Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Second Time

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Second Time Empty
BerichtOnderwerp: Second Time   Second Time Emptydo mei 12, 2011 10:37 pm

Hoe zou het zijn wanneer ze alleen in een magische wereld terecht zou komen, zo eentje waar draken wonen, doden en leven? Hoe zou het dan zijn, dat ze daar je best doet iets op te bouwen? En hoe zou het dan voelen, om die hoop iets te kunnen maken in een nieuwe wereld, genadeloos in de grond wordt getrapt? En dan niet één keer, maar twee keer.

Historie
Norah is een tijd geleden al in DW geweest. Ze deed niet slecht voor een nieuwtje, eigenlijk toch wel aardig. Het enige wat ze verkeerd deed, was op de verkeerde plek zijn op de verkeerde tijd. Eén fout, heeft haar voor de rest van haar leven getekend. Die verkeerde plek was de mistige gebieden, precies de plek waar een donkere draak zich ophield. Hij speelde met haar, maakte haar gek door haar blindheid van vervallen ruïnes en dikke mist. Uiteindelijk kwam hij te voorschijn en kon ze iets uitrichten. Zodra het wezen te voorschijn was gekomen en ze over de eerste schok van de grootte van de draak, was ze niet bang meer. Het handvat van haar zwaard voelde vertrouwd en ze werd er zelfverzekerder door. Maar natuurlijk is dat niet genoeg. Een nietige mens, in vergelijking met een enorme, donkere draak - zowel van binnen als van buiten -. De verkeerde tijd was dat ze daar was, net voor de komeet inslag in de wereld zo veranderden, dat mensen die er waren geweest die niet meer zoals vroeger herkenden. Op de een of andere manier overleefde ze de komeet inslag en ontwaakte ze na een slaap die ze niet had gehad in deze wereld, in een bos. Ze was alleen, gewond en hulpeloos. Zonder dat ze het wilde, kwam een draak, een gouden, en trachtte haar vertrouwen te winnen. Het was hopeloos, ze werd gek van angst door haar ervaring en reed de dikke korsten op haar diepe wonden open. Uiteindelijk was ze zo uitgeput, dat ze alweer buiten bewustzijn raakte. Opnieuw ontwaakte ze, in een ander woud. Ze dacht dat alles een droom was geweest, maar de afschuwelijke waarheid drong tot haar door toen die gouden draak voor haar lag. Uiteindelijk won hij haar vertrouwen, maar deze verspilde die door in het niets te verdwijnen en haar opnieuw achter te laten. Ze keerde terug naar haar eigen wereld, een wereld die je uitlacht als je over draken begint. Ze werd sterker en standvastiger, maar niet alle nieuw geworven eigenschappen waren positief. Bitterheid overschaduwd nu haar geest, samen met eenzaamheid, pijn en boven alles zindert ze op wraak. Vooral op de draak die haar al die lichamelijke pijn had aangedaan, maar in het algemeen had ze een diepe afkeer voor alle draken. Ze is weer teruggekeerd in de wereld waar ze uit was gejaagd door kwelling van het vertrouwen dat meerdere keren ten onrechte was gewonnen.

Verhaallijn
De details heb ik niet uitgedacht, ben ik ook niet van plan. Het enige wat ik heb uitgedacht, is de grote lijn waar deze hele verhaallijn om draait. Hoe die wordt uitgevoerd, laat ik de speler(s) vrij in, anders kan ik net zo goed zelf een verhaal schrijven in Word.
Anyway, de grote hoofdlijn waar ik dus naartoe wil werken, is dat Norah weer vertrouwen krijgt in DW in draken, dat ze eigenlijk opnieuw leert goed te zijn en in te zien dat andere dat ook wel kunnen zijn, zowel mensen als draken.

Gezocht
Ik zoek een GOEDE draak (mag eventueel ook mens), het liefst die al langere ervaring heeft met schrijven en / of RPG'en. De post moeten niet uit 5 regels o.i.d. bestaan, moet goede opbouw en vulling van een gemiddelde of lange post. Ik kies dus een tegenspeler uit op schrijfkwaliteit omdat ik daar zelf van kan leren en omdat ik denk dat ikzelf wel aan mijn eigen eisen voldoe. Het spijt me als die arrogant overkomt, maar schrijven is stiekem wel belangrijk voor mij Embarassed
Voel je je aangesproken door deze verhaallijn en voldoe jij aan mijn eisen? Twijfel niet langer en meld je aan!

Xx my
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Second Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Second Time   Second Time Emptydo mei 19, 2011 8:49 am

Ik wil wel meedoen, het lijkt me een goede manier om mezelf weer actief te krijgen (als jij dat wilt dan). Ik neem aan dat je wel eens een van mijn posts hebt gezien? 5 regels haal ik met twee vingers in m'n neus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Second Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Second Time   Second Time Emptydo mei 19, 2011 9:10 am

Ik was al bang dat niemand zou reageren x) Ikzelf probeer ook actief te worden, dus zo kan één verhaallijn, meteen twee accounts actief krijgen, twee vliegen in één klap ^^ Je posts zitten ook wel goed..

You're in! :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Second Time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Second Time   Second Time Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Second Time
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I need time for myself
» Second Time
» Time to explain. ~
» Long time no see ~
» Long time no see...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Verhaallijn-
Ga naar: