Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 vreemde draken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: vreemde draken   vreemde draken Emptywo jun 09, 2010 11:11 am

op een heerlijke ochtend werdt Race wakker en opende zijn ogen met een luide geeuw stond Race op zijn lange lichaam uitrekkend, daarna keek Race omhoog en zag dat er weinig wolken aan de hemel waren. een brede glimlach verscheen op zijn lippen en schoot de lucht in. de vogels in de omtrek krijste luid van protest toen Race voorbij vloog en wilde hem aan hun snavels rijgen en Race dook opzij en won meer hoogte om de vogels kwijt te raken. Race had een lichaam als die van een slang en zonder vleugels, race was een long draak uit japan en hij was vandaar helemaal naar vreemde landen gereist om meer van de wereld weten en was op zoek naar vreemde draken. de dag gleed voort en Race begon honger te krijgen zijn blik naar beneden gericht keek hij uit over het bos dat zich mijlen ver uit spreiden voor de lange draak. een eenzame paard zonder tuig trok de aandacht van Race en hij dook uit de zwarte hengst en wikkelde zijn lichaam rond het dier en kneep het leven uit het paard dat na een paar minuten vechten levenloos in zijn greep lag. langzaam begon Race te eten en dan dat hij het laatste stuk vlees op geslokt had hoorden hij zware poot stappen achter zich. 'wie gaat daar?' vroeg Race scherp en keek rond. een zwarte schim doemde achter hem op en Race was tot alles berijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemde draken   vreemde draken Emptywo jun 09, 2010 2:13 pm

Nooit was ze in de vallei, het was er gewoon niet donker genoeg. Toch was ze er nu, maar dan ook met een rede. De Chinese Long viel erg op toen deze boven de toppen van de bomen uitkwam. Ze versnelde haar pas tot een lichte draf, in tegenstelling tot de meeste draken was Toxic een erg snelle renner. Sterker nog: Ze had de bauw van een Velociraptor en kon extreem hoge snelheden berijken. Nu hield ze het op een draf. Ze zigzagde tussen de bomen door en vertraagde haar pas toen een lang blauw/groen lichaam tussen de bomen door zichtbaar werd. Ze kwam tot stilstand vlak achter Race en zijn pas gedoode prooi. Haar dominate houding ondanks dat ze niet in eigen gebied was was overweldigend. Ze zwiepte met haar staart terwijl ze triompfantelijk naar de draak voor haar keek met haar gifgroene ogen. Ze zei niets, dat was tenslotte niet nodig.

(Je moet echt wat meer met hoofdletters werken en iets minder met namen, wacht eens... Ben jij niet ook Shadow/schadow?)
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemde draken   vreemde draken Emptywo jun 09, 2010 3:39 pm

(Nee dat ben ik niet, ik weet niet wie Shadow of Schadow is?)

Toen Race een stel gifgroene ogen en de dominate houding van de schimmige draak zag begon hem een beeld in zijn kop te vormen en kwamen de zwarte en grijse kleuren via de schaduwen van de bomen door. De houding van Race werdt iets minder dreigend en hij boog respctevol zijn kop voor Toxic de wind stond tegen haar in en maskeerde haar geur zo. 'Het is een kleien verrassing je hier aan te treffen.' zei Race en zijn stem klonk verrast, hij had niet verwacht dat hij Toxic hier zou aantreffen, om zijn eerdere brul achterna te gaan. Niet dat het Race echt verraste, maar een draak die haar gebied duister hielt kwam vaak niet graag buiten die plek. Race ging voor zijn prooi staan en keek Toxic weer aan. 'Hoe gaat het met de leidster en haar gevolg?' vroeg Race plechtig, hij was niet anders gewent maar Toxic had wel iets koninklijks in haar houding. een simpele herrinering speelde door zijn kop en Race zag zichzelf weer aan de voet van de drakentempel staan. de keizers en keizerinnen kwamen hun vaak om hulp vragen vanwegen hun wijsheiden. Maar Race wilde meer van de wereld zien en de andere long draken hadden hem uitgelachen, maar hier was hij in een totaal andere wereld waar de draken vleugels hadden. Het was een oude gewoonte van de long draken om hun voorvaderen in eren te houden en hun overblijselen te bewaken in de eeuwen oude tempel. Race hielt Toxic respectvol in het oog en zijn houding straalde wel kracht uit en een natuurlijke dreiging, maar zijn kop stond zo dat hij geen bedreiging uiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemde draken   vreemde draken Emptywo jun 09, 2010 9:50 pm

(kom op... ehmmm... Hij heeft na Razor en Sky de meeste berichten geplaatst, upload zijn afbeeldingen ook via imageshack en maakt ook onderschriften in jouw stijl)

Toxic snoof toen hij kleine verrassing zei maar nam het hem niet helemaal kwalijk; hij leek het niet echt te beseffen. Ze knikte kort en sloot voor een seconde haar ogen "Kan niet beter" het klonk wat sarkastish... "Ik had eerst nog niet het plan je in mijn groep op te nemen of je ervoor te testen toen ik je aanviel, je was gewoon een indringer en storde mij tijdens mijn lunch. Later bedacht ik dat je een goede vechter was en de rest van het gevecht als test zou aanzien. Je bent geslaagd: je bent een goede vechter, dat moet ik toegeven. Je mag een eigen grot uitzoeken in de Night Warrior grot. Gedraag je en misschien krijg je een rang" haar blik was eentonig terwijl ze sprak evenals haar houding "zorg dat niet-nightwarriors uit het gebied blijven" ze draaide zich om en liep een eindje van Race weg. Vlak voor ze in de schaduwen verdween keek ze over haar schouder "Mocht je de betáros tegenkomen, toon respect. Zijn naam is Zu, hij heeft een hoge rang in de groep" Haar donkere kleuren gingen op in de schaduwen alleen haar ogen en de gifgroene strepen op haar lichaam en stekels bleven langer zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemde draken   vreemde draken Emptywo jun 09, 2010 10:14 pm

(Die tip heb ik van een andere draak gekregen die toevallig ook met imageshack zijn plaatjes uploud en die heb aan genomen die draak heet Rainbow.)

Race luisterde aandachtig en knikte bevestigend toen Toxic over de betáros begon te spreken. 'Ik zal hem mijn respect tonen als ik de betáros tegen kom.' zei Race en zag hoe Toxic op ging in de schaduwen van de bomen. Hangdig om op zo'n gaven te hebben? Kon Race niet na laten te denken en verorberde de rest van zijn prooi en steeg daarna op en vloog in de richting van het NW gebied. zijn neus zou hem naar een ongebruikte nest brengen waar nog geen draak zijn plekje zou hebben. De wolkeloze hemel stemde Race prettig zijn leven had nu meer zin en zijn doel zou hij samen met de andere delen het gebied beschermen en missschien uitbreiden als Toxic dat wilde.

(topic uit.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vreemde draken Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemde draken   vreemde draken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vreemde draken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Draken
» Het bestuderen van draken
» Draken jagers??
» Draken + temmers
» Herders en Draken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: