Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]
2 plaatsers
Auteur
Bericht
Poison
Geslacht : Aantal berichten : 34 Punten : 45 Join date : 21-10-10 Leeftijd : 31
Dragon World Leeftijd: When you live a long time, age isn't important Temmer\draak: No one will tame me Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.
Onderwerp: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] ma nov 01, 2010 7:30 pm
Algemene Informatie Naam: Poison Leeftijd: A few years of wisdom, that's what I got Geslacht: Vrouwelijk Temmer: You will be a beautifull soul to my collection Groep: Night Warriors Geboorteplaats: De markt Soort: Gifdraak, pact gesloten met de doden Ouders: Never knew them Broers/zussen: Toxic en Venom: together the unbeatable sisters of doom! Partner: No one was able to see my real heart Gedraging: Slecht Hits: Zielen, Geesten, rustige plekken Misses: Iets meer leven in de brouwerij XD
Krachten Cloud of Poison Een wolk van giftige dampen komen uit de binnenkant van Poison's wangen. Deze damp is echter makkelijk te genezen als het gaat om tegengif.
Vicious spit Poison kan hierdoor met een bepaalde klier zuur spugen dat over het algemeen vervelende wonden achterlaat. En daarnaast ook nog vele materialen kunnen doorbranden. Diamant, en andere edelmetalen zijn hier tegen bestand.
Death sqaud Poison kan zielen opzuigen van mensen die ze heeft vermoord. Deze zielen kan ze voor altijd bewaren om zodat ze hiermee de overleden mensen terug kan roepen. Aan Death sqaud zit echter een klein nadeeltje. Tot op drie doden zijn ze iets sterker dan een mens. Hun uithoudingsvermogen en verdediging is gemiddeld. Maar wanneer ze er 100 heeft opgeroepen is de uithoudingsvermogen van deze doden zo verzwakt dat de opgeroepen doden binnen enkele zwaardsteken of slagen uit elkaarspatten.
Shades of Misery Deze kracht stelt Poison in staat om uit haar vleugels 2 schaduwmisten in de vorm van mensen te laten schieten. Het slachtoffer ziet zijn ergste angsten in de vorm van een nachtmerrie. Deze illusie kan Poison meekijken en zo de angsten gebruiken tegen deze mensen, indien mogelijk.
Spots of light Door deze kracht lichten de lichtblauwe delen van Poison op. Het heeft geen bijeffect het enige wat nut heeft is het voordeel van zicht in donker. Het nadeel is dat je eerder ontdekt wordt.
Laatst aangepast door Poison op do nov 04, 2010 1:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] ma nov 01, 2010 10:14 pm
Je bent vrouwlijk!
Poison
Geslacht : Aantal berichten : 34 Punten : 45 Join date : 21-10-10 Leeftijd : 31
Dragon World Leeftijd: When you live a long time, age isn't important Temmer\draak: No one will tame me Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.
Onderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] di nov 02, 2010 12:02 am
Ik zei toch nog niet af XD *ligt dubbel* Ik was van plan om het te gaan controleren op het eind, dus daarom had ik het nog niet gezien. Maar toch bedankt voor het zeggen. *danst een rondje* Ik zal het zo spoedig mogelijk aanpassen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]
Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]