Doe maar gewoon wat want zo gebeurt er al helemaal niets.
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] ma feb 20, 2012 3:50 am
wannneer begint de aanval op het drop? of kom er een beetje actie?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] ma feb 20, 2012 8:21 pm
Ik wacht nog steeds tot Cloud met Venom reageert! Na dat topic gaan we het dorp aanvallen, de vehaallijn word even door elkaar gehaald want ik wil het niet langer meer uitstellen.
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] di feb 21, 2012 10:52 pm
Sorry schat maar school staat nu echt in de weg, ik heb amper tijd om DW te checken aangezien m'n laptop nu dus echt té langzaam is... Ik ga echt zo snel mogelijk reageren!
Het spijt me heel erg maar ke begreipt me welbtoch Tox?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] wo feb 22, 2012 12:09 am
Ja ik snap je wel hoor ^^ maar omdat ik volgende week naar Berlijn ga wilde ik graag van start gaan dus probeer volgend weekend te reageren, ok?
Iluna
Soort : Wikka Aantal berichten : 38 Punten : 22 Join date : 12-07-11
Dragon World Leeftijd: 15 Temmer\draak: Wie weet. Partner: Zal ik ooit de ware vinden.
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] wo feb 22, 2012 1:38 pm
ok dan wacht ik geduldige af :) heb je toevallige al iemand die posion speelt? de andere zus ?
Toxic
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] wo feb 22, 2012 10:02 pm
Nee, die zoeken we nog.
Iluna
Soort : Wikka Aantal berichten : 38 Punten : 22 Join date : 12-07-11
Dragon World Leeftijd: 15 Temmer\draak: Wie weet. Partner: Zal ik ooit de ware vinden.
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] do feb 23, 2012 6:13 pm
zou ik de eer mogen om die te spelen ?
Toxic
dankje zal even de post lezen van Posion en zal dan reageren.
Toxic
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] ma feb 27, 2012 5:22 pm
Dat is goed ^^ Dan komt er nu eindelijk een beetje vaart in.
Ik verwacht Luna en/of Zu ook in het topic zodra Toxic in levensgevaar komt. Mochten zij niet komen opdagen dan is ieder lid in de groep vrij om te komen helpen.
Na het herstel van Toxic vallen we het dorp aan, daarna zoekt Toxic Poison en Venom apart van elkaar op en dood hen (na een spannend en bloedstollend gevecht )
Dit word leuk
P.S. Ik ga woensdag naar Berlijn, ik ben ervan overtuigd dat we daar internet verbinding hebben maar het leek me handig om toch even te melden
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] do maa 01, 2012 1:05 am
Ehm toen ik wilde gaan posten met venom kwam im erachter dat ik het wachtwoord ben vergeten ^-^;
srry xD
Riddel
Soort : Draak Aantal berichten : 174 Punten : 109 Join date : 30-10-11
Dragon World Leeftijd: 500 jaar Temmer\draak: Try me! Partner: How will try?
Riddel en haar groep verdedigen de boerderijen ook.
Toxic
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] di maa 20, 2012 11:27 pm
Iluna schreef:
dankje zal even de post lezen van Posion en zal dan reageren.
Gaat dit nog gebeuren?
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Verraad [verhaallijn NW] wo mei 09, 2012 8:23 pm
heb gepost sorry dat het zo lang duurde had het even druk te druk
Cassandra.
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 12 Punten : 7 Join date : 17-09-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ergens... wie weet... verstopt... zoek me maar...
Dragon World Leeftijd: 16 Temmer\draak: Ergens in een andere wereld Partner: Ook in andere wereld
Ik wil ook best meedoen als het beschermertje van het dorp. Cassandra is daar wel het type voor, ze is soms nogal vreemd en sarcastisch en afstandelijk, maar ze kan echt niet tegen leed enzo, dus die doet alles om de dorpelingen te helpen.
PS. Ze hééft dan wel krachten, die kent ze niet of nauwelijks, dus waarschijnlijk zal ze die ook niet of per ongeluk gebruiken. Ze mag best zwaargewond raken of zoiets (vind ik stiekem wel leuk, is interessant spelen), dat is ook wel logisch als je verwikkeld raakt in een strijd tussen draken. (Ik ben nog maar net actief hier, ik hoop dat dat geen punt is. Ik heb wel wat RPG-ervaring en vooral veel schrijfervaring van langere verhalen)