gezegd is zou er meer gepromoot moeten worden. Ik kan misschien wel zorgen voor een postsheet zodat men de code gewoon moet overnemen en ergens kan zetten. Je zou ook een topic kunnen maken waarin om de week of maand updates worden geplaats zodat het makkelijker is voor andere die promoten.

- De verhaallijn is best goed uitgewerkt, maar ik heb al gezien dat sommige leden gewoon niet actief genoeg zijn die een belangrijke rol hebben. Er is al geprobeert om die accounts over te nemen, maar misschien is het een goed idee om nog een een mail ofzo naar die mensen te sturen?

Hmn, rest komt later misschien nog C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyza aug 04, 2012 7:08 pm

@Gale
Er zijn al draken met een belangrijke rol overgenomen door anderen, ervoor hebben ze de eigenaars gevraagd terug actief te worden wat bij de meesten niets opbracht.

@Sky
Een paar namen: Amzinai, Katilas, Zarna, Vyras
Dit zijn allemaal fantasie namen maar als je liever iets hebt dat duidelijke betekenis heeft kan ik je niet helpen want daar ben ik verschrikkelijk in :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo aug 05, 2012 10:47 pm

Een sheet lijkt me een goed idee, ik ben zelf niet zo geweldig in sheets dus als jij er een wilt maken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Dat zijn mooie namen Laisve, ik zou alleen niet weten welke ik dan moest kiezen >.<
EDIT: ik heb een poll toegevoegd om dit probleem op te lossen.
Ik ga zelf nog even op zoek naar namen met een betekenis. slecht plan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Yoshé

Yoshé


Soort : Heks
Aantal berichten : 22
Punten : 2
Join date : 04-08-12

Dragon World
Leeftijd: 20 Year
Temmer\draak: x
Partner: Let my heart never be caught again.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptyzo aug 05, 2012 11:37 pm

Ik zat er ook aan te denken, is het niet leuk om ook de Punten een functie te geven?
Bijvoorbeeld dat je met zoveel punten een nieuwe kracht kan kopen, of bij zoveel punten kan je een drakenei kopen of iets in die zin xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi aug 07, 2012 3:03 pm

Wow, het is hier nogal stil ja. Ik ga terug wat actiever zijn met Twilight en een mens aanmaken denk ik.
Als je namen zoekt ben je aan het juiste adres Very Happy Sky als je een paar woorden wil vinden (nederlands) die met DW te maken hebben zou ik dat fijn vinden.
Ja het moet hier wat vernieuwd worden, andere plaatsjes zoeken (niet dat deze slecht zijn, maar een frisse start is een goed idee) Oude accounts verwijderen,etc.
Zou echt jammer zijn als deze RPG uitdooft. Ik zal eens zien of ik wat mensen kan vinden die hier een beetje hun best willen doen.
(Op het ondersteuningsforum zijn mensen die super mooie lay-outs kunnen maken (noemt dat zo?) misschien kun je daar eens rondvragen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi aug 07, 2012 3:21 pm

Yoshé schreef:
Ik zat er ook aan te denken, is het niet leuk om ook de Punten een functie te geven?
Bijvoorbeeld dat je met zoveel punten een nieuwe kracht kan kopen, of bij zoveel punten kan je een drakenei kopen of iets in die zin xD

volgens mij was dit er al of iets in die richting :) dat je als je een bepaald aantal punten had een kracht er bij mocht doen.

en welkom terug Twilight.

leuke namen maar nou kan ik niet kiezen ze zijn allemaal mooi Razz
even kijke wat kunnen we nog meer doen om nieuwe leven in dragon world te blazen naast promte nieuwe afbeeling en gebieden, nieuwe skin.

trouwns ik vind dat idee van gale met die postscheet een heel goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoshé

Yoshé


Soort : Heks
Aantal berichten : 22
Punten : 2
Join date : 04-08-12

Dragon World
Leeftijd: 20 Year
Temmer\draak: x
Partner: Let my heart never be caught again.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi aug 07, 2012 5:26 pm

Falkor schreef:
Yoshé schreef:
Ik zat er ook aan te denken, is het niet leuk om ook de Punten een functie te geven?
Bijvoorbeeld dat je met zoveel punten een nieuwe kracht kan kopen, of bij zoveel punten kan je een drakenei kopen of iets in die zin xD

volgens mij was dit er al of iets in die richting :) dat je als je een bepaald aantal punten had een kracht er bij mocht doen.


Misschien dat er dan een shop kan komen ofzo?
Aangezien ik ook nergens een topic vind over die punten, of ik heb er overheen gekeken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Falkor

Falkor


Soort : Draak
Aantal berichten : 56
Punten : 39
Join date : 30-08-11

Dragon World
Leeftijd: 21
Temmer\draak: Ik hoef geen temmer.
Partner: Niet echt op zoek naar iemand.

Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Emptydi aug 07, 2012 6:21 pm

nou je het zegt ik kan het ook nergens terug vinden :) dacht dat het bij de regels stond maar blijkbaar niet dus mischien een leuk idee om inderdaad een schopje te maken. Snap nou ook eigenlijke niet precies waar de punten nou dan precies voor diennen. Op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragon World wakkerschudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragon World wakkerschudden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Back In Dragon World
» 'Dragon World door de jaren heen'
» DA First Dragon
» A dragon cry
» Dragon Hyves?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Overig-
Ga naar: