Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]

Ga naar beneden 
+10
Ydnam
Mystic
Razor
Leona
Novem
Aidon
Angel
Hanura
Laurens.
Sky
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 7:03 pm

--------------
Dit gebeurt binnenkort:
--------------

Kleine kometen ploffen neer tussen de ruïnes, het droge gras vat vlam en de vlammen likken aan de houten huizen van de oude stad. De rieten daken voeden het vuur terwijl een gigantish rotsblok uit de ruimte met veel geraas een diepe krater slaat, een aardbeving veroorzaakt en de Ruïnes met de grond gelijkmaakt. Stof, brandens as en rotsen gaan in een golf over de mistgebieden en vervuilen het mistige meer en de rivier die door de straten loopt. De verlaten stad en het mistige meer verdwijnen in de stofwolk.
--------------
Dit is nog niet gebeurt:
--------------

De komeet heeft zo\'n diep gat in de aardkorst geslagen dat er een vulkaan dreigt te ontstaan, maar voor dit kon gebeuren trekt het stof dat de lucht in is geblazen terug de krater in. Vreemd genoeg blijft de hete magma weg. De komeet is verdwenen. Dan pas is de schade te zien: Een verbrand landschap met een gigantishe krater, hier en daar staan nog wat bomen overijnd: hun stammen zwart en hun bladeren verbrand. Het enige wat ongeschonden lijkt is het drakenkerkhof. De mist is verdwenen en hangt nu in het drakenkerkhof.
Een zacht gesis klinkt en een wolk heet water in de vorm van stoom spuit de grond uit. De geur van zwavel versprijd zich over het kale landschap. Na een aantal dagen komt er een ritme in het spuiten van de geisers en begint het mistige meer te borrelen. Rond het meer zijn nog wat kleinere warmwaterbronnen.


___________


We zoeken de oorzaak van het terugtrekkend stof niet meer! Er zullen meerdere draken samenwerken hiervoor. De draken die dit gaan doen:

-Novem
-Sky

- (in overleg)

Ik zal een PB sturen naar draken die in aanmerking komen om hen te vragen of zij dit willen doen en eventueel hun krachten willen aanpassen hiervoor. Daarbij verkrijg je mogelijk ook de naam "Goddelijke Draak"
Ik (Sky) zal het eerste bericht schrijven, daarna volgt Novem en misschien nog een derde (nog in overleg). Er zal een aparte Topic zijn voor toekijkers, slachtoffers enz.




Overzicht van de verandering:

Meer -> De warmwaterbronnen
Ruïne -> De krater
Verlaten stad -> De geisers

Let op: Door een vreemde kracht blijft het drakenkerkhof ongedeert




Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing kan je hier reageren.


Laatst aangepast door Sky op wo mei 19, 2010 7:42 pm; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 7:25 pm

Kan je misschien even onderaan duidelijk een rijtje zetten met welke gebieden er allemaal precies veranderen? =] (of helemaal weg gaan)
& misschien ook een rijtje welke daa rin de plaats komen of iets
Want ik snap 't niet helemaal XD [jaja, blontheid.. Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_redface ]
& het idee dat meerdere draken samen werken lijkt me trouwens leuker =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 7:30 pm

[Damn, volgens mij m'n vragen in het verkeerde topic gezet xD]

Mij lijkt het opzich wel leuk, maar wie heb je dan bijv. allemaal met deze verhaallijn nodig? Ik bedoel; buiten paniekerige reacties en die goddelijke draken lijkt me niet echt een bepaalde rol voor wie dan ook Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_redface
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 7:47 pm

Laurens. schreef:
Kan je misschien even onderaan duidelijk een rijtje zetten met welke gebieden er allemaal precies veranderen? =] (of helemaal weg gaan)
& misschien ook een rijtje welke daa rin de plaats komen of iets
Want ik snap 't niet helemaal XD [jaja, blontheid.. Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_redface ]
& het idee dat meerdere draken samen werken lijkt me trouwens leuker =)

Lees het nog eens rustig door... (hallo, ik ben ook blond hoor -.-')
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 7:53 pm

Angel schreef:
Laurens. schreef:
Kan je misschien even onderaan duidelijk een rijtje zetten met welke gebieden er allemaal precies veranderen? =] (of helemaal weg gaan)
& misschien ook een rijtje welke daa rin de plaats komen of iets
Want ik snap 't niet helemaal XD [jaja, blontheid.. Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_redface ]
& het idee dat meerdere draken samen werken lijkt me trouwens leuker =)

Lees het nog eens rustig door... (hallo, ik ben ook blond hoor -.-')

Het lijkt me gewoon iets overzichtelijker? =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 8:07 pm

Geen zorgen het staat er al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidon

Aidon


Geslacht : Man Aantal berichten : 48
Punten : 54
Join date : 14-04-10
Woonplaats : Om de hoek

Dragon World
Leeftijd: 92
Temmer\draak: /
Partner: Ze is nog niet gekomen, maar elke bries kan haar meenemen

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:25 pm

(ik = Hanura)

Er schiet me net een idee te binnen :O
Als er nou een of andere duistere draak [beschermer van het kerkhof] alle stof naar het kerkhof zuigt, zodat het kerkhof moeilijk begaanbaar wordt. En dat kan dan weer handig inspelen op... *trommel geroffel* de plek die jij in een ander topic zocht, namelijk een speciale plek voor goddelijke draken en bijzondere (ben even de echte naam vergeten) temmers. Dit aangezien een of andere draak van het duister dat stof dus heeft laten opslokken naar het kerkhof

Goed, volgens mij staat het er heel krom, maar ik geloof dat het nog wel begrijpelijk is xD

dit is btw maar een idee :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Novem

Novem


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : dragon world xD

Dragon World
Leeftijd: 872
Temmer\draak: -
Partner: Take me, Love me

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:35 pm

Oelalala, ziet er goed uit ^^

Alleen waarom zou het stof terug trekken door een draak? Je kunt ook doen dat de stof zwaarder is dan de lucht en zo terug gaat naar het diepste punt. Doordat de krater het diepste punt is verdwijnt de stof daar weer in. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de stof eerder zanddeeltjes zijn. Ik vind het idee van de stof ook leuk hoor, het is gewoon een suggestie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:37 pm

Het probleem is dan dat het stof/zand eigelijk een soort as... in het meer komt en er een vulkaan* onstaat

(*mocht dat een iedee zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:38 pm

Aidon schreef:
(ik = Hanura)

Er schiet me net een idee te binnen :O
Als er nou een of andere duistere draak [beschermer van het kerkhof] alle stof naar het kerkhof zuigt, zodat het kerkhof moeilijk begaanbaar wordt. En dat kan dan weer handig inspelen op... *trommel geroffel* de plek die jij in een ander topic zocht, namelijk een speciale plek voor goddelijke draken en bijzondere (ben even de echte naam vergeten) temmers. Dit aangezien een of andere draak van het duister dat stof dus heeft laten opslokken naar het kerkhof

Goed, volgens mij staat het er heel krom, maar ik geloof dat het nog wel begrijpelijk is xD

dit is btw maar een idee :')


Ik ben voor het duistere-draak-kerkhof-beschermer-idee! Had zelf ook wel zoiets in me hoofd gekregen ;D.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:38 pm

We kunnen natuurlijk bijde doen, maar het kerkhof zou al mistig worden omdat de mist van het mistige meer daarheen word geblazen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:40 pm

Sky schreef:
We kunnen natuurlijk bijde doen, maar het kerkhof zou al mistig worden omdat de mist van het mistige meer daarheen word geblazen...


Ja, maar je zei dat een draak (of meerdere) dat as enzo soort van besturen ofzoiets. Maar ik zie een draak die goed is (zoals leona) nog niet zoiets kunnen, weetje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:40 pm

Ik ga net als op school de bijdehante wetenschapper wpelen maar stof (in de natuur) zijn eigenlijk net als zand heel, heel erg kleine kiezels dus ook steen en dat is hoe dan ook bijna altijd zwaarder als lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:43 pm

Als er een komeet inslaat worden soms gehele dino's (XD) weggeblazen, een paar kiezeltjes blijven dan wel even in de lucht... Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidon

Aidon


Geslacht : Man Aantal berichten : 48
Punten : 54
Join date : 14-04-10
Woonplaats : Om de hoek

Dragon World
Leeftijd: 92
Temmer\draak: /
Partner: Ze is nog niet gekomen, maar elke bries kan haar meenemen

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:45 pm

Sky schreef:
We kunnen natuurlijk beide doen, maar het kerkhof zou al mistig worden omdat de mist van het mistige meer daarheen word geblazen...

dan is daarvoor dus een rede dat een draak daarvoor zorgt? Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_silent


[Ff héél offtopic; Sky mooi onderschrift! Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] 254759 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:47 pm

Bijvoorbeeld, ik zei al dat er nog aan gewerkt moet worden.

[dankje, het wisselt af ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Novem

Novem


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : dragon world xD

Dragon World
Leeftijd: 872
Temmer\draak: -
Partner: Take me, Love me

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptydo apr 22, 2010 9:52 pm

Ja, oke,

maar het is zo onrealistisch als je de stof weer gelijk laat verdwijnen (wat ik zo begrijp;)). Het kan namelijk hartstikke leuk zijn met stof ^^ Fijne luchtweg problemen, draken/temmers die in paniek zijn ect. Goh, bedenk me ineens dat een kracht van Novem heel goed van pas gaat komen xD Wist wel dat die vroeg of laat handig zou zijn =P
maar weer on-topic:
Als we wel gelijk alle stof weg laten gaan dan ben ik van mening dat dit door minstens 3 draken moet gebeuren. Zo is het al een stuk realistischer =D
Eigenlijk vind ik alles wel goed, maar het is mijn mening en die moet ik natuurlijk wel uitspreken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyvr apr 23, 2010 6:43 pm

Oehh, dat gedeelte over luchtwegen problemen spreekt me wel aan (6)

Misschien als aanvulling bij Novem: ik lees momenteel een boek, en dat is er een of andere kracht die het "klimaat" om de drie dagen veranderd (nooit in iets positiefs eigenlijk xD) Dit bestrijden ze met bloed, waardoor ze het steeds een beetje meer onder controle krijgen, dus niet in één keer. Misschien ook zoiets? (natuurlijk met iets anders dan bloed, maar het gaat om het principe)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystic

Mystic


Aantal berichten : 22
Punten : 37
Join date : 13-02-10

Dragon World
Leeftijd: 478 jaar.
Temmer\draak: Draak
Partner:

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyza apr 24, 2010 11:53 am

Hmm.. Ik heb net een PM gekregen over dit hele verhaallijn gebeuren, en om eerlijk te zijn spreekt het me wel aan ^^.
Het zou me echter leuker lijken wanneer het 'as' niet linea-recta werd weggezogen en het langer in de lucht zou zweven, zoals hierboven al vermeld is.. Dit is natuurlijk niet onrealistisch, en voor degene die niet snapt waaróm het onrealistisch is zou ik het graag uit willen leggen ^^.
Ik snap alleen niet wat de hele goddelijke draken in dit verhaal te doen hebben, en wie ze spelen.
Blazen de goddelijke draken het stof richting het kerkhof, en worden ze gespeeld door de mensen die een PM hebben gehad..? En waarom zouden de goddelijke draken dat doen dan? Want ze zijn immers goed van aard..? Woh, heb een beetje veel vragen Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Icon_redface
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyza apr 24, 2010 1:56 pm

Je kan als je dat wilt een goddelijke draak worden als je ervoor kiest en word uitgekozen. Als god heb je meer kracht dan normaal en dat is meestal wel nodig als je een opkomende vulkaan wilt tegengaan. Het iedee met het stof/as was dat een of meerdere draken dat laten terugtrekken naar de krater zodat de vulkaan niet ontstaat...
(ik weet dat het wat onrealistish is dat er dan meteen een vulkaan ontstaat, maar zullen we zeggen dat er een 'hotspot' onder het mistgebied zit die in toom word gehouden door de geesten van het kerkhof)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystic

Mystic


Aantal berichten : 22
Punten : 37
Join date : 13-02-10

Dragon World
Leeftijd: 478 jaar.
Temmer\draak: Draak
Partner:

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyza apr 24, 2010 1:58 pm

Hmmm okee ik snap het ^^.
Dan zou ik wel een heilige willen zijn :p..
maar ik denk dat dit niet het juiste topic is om het te melden..?
Wanneer zou het ongeveer starten..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyma apr 26, 2010 5:57 pm

Da stand tot nu toe

Wie moet er volgens jou de beschermer(?)-draak/draken worden?

Novem
44% [ 4 ]
Vanir
11% [ 1 ]
Sky
44% [ 4 ]
Mystic
0% [ 0 ]

En ik heb nog niet eens gestemt... Na de meivakantie zal het gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyma apr 26, 2010 8:56 pm

Ike! wil meedoen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarijn

Rosemarijn


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 96
Punten : 108
Join date : 21-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nederland ^^

Dragon World
Leeftijd: 17, bijna 18
Temmer\draak: x
Partner: LauLauLauLauLau **

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptyma apr 26, 2010 9:38 pm

Kan niet wachten totdat dit begint! Very Happy
Maar misschien is het handig dat straks als het verhaal vast staat dat ergens alle info word gezet... wat moest eerst heel de topic door om alles te snappen, hahaha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Emptywo apr 28, 2010 5:59 pm

Novem
42% [ 6 ]
Vanir
21% [ 3 ]
Sky
28% [ 4 ]
Mystic
7% [ 1 ]


Blijf stemmen jongens (maar niet op jezelf!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]   Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote verhaallijn! [Donderdag 20 mei 16.30 uur]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grote reis
» Stelen van Sarush Saffier-Verhaallijn.
» The lost egg! verhaallijn
» Verraad [verhaallijn NW]
» Dark crystal's! Verhaallijn.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Verhaallijn-
Ga naar: