Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Draak naar mijn hart

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Draak naar mijn hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak naar mijn hart   Draak naar mijn hart Emptyza apr 24, 2010 10:54 pm

De woorden van Toxic waren duidelijk geweest en de schedels in het gebied moesten de indringers waarschuwen. Blijkbaar hadden de meesten niet zulke goede zintuigen. De grond beefde toen de knots de wand van de grot raakte, het regende rotsblokken voor het weer stil werd. De klap was niet hard genoeg geweest voor het einde van de grot. Curse keek de temmer na toen deze voorbij kwam. Hij kwam uit de schaduwen en ging met zwiepende staart achter de vrouw aan "Jij bent wel heel ver van huis" grinnikte hij. Een brede grijns sierde zijn gezicht en zijn ogen fonkelden vals.

(gast, je bent een temmer óf draak niet bijde* Zie je ava)
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Draak naar mijn hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak naar mijn hart   Draak naar mijn hart Emptyzo apr 25, 2010 11:10 am

(je moet minstens drie volle zinnen schrjven he...)

Curse gng wat meer zijwaards staan zodat zijn rechter flank naar de temmer toe stond. Zijn staart zwiepte vervaarlijk heen en weer "mensen zoals jij horen hier niet, dit is het gebied van de Night Warriors" zijn stem had een dreigende toon. Curse was niet zo groot maar zijn spierkracht en wentbaarheid in de lucht was daarentegen wel groot. Hij had zijn vleugels gespreid, klaar om weg te vliegen of de aanvan in te zetten. Hij was niet van plan zich te laten temmen, zeker niet door deze temmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Draak naar mijn hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak naar mijn hart   Draak naar mijn hart Emptyzo apr 25, 2010 11:41 am

Curse gromde en sloeg een rotsblok kapot met zijn staart toen deze hem dreigde te rammen "Hier valt niets te willen, je kunt hier alleen hopen als je iemand zoals jij bent" hij kwam nu dreigend op de temmer af "Ik ben een Nght Warrior, lid van een groep die dit gebied bezit" zijn staart zwiepte harder en een tweede rotsblok werd in gruzelementen geslagen "Als je hier heel weg wlt dan moet je snel zijn" de stekelige knots aan het einde van zijn staart zwiepte vlak langs de temmer om duidelijk te maken wat hj bedoelde. Hij zou zich niet inhouden als de temmer nu nog zou wegeren.

(Trauwens, alleen draken mogen krachten hebben, bj jou staat dat je vuurballen kan maken. En met temmer/draak bedoelen ze WIE is je temmer/draak.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Draak naar mijn hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak naar mijn hart   Draak naar mijn hart Emptyzo apr 25, 2010 10:34 pm

Curse voelde de grond trillen en zag de lawine aankomen. Met een krachtige slag van zijn vleugels was hij hoog genoeg om eventuele opstuiterende stenen te zien aankomen. Met een tweede slag was hij vleilig. Zijn ogen hielden de temmer nauwlettend in de gaten terwijl deze gilde en begon te rennen. Een brede grijns stond op de snuit van Curse terwijl hij het schouwspel bekeek. Met rustige slagen volgde hij de temmer vanuit de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draak naar mijn hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak naar mijn hart   Draak naar mijn hart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draak naar mijn hart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» martelen is mijn lust en mijn leven.
» Mijn jacht
» Mijn thuis
» Mijn haiku's
» Mijn leider zeg me wat te doen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: De Shadowdraak grotten-
Ga naar: