Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De shadow grot

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2009 6:50 pm

Luna kwam aanlopen en zag Maylin.Ze keek toen naar de steen in et midden en vloog er naar toe.Ze lande er op en keek rond.
Haar staart ging langzaam heen en weer."ooit als we meer leden hebben gaan we een gebied over nemen en martelen"zij ze zacht in het niks en staarlde bij het idee.
Ze vouwde haar vleugels in en hielt de wacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 9:08 am

Maylin ging rechtovereind zitten, en keek Luna aan. "Dat klinkt leuk" en ze pakte haar zwaard. Het zwaard had bloed aan de punt, en wat druppeltjes verder. Ze keek naar haar zwaard, en smeerde toen het bloed aan haar wang, "heerlijk.. vers bloed" mompelde ze. Ze likte toen aan het bloed, haar fel rode lippen werden erger rood. Het was een tijdje stil.

" Hey, Luna wat vind je ervan als ik je temmer word" Maylin keek Luna aan. Ze smeerde nog wat bloed op haar voorhoofd. Ze rammelde wat in haar buideltje, en haalde daar een doodskop uit. "Hier, pak aan.. mag je hebben" en ze gooide het skeleten hoofdje naar Luna toe. " misschien leuke inrichings voorwerp voor in de grot." het skeleten hoofdje kwam net ietsje voor Luna's klauwen terecht. Het schedeltje had geen schade opgelopen van het gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptywo sep 30, 2009 4:31 pm

_________________________________________________

Er was een lange tijd voorbij gegaan met vele veranderingen.Luna die kwaad was en bleek ineens geen alfpa meer te zijn.Ze liep naar binnen en keek rond.Ze wilde weten wie er nog in zat en kijken voor nieuwe leden.
"Ik ga een training starten"brulde ze luid door vele velden en gebieden.Indereen moest het horen en idereen moest weten dat zij terug was en sterker dan ooit en kwaader.Haar staart ging wild heen en weer en ze liep naar de steen in het midden.Ze vloof er op en ging lichen en wachte af
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptywo okt 14, 2009 11:55 pm

Azazeal vloog de grot binnen. Hij was opzoek naar iemand die hem bij The Black Shadows kon helpen dus gaf hij een brul en hoopte zo dat er iemand zou komen. Hij was al een klein beetje bekend. Hij was de partner van de onderalpha Toxic en de partner van Maylin was zijn nieuwe temmer. Hij was eerst neutraal geweest. Maar dan had hij uiteindelijk besloten zich bij de goeden (slechten) te voegen. Hij keek rond om te zien of er al iemand was en zette zich even neer terwijl hij met zijn poot een vleermuis tege de muur sloeg en deze nu opat. Hij dacht even aan mudly en toxic. Hij was een tijdje weg geweest van DragonWorld, maar was nu weer helemaal terug. Plots hoorde hij een luide brul en hij vloog eropaf. Daar zaghij Lima op een steen liggen. Hij zette zich neer en wachte op wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 11:04 am

Twee gifgroene ogen lichtte op in het duister. De schaduw sprijdde haar vleugels en gleed als de nacht over het duistere bos van de Black Shadows. Toxic had een besluit genomen: Ze vloog naar het huis van Mudly en Maylin. Ze landde bij de deur en legde iets in de deuropening. Toen vloog ze naar de Black schadow grotten waar Luna zich bevond. Op de deurmat voor Maylin's huis lag een giftand van een slang aan een koort... 'het spijt me Maylin...' Met die zachte woorden verdween ze in het duister...

Toxic landde bij de ingang van de grot 'Luna' zei ze, het voelde alsof ze herboren was: Geen temmer meer. Toxic haalde diep adem en stapte naar binnen, ze trof Luna en Azazeal aan 'Luna, ik weet het goedgemaakt:...
----------------------------------------------------------------------

Alles zou veranderen, de Black shadows zouden heel anders door DW gaan. Nu zouden ze nog beter kunnen handelen met de nieuwe aanpak.

(je merkt later wel wat dat is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 10:40 pm

Azazeal keek naar toxic en stapte op haar af. Hij gaf haar een kopje en ging dicht naast haar staan. Hij gaf haar iets dat op een knuffel leek en zei:"Ik heb je gemist." hij keek haar aan en keek dan naar Luna. Hij zag dat er iets anders was aan Toxic maar hij ging er niet verder op in. "Wat er ook is, ik ben er voor je." zei hij alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyma okt 19, 2009 10:31 am

Luna snoof.Ze zag een draak en stond op maar zag alsnel Toxic.Een soort van grom kwam uik haar bek en ze wachte af.Toen ze zag dat hun een stelletje waren kon ze wel kosten,maar stikem wilde zij ook een parter.En alk helemaal omdat haar groep het nog al slecht deed.Er waren weinig leden en daar kon ze zeer zeker niet tegen.
Na een tijdje stapte ze van de rots en wachte af.Ze had niet zo veel zin om nu wat te doen en was eigelijk nog best moe
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyma okt 19, 2009 1:06 pm

Toxic glimlachte en ging even met haar kop onder Azazeals kin door, toen keek ze naar Luna. 'Luna, Maylin is nu niet meer dan een vriendin voor me' zei ze. Haar nek was leeg: De giftand was weg, de slangentand die ze van Maylin had gekregen. Nu Toxic haar eigen onddergroep had die bontgenoot was met de Black Blood Clan zou alles anders worden 'Azazeal, ik wil met je praten' zei ze tegen haar partner. Ze knikte naar Luna en vloog toen de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Emptyma okt 19, 2009 1:09 pm

Luna keek er eigelijk wel van op.dat betende dat zij en toxic weer vrienden konden worde.Ze stond op en knikte als een soort van dankje."ik ga een nieuwe plek zoeken voor de groep,als je wilt kunnen jullie altijd komen"zij ze kill en ze zag dat ze weg vlogen.Zij zelf vloog ook weg opzoek naar een nieuwe plek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De shadow grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De shadow grot   De shadow grot - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De shadow grot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A rest in the shadow
» sky's grot
» De grot van Sky
» In de NW grot.
» De grot van Curse

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: De Shadowdraak grotten-
Ga naar: