Faren wachten geduldige op Toxic, al snel hoorde hij een oorverdovende brul. Dat moest Toxic zijn snel stond hij op om de machtige draak te zien. Maar zo daar ze in zicht kwam en Toxic hem had gezien spriede ze haar achterpoten en landen boven op hem. Voordat hij weg kon of wat kan zeggen voelde hij de achterpoot van Toxic op zijn borstkas drukken. Ze was meer dan de verhalen ze straalde leiderschap uit en kracht. Toxic bracht haar kop dicht bij die van hem en snoof, Faren rook duidelijk dat ze gift in haar lichaam had. Toxic begon al gauw te spreken, "En waarom denk je dat jij het waard bent om mij onder ogen te komen?" begon ze maar voordat faren antwoord kon geven ging ze al weer verder.
Faren luisterde zwijgen en rustige, een ding die hij had geleerd was om nooit je angst te laten zien en dat deed hij. Faren keek met kille ogen naar Toxic. "Denk je nou werkelijk dat ik je aan zou nemen? Je bent nog stommer dan Kliennie" Toxic lachte kwaadaardig, wie is klienniedacht Faren maar ging er verder niet op in. "Wat zijn mensen toch stom!" Toxic zette toen haar nagels in zijn vel en Faren voelde het gif meteen al zijn werk doen. Faren haalde rustige adem en concentreerde zich, hij probeerde zijn bloedsomloop minder snel te laten gaan maar het gif verspreiden zich snel dat voelde faren al. ’Misschien voer ik je wel aan een van de leden..." Ging het nog verder en overdacht Toxic expres hardop. ’Of ik dood je ter plekke, langzaam en pijnlijk. Weet je wat, ik laat jou kiezen: Wat wil je? Dat ik het voor je doe? Of dat een van de leden het doet?" Toxic stapte over hem heen en Faren voelde de staart van Toxic nog tegen haar wand aan gaan. Wat best zeer deed, Faren wreef even met zijn hand over zijn wang. Daarna krabbelende hij zich overheen en ging op een van zijn knieën zitten als teken van respect en trouw.
Faren deed zijn capecoue af en de doek voor zijn mond. Zodat Toxic zijn gezicht kon zien die emotieloos was. Faren richte zijn blik naar de ogen van Toxic, het viel hem op dat ze vele wonden had die er nog redelijk nieuw uitzagen. Maar daar ging het niet om, Met kalme woorden begon Faren te spreken. ‘Toxic, ik weet dat jullie normaal geen mensen toelaten. Maar ik zou graag een kans willen hebben.’ Faren zweeg even en vechten tegen het gif die langzaam zijn tol begon te eisen. Faren haalde nog een paar keer goed adem en ging weer met kalme woorden verder. ‘ Ik zal me beste doen als je me een kans geef.’ Met een vastbesloten blik keek Faren recht in Toxics ogen. Faren wist zeker dat Toxic als hij haar groep in mocht goed in de gaten zal houden en zeker flinke tests moest doen om zicht te bewijzen. ‘Als ik faal mag je doen met me wat je wilt.’ Zei faren met een vastbesloten stem, hij sloot even zijn ogen en haalde nog een paar keer rustige adem. Haar gif was vele male sterke dan het spul dat hij gebruikte en had of wat je kon kopen. Het zou waarschijnlijk ook niet zo makkelijk te genezen zijn.