Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Long time no see...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Long time no see... Empty
BerichtOnderwerp: Long time no see...   Long time no see... Emptyvr apr 15, 2011 7:05 pm

Hee,

Ten eerste; Ik schaam me diep en ik snap niet waarom ik niet eerder weer op dit forum heb gekeken. Misschien was het mijn geestelijke status, misschien school, misschien te weinig sociale skills om te beseffen dat misschien sommige mij zouden missen (iets wat ik denk dat niemand deed...) Maar nu ga ik echt proberen meer actief te worden, in de eerste instantie met dit karakter, in de tweede instantie met mijn andere karakters (bijvoorbeeld Aidon). Ik wil me speciaal verontschuldigen richting Angel en Razor, omdat ik de enorme eer had hun kind te mogen spelen en die eer heb verspeelt (ik ga daar allang van uit...). Ik zal weer vertrouwen moeten opbouwen, dat weet ik, maar ik wilde toch even laten weten dat ik een doorstart ga maken op dit forum...



Laatst aangepast door Norah op za apr 16, 2011 12:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Long time no see... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see...   Long time no see... Emptyvr apr 15, 2011 8:40 pm

je verontschuldigingen zijn geacepteert(spelling?) , maar het was ANGEL en Razor Wink verder welkom terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Long time no see... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see...   Long time no see... Emptyza apr 16, 2011 12:55 pm

O: Dat is echt wel heer erg :$ (moet je nagaan hoe lang ik hier niet ben geweest -.-)

dankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Long time no see... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see...   Long time no see... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Long time no see...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Long time no see ~
» Long time, no see my dear
» After a long journey
» After a long journey.
» I need time for myself

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Overig-
Ga naar: