Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! ma jun 28, 2010 1:21 pm
Het is zover: Toxic en Azazeal hebben het gedaan en Toxic gaat waarschijnlijk een paar eieren leggen (max. 3)
Natuurlijk worden de jongen belangrijke leden van de groep maar we geven die rollen niet zomaar weg! Er gelden een aantal regels:
- Je moet ACTIEF zijn, dat betekend dus dat je genoeg online bent om ons te laten denken dat je niet dood bent - Natuurlijk geen slechte RPGer, je moet je wel gewoon aan de regels enz. houden en wat langere posts schrijven dan 3 regels. - ALs je gaat smeken/stalken/spammen of gewoon irrietant gaat doen word je NIET gekozen
Rekening houden met: Als ik overveel aanvragen krijg zijn er eventueel twee plekken extra, wel wil ik een oneven aantal houden en een ongelijke varriatie aan geslacht hebben (dus niet drie mannetjes en drie vrouwtjes). Denk eraan dat de moeder alleen krachten heeft die met gif te maken hebben. Je kunt dus niet een totaal andere kracht hebben dan de ouders. (een kleine variatie mag)
Dus een lijstje:
Naam: ~~~~~~~~~~ geslacht jong: ~~~~~~~~~~ naam speler
HIER worden de jongen geboren, het nest is er al gemaakt maar het speelt zich nu nog af in de toekomst. Ik meld het in dit topic als de jongen geboren kunnen worden en ik zal jullie een PB sturen op het account dat hier onder 'naam speler' staat.
Laatst aangepast door Toxic op di sep 07, 2010 9:14 pm; in totaal 13 keer bewerkt
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! ma jun 28, 2010 1:53 pm
IK zou wel willen hoor.
Naam: Sumu Geslacht: Mannetje Naam Speler: Razor (<-dit moest toch zo?)
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! ma jun 28, 2010 2:23 pm
Ja je hebt het goed ingevuld, zover ik weet ben je actief en geen slechte RPGer. Aangenomen.
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! ma jun 28, 2010 5:56 pm
Stuur me een PB'tje voor waneer ik hem moet aanmaken. Oké.
Bid'Daum
Geslacht : Aantal berichten : 47 Punten : 61 Join date : 10-05-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : In je broekzak =3
Dragon World Leeftijd: After 800 I stopped counting. Temmer\draak: Only someone who earned my respect Partner: Love isn't that easy..
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! di jul 06, 2010 10:53 am
Doet ook een poging ^^.
Naam: Rhael Geslacht: Mannetje Naam Speler: Bid'Daum
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! wo jul 07, 2010 4:48 pm
Er zal dan wel wat verandering in je actieviteid van je account(s) moeten komen. Je bent pas net terug van vele maanden die je offline was en ik vertrouw je daarom nog niet helemaal zo'n plek in de NW toe. Ik heb al echt zo vaak gehad op vele fora dat mensen beloofde actiever te worden en dat ze het echt heel graag wilden maar vervolgens zag ik ze nooit meer terug.
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! wo jul 07, 2010 5:29 pm
Hmmm, wat ik tot nu toe van je gezien heb spreekt me erg aan. Volgens mij ben je een goede schrijver maar omdat je nieuw bent is nie zeker of je ook actief bent. Hmmmm... Goed ik zet je erbij maar je moet wel actief zijn. Aangenomen
Curse
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 157 Punten : 170 Join date : 15-01-10
Dragon World Leeftijd: 176 Temmer\draak: If you dare to Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr jul 09, 2010 5:42 pm
Je ava word dacht ik al gebruikt en staat volgens mij ook in Sky's ava & onderschriften shop.
race
Aantal berichten : 141 Punten : 164 Join date : 16-05-10
Dragon World Leeftijd: 8000 jaar Temmer\draak: oriental draak Partner: komt wel
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr jul 09, 2010 9:43 pm
Ik zou wel een van je jongen willen zijn onder de naar Poisen.
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! do jul 15, 2010 11:57 pm
@ Race:
1. je hebt al een account in de groep 2. ik ken je nog niet echt heel goed maar wat ik zag is me niet zwaar bevallen ofzo 3. je schrijft posion en niet poisen en zeker niet pioson/piosen
geweigert
Natas
Aantal berichten : 39 Punten : 53 Join date : 03-07-10 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 1 jaar oud Temmer\draak: - Partner: -
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr jul 16, 2010 11:32 am
Ik probeer ook wel maar ik denk zelf dat ik weinig kans heb
Naam: Cole Geslacht: Mannelijk Naam Speler: Natas
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! do jul 22, 2010 7:36 pm
@ Natas
omdat ik je nog niet zo goed ken wil ik het even aankijken. Ik zeg dus niet dat je bent aangenomen maar ik wijs je niet af. Als je de komende tijd goed je best doet maak je misschien een kans.
Fry
Aantal berichten : 94 Punten : 102 Join date : 02-04-10
Dragon World Leeftijd: 11 Temmer\draak: Not yet.. Partner:
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr jul 23, 2010 1:28 pm
Ik zou ook wel één van de jongen willen zijn! Het liefst een vrouwtje en ik moet nog een naam bedenken...
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr jul 23, 2010 5:17 pm
@ Jenaly
lijkt me een goed iedee maar het bewijst zo weinig omdat iedereen dat vreselijk veel moeite steekt in dat ene bericht terwijl ze in de RPG veel minder goed schrijven.
De huidige speler van Azazeal geeft zijn account weg dus veranderd zijn schrijfstijl waarschijnlijk wat.
@ Fry
Afgewezen ik heb gewoon het iedee dat je minder ervaring hebt...
kliennie
Geslacht : Aantal berichten : 268 Punten : 297 Join date : 23-07-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : helmond
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: ..... Partner: Single is the way too live
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! wo aug 04, 2010 2:45 pm
ik zou ook wel een jong wille spelen als het nog kan ?
geslacht: mannetje naam:Rake
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! do aug 05, 2010 7:05 pm
@ Scatha
Het derde jong heeft net aangevraagt, denk er wel aan dat ik eerst nog een nest moet maken en eieren moet leggen maar er kan al leven in de eieren zitten (zodat ze antwoord kunnen geven op de geluidjes van hun moeder)
@ Kliennie
Je schrijft goed en bent ook actief:
Aangenomen
kliennie
Geslacht : Aantal berichten : 268 Punten : 297 Join date : 23-07-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : helmond
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: ..... Partner: Single is the way too live
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! do aug 05, 2010 7:25 pm
cheers:)
kliennie
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! do aug 05, 2010 11:35 pm
heb alleen nog setje nodige maar wacht op toestemming van sky :)
Shetani
Soort : Mens Aantal berichten : 115 Punten : 144 Join date : 05-06-10
Dragon World Leeftijd: 14 Temmer\draak: geen Partner:
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr aug 06, 2010 12:16 pm
Grrr... Bij dit soort gezochte jongen kom ik natuurlijk altijd het laatste aan... Zou ik een van de twee extra mogen zijn? Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden, aangezien ik nog geen slechte draak heb :) Ik hoor het wel
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr aug 06, 2010 6:42 pm
@ Shetani
Dat kan nog gewoon, vooral omdat ik dit voorzien had (dat iemand nog zou vragen als ik eigelijk al genoeg jongen heb) Aangenomen Zou je het tabelletje willen invullen? Dan zet ik je erbij [je schrijft goed en als je actief blijft weet ik zeker dat je een goed nieuw lid en een jong bent...] Zou je wel een niet te moeilijke naam willen nemen - even rekening houden met de andere namen, anders is het nogal vreemd XD -
Even gedult voor het geboren worden van de jongen, dat duurt nog eventjes.
Shetani
Soort : Mens Aantal berichten : 115 Punten : 144 Join date : 05-06-10
Dragon World Leeftijd: 14 Temmer\draak: geen Partner:
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! vr aug 06, 2010 9:46 pm
Ik moet nog even nadenken over een naam
Edit:
Ik ben slecht in namen verzinnen:
Zahara vrouwtje betekent vergif in het Hindoestaans (oh wat origineel ) Veleno mannetje betekent vergif in het Gallicisch (en Italiaans) Misery beide betekent ellende in het Engels
En nou kan ik niet kiezen.. Ik denk erover om Misery te doen.
Kami
Geslacht : Aantal berichten : 113 Punten : 136 Join date : 19-03-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : uhm...
Dragon World Leeftijd: 279 Temmer\draak: We'll see.. Partner: 'Houden van' moet me overkomen..
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! za aug 07, 2010 8:37 pm
En ze wilt ook een oneven aantal houden, dus er moet nog wel een jong bij En de naam Misery was geen mannelijke of vrouwelijke, die was voor beide
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! za aug 07, 2010 8:43 pm
Word het Misery -> mannetje ?
Dan kan ik je erbij zetten.
Divya
Aantal berichten : 50 Punten : 60 Join date : 26-05-10
Dragon World Leeftijd: 478 Temmer\draak: Geen Partner: I can't find you..
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! za aug 07, 2010 8:43 pm
Ja :)
Jeetje, het lijkt wel gedaanteverwisseling ^^
Toxic
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal! za aug 07, 2010 8:44 pm
Inderdad.
Goed, er word nog 1 vrouwlijk jong gezocht.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [GEVONDEN] Jong(en) van Toxic en Azazeal!