Geslacht : Aantal berichten : 268 Punten : 297 Join date : 23-07-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : helmond
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: ..... Partner: Single is the way too live
Onderwerp: nieuwe groepen ??? vr nov 12, 2010 3:38 pm
Heey ik vroeg me af of er nog nieuwe groepen worden toe gelaten hier we hebben nou maar een groep en dat is die van toxic :) die alleen slechte draken toe laat. (SHAME ON YOU TOXIC) Dus mijn grote vraag is of er binnen kort nog wat groepen aangemaakt worden voor de goede en neutrale mensen en draken.
Lijkt me wel leuk als er nog een groep bij komt, weet neit of jullie het zelfde denken. Dus ik wil graag jullie mening horen :)
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: nieuwe groepen ??? vr nov 12, 2010 6:44 pm
Kliennie, heb je gezien wie er allemaal een groep hebben aangevraagt? Weet je hoe actief de meeste daarvan zijn?
Er is dus keuze uit twee of drie groepen die allemaal nog geen leden - behalve henzelf - hebben.
Zonder leden geen groep.
Slotje
kliennie
Geslacht : Aantal berichten : 268 Punten : 297 Join date : 23-07-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : helmond
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: ..... Partner: Single is the way too live
Onderwerp: Re: nieuwe groepen ??? vr nov 12, 2010 6:50 pm
niet echt de meeste heb ik bijna nooit online gezien. Hehalve rainbow dan, maar die heeft nog geen leden op haar zelf na dan. Vandaar dat ik hier ook deze topice heb aan gemaakt. Om te zien of er wel interressen is voor een nog een groep.
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: nieuwe groepen ??? vr nov 12, 2010 7:10 pm
Als er interesse was zouden zij met interesse dan niet beter in de groepsaanvraag-topic moeten posten in plaats van een onnodige topic over interesse?