Geslacht : Aantal berichten : 110 Punten : 167 Join date : 20-09-09 Leeftijd : 39 Woonplaats : Den Helder
Dragon World Leeftijd: 25 jaar Temmer\draak: temmer, clanleider Partner: niet op zoek, maar waar de liefde valt.. ;)
Onderwerp: Even wat rust gehad... wo sep 01, 2010 11:28 pm
Hallo lieve Luitjes,
het is alweer een paar maanden geleden dat ik hier voor het laatst was. Toen was er nogal wat loos en besloot ik dit forum even achter mij te laten. Ik zou ook terug naar school gaan maar mijn opleiding werd op het laatste ogenblik gecancelt. Gelukkig heb ik bij mijn huidige werkgever een vast contract gekregen en daar ben ik heel happy mee. Dat betekend voor DW dat ik weer tijd heb om verhalen te schrijven, en desnoods om ook weer mod te worden hier, wat mij in die paar weken dat ik het was erg goed beviel.
Mijn oude openingstopic heb ik destijds volgens mij zelf op slot gedaan, stom, dus moest ik even een nieuwe aan maken. Maar dat vind Sky vast niet erg
Dus bij deze, ik ben terug, G'emberton is terug... en Venray?? Volgens mij heeft een andere speler nu zijn account maar dat geeft niet.
Groetjes, Barbara
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Even wat rust gehad... do sep 02, 2010 6:04 pm
Welkom terug Barbera!
Degene die Venray heeft overgenomen is ook niet actief, ik zal dus weer een nieuwe speler moeten zoeken. Misschien dat jij hem weer wilt?