Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! za feb 12, 2011 5:30 pm
Als je had gezocht op 'Dragon Roar' was het de tweede die je tegen zou zijn gekomen geweest XP Je kunt ook gewoon op dinosaurus brullen zoeken ('Dino roar')
Wat is YT?
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! za feb 12, 2011 10:05 pm
YouTube is YT
Ja dat weet ik xD
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! zo feb 13, 2011 3:21 pm
Is het ok als ik mijn brul verander? Ik vind deze toch iets beter bij meneer passen ^^
https://www.youtube.com/watch?v=vEm1vu3GZ0I
Rhadamanth
Aantal berichten : 48 Punten : 62 Join date : 24-08-10
Dragon World Leeftijd: 2 jaar Temmer\draak: - Partner: -
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 16, 2011 4:38 pm
Eigenlijk heeft Rhadamanth 3 brullen. :')
De eerste De tweede De derde + de andere twee tesamen In het derde filmpje is de kwaliteit van de eerste en laatste brul slechter. Daarom dat ik de andere er ook heb bijgeplakt. :')
Goh, I love Cloverfield. <3
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 16, 2011 6:35 pm
Goeie film ja :3
eerst vond ik het einfe een beetje stom maar voor de rest is hij mega vet
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 16, 2011 8:40 pm
En eerst vond je hem nog zo vreselijk...
Ik heb m'n twee keer gezien X3 dat monster is echt geniaal!
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 16, 2011 9:11 pm
Neej de film zelf is gewelid maar het einde was een beetje stom vond ik maar nu maakt het me niet uit :)
MEE EENS!
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! di feb 22, 2011 9:14 pm
*trippel trippel, kijkt om hoekje van de deur* Hmm intressant de chat van de NW, mag ik daar nu ook in
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 23, 2011 3:37 pm
Ja dat mag, ik wil trouwens even je eigen onderwerp aansnijden: Torans, voortaan zijn er meerdere Torans, iedere Torekas krijgt een eigen Toran. Sommige Torans zullen daardoor meerdere Torans hebben. Voor speciale rangen als Ceratos word je apart opgeleid als je een volleerde Naran bent.
Wie wil er in ieder geval géén Toran zijn en wie denkt dat hij/zij ervaren genoeg is om er wél een te zijn? Let op: Het is een hoge rang, je moet actief zijn, bevelen uit kunnen delen, trainingen verzinnen voor je eigen Torekas en natuurlijk een ervaren slechterik zijn
Cloud
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 23, 2011 4:37 pm
Ik zou in principe wel Toran willen zijn maar aangezien Cloud nog heel jong is weet ik niet of jij het wel oké vindt.
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo feb 23, 2011 4:43 pm
Ja is inderdaat een onderwerp waar ik even aan dacht... Ik wil Laisve genezende krachten geven. Zijn krachten zijn eigenlijk een samenraapsel van zijn ouders. Voor hem onbekend maar ik heb zijn lot in handen Nu ja die genezende kracht komt van zijn moeder evenals zijn kracht van vervloeien, wind en gedachtn komen van zijn vader. En dan mixen maar. Maar ik zal braafjes wachten op een Toran, daarna zullen we wel eens zien wat ik van die kracht kan maken.
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! ma maa 28, 2011 7:49 pm
Jongens, kunnen jullie weer wat actiever worden? Maakt me niet uit hoe maar de groep wordt wel erg klein als ik iedereen die zo lang afwezig is eruit moet gooien -.-
Rake
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 110 Punten : 128 Join date : 05-08-10 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: 2 jaar Temmer\draak: Niemand zal mij temmen. Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! ma maa 28, 2011 10:14 pm
Misschien dat er een activiteit geplan moet worden. Een training ofzo voor de nieuwe en wat jongere leden en voor de jongen van Toxic om zo een rang te krijgen?
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! ma maa 28, 2011 10:49 pm
Heb je een voorstel? Opzich lijkt het me wel wat om de vulkaan over te gaan nemen...
Rake
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 110 Punten : 128 Join date : 05-08-10 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: 2 jaar Temmer\draak: Niemand zal mij temmen. Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! ma maa 28, 2011 10:55 pm
mm niet echt maar gewoon iets met de groep doen mischien eens gewoon voor de lol de marktplaats terroriezeren ofzo of een training bij de vulkaan maar kan je niet beter dan de giesers en de drakenkerkhof overnemen dat is toch dichterbij het NW gebied???
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! ma maa 28, 2011 11:11 pm
De vulkaan vormt de scheiding tussen NW en de bergen. (zie de kaart op de portal) Tja, op welke plek zllen anderen proberen er iets aan te doen? We willen een zo groot mogelijke fight met de grootste inpact.
race
Aantal berichten : 141 Punten : 164 Join date : 16-05-10
Dragon World Leeftijd: 8000 jaar Temmer\draak: oriental draak Partner: komt wel
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo maa 30, 2011 9:20 pm
Dit is de brul van Race ik heb er lang naar gezocht maar is ie. Ik hoop dat de link het doet? Anders moet je kijken bij Youtube onder King corba vs Dragon. https://www.youtube.com/watch?v=IbgCanzaXvE
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo maa 30, 2011 9:32 pm
Gast, die film waaruit dat komt is geniaal: D-war is de naam ervan (dragon wars) en de 'king cobra' is geen cobra maar een draak -.- Nou ja, aangezien ik ook geen aparte brul van de chinese long kon vinden zet ik deze er wel in.
race
Aantal berichten : 141 Punten : 164 Join date : 16-05-10
Dragon World Leeftijd: 8000 jaar Temmer\draak: oriental draak Partner: komt wel
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo maa 30, 2011 9:56 pm
Ik weet wel hoe die film heet en ik heb hem zelf ook gezien, maar zo noemt die persoon hem nu eenmaal.
Laisve
Hello, I'm back. Ik ben het eens dat er wat actie komt, spijtig dat de andere groepen er niet meer zijn anders konden we misschien vechten om iets. Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden: -Onenigheid in de groep(oorlogje tussen de groepsleden... Misschien iets te drastisch:p) -Strooptocht naar iets nog ideën maar die komen niet echt bij me op.
Toxic