Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De rust en stilte.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

De rust en stilte. Empty
BerichtOnderwerp: De rust en stilte.   De rust en stilte. Emptydi jun 22, 2010 10:29 pm

Haruko liep over de velden. Hij had zijn kap af en zijn handen in zijn zakken. Hij liet zich steeds vaker zien zonder zijn kap over zijn hoofd. De wind ging door de velden en lieten zijn haren rustig wapperen. Hij had nooit kunnen dromen dat hij ooit zo ver zou komen in het leven. Flora, dat was zijn doel, haar beschermen er voor haar zijn. Hij kon haar niet laten varen in zijn gedachten. Met een kalme blik keek hij over het veld. Het lag er vredig bij. De bloemen wapperde af en toe wat op en neer. Rustig pakte Haruko een blokje hout en begon er met een mesje stukjes van af te snijden. Rustig keek hij rond. Het was prachtig. En sinds hij verliefd geworden was op Flora was de wereld prachtiger dan hij eerst leek. Hij zag alles van een positieve kant, in plaats van altijd de negatieve dingen te bekijken. Hij glimlachte. Het was rustig, net als hun eerste ontmoeting. De vogels fluitte het zachte ruisen van de bomen en de wind die door zijn haren blaasde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

De rust en stilte. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   De rust en stilte. Emptyzo jun 27, 2010 9:49 pm

Haruko zag een schaduw overvliegen en keek even naar de lucht. Daarna vestigde hij zijn blik weer op het uitzicht. Hij glimlachte. Ineens hoorde hij een oorverdovend geluid achter hem. Een brul. Hij greep met zijn handen naar zijn oren en sloot zijn oren even. Hij draaide zich met een ruk om. Hij keek recht naar een draak. "Hmmm. Vervelende draken soms ook..." mompelde hij. "Kun je volgende keer iemand anders doof brullen..." zei hij kalm en zuchtte. Nou kwam een negatief iets naar boven. Als hij doof zou worden zou hij de mooie stem van Flora nooit meer verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

De rust en stilte. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   De rust en stilte. Emptyzo jun 27, 2010 10:27 pm

Haruko keek naar de draak. "Niet nodig. Ik wilde even alleen duidelijk zijn dat het niet het prettigste is. "Grappig om te horen..." zei hij vriendelijk. "Aangenaam...Abalone..." zei hij kalm. "Je exuses is geaccepteerd..." zei hij vriendelijk. "Hoe ik heet? Haruko is de naam..." stelde hij zich netjes voor. "Alsjeblieft laat dat beleefde gedoe achterwege. Ik zou degene zijn die beleefd tegen jou moet doen..." zei Haruko. "En je komt niet ongelegen..." zei hij er nog vriendelijk na. "Doof, nee nog niet ik kan nog horen.." zei hij kalm. "Gegil?" zei hij zachtjes. Als die brul nog geen gegil was dan wilde hij de gil niet van haar horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De rust en stilte. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rust en stilte.   De rust en stilte. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De rust en stilte.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rust
» Even wat rust gehad...
» Zoektocht naar rust
» Even rust of toch niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: