Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Grote verhaallein voor DW? di apr 06, 2010 7:30 pm
Laats (dit weekend) kreeg ik een iedee: Een komeet slaat in op DW. De verhaallein die Angel en ik eromheen bedacht hebben is ongeveer zo:
Spoiler:
Kleine kometen ploffen neer tussen de ruïnes, het droge gras vat vlam en de vlammen likken aan de houten huizen van de oude stad. De rieten daken voeden het vuur terwijl een gigantish rotsblok uit de ruimte met veel geraas een diepe krater slaat, een aardbeving veroorzaakt en de Ruïnes met de grond gelijkmaakt. Stof, brandens as en rotsen gaan in een golf over de mistgebieden en vervuilen het mistige meer en de rivier die door de straten loopt. De verlaten stad en het mistige meer verdwijnen in de stofwolk. De komeet heeft zo'n diep gat in de aardkorst geslagen dat er een vulkaan dreigt te ontstaan, maar voor dit kon gebeuren trekt het stof dat de lucht in is geblazen terug de krater in. Vreemd genoeg blijft de hete magma weg. De komeet is verdwenen. Dan pas is de schade te zien: Een verbrand landschap met een gigantishe krater, hier en daar staan nog wat bomen overijnd: hun stammen zwart en hun bladeren verbrand. Het enige wat ongeschonden lijkt is het drakenkerkhof. De mist is verdwenen en hangt nu in het drakenkerkhof. Een zacht gesis klinkt en een wolk heet water in de vorm van stoom spuit de grond uit. De geur van zwavel versprijd zich over het kale landschap. Na een aantal dagen komt er een ritme in het spuiten van de geisers en begint het mistige meer te borrelen. Rond het meer zijn nog wat kleinere warmwaterbronnen.
Er kunnen natuurlijk wat veranderingen plaatvinden, moeten de mistgebieden inderdaad verdwijnen voor dit nieuwe deel? Moet het er inderdaad komen? Hier kun je over deze 'verhaallijn' overleggen. Commentaar en opbouwende kritiek zijn ook welkom maar blijf beleeft X3
Laatst aangepast door Sky op ma apr 19, 2010 11:15 am; in totaal 3 keer bewerkt
Jade
Geslacht : Aantal berichten : 83 Punten : 96 Join date : 12-03-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Notingham
Dragon World Leeftijd: 16 jaar Temmer\draak: Partner: nope
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? di apr 06, 2010 7:36 pm
Wat is het punt? Dat is niet beledigend bedoeld, maar ik kan er de 'lijn' niet in vinden? Wat voor invloed heeft het op de temmers en draken? o______o
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? di apr 06, 2010 7:41 pm
Het mistige gebied is er niet meer... Nou dát en er kunnen natuurlijk wel dingen aan toegevoegd worden of er temmers/draken bij betrekken.
Jade
Geslacht : Aantal berichten : 83 Punten : 96 Join date : 12-03-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Notingham
Dragon World Leeftijd: 16 jaar Temmer\draak: Partner: nope
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? di apr 06, 2010 7:45 pm
Waarom mistig gebied weg? :3 Komt er dan een vulkaan of warmwatermeer? Nya ^^ ik wacht vol verwachting af wat er komen zal
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? do apr 08, 2010 9:56 pm
Volgens mij allebij ^^
Het lijkt mij wel een goed iedee, zo lijkt DW weer iets minder op WolfStory (WS heeft ook mistgebieden) Ik ben voor. Misschien moet er iemand zijn (een draak) die ervoor zorgt dat al dat stof oppeens terugtrekt en de komeet verdwijnt... Ik vind Abhorsen daar wel geschikt voor
Flora
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 289 Punten : 319 Join date : 13-04-09 Woonplaats : Zou je wel willen weten he...
Dragon World Leeftijd: 24 Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden. Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? ma apr 12, 2010 7:11 pm
Hmmm, ik vind het wel een mooi iedee. Geen enkele RPG (zover ik weet) heeft zo'n gebied. Wel vind ik dat er iemand iets met de verdwijning van de komeet en al het stof te maken moet hebben...
Darko
Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 257 Join date : 05-04-10 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? zo apr 18, 2010 11:30 pm
wat Flora zegt is wel waar, ook Toxic heeft daar gelijk in, dus wat mij betreft mag je hem plaatsen.
Sky Admin
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? do apr 22, 2010 6:50 pm
Ik heb nog niet heel veel leden hier zien reageren maar omdat alle racties positief zijn gaan we het gewoon doen. Binnenkort slaat er een komeet in op de mistgebieden!
Hanura
Geslacht : Aantal berichten : 75 Punten : 84 Join date : 11-04-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ver van hier
Dragon World Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd) Temmer\draak: x Partner: x
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? do apr 22, 2010 7:27 pm
Komt er dan misschien ook een algemene PM, zodat iedereen is ingelicht?
Btw; ik vroeg me af of je verplicht bent om met deze verhaallijn mee te doen, aangezien het een "drastische" verandering is in het hele RPG...
Rosemarijn
Geslacht : Aantal berichten : 96 Punten : 108 Join date : 21-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Nederland ^^
Dragon World Leeftijd: 17, bijna 18 Temmer\draak: x Partner: LauLauLauLauLau **
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? do apr 22, 2010 10:32 pm
Ja eigenlijk vroeg ik me het zelfde af als Hanura. Moet iedereen dan gelijk zijn dingen etc. veranderen?
Sky Admin
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? vr apr 23, 2010 9:17 am
Niet iedereen is verplicht maar het is natuurlijk het leukst als er zo veel mogelijk meedoen.
Adanya
Geslacht : Aantal berichten : 65 Punten : 84 Join date : 15-04-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Naaldwijk
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: White (k) Partner: Someone like me don`t need a partner...
Onderwerp: Re: Grote verhaallein voor DW? vr apr 23, 2010 1:19 pm
Mij lijkt het een leuk idee. :) Brengt weer wat leven in de RPG >.< Misschien komen er ook meer mensies naartoe die ook lid willen worden. Het is iniedergeval wel een leuk idee en ik zal er aan meedoen :).