Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! di aug 24, 2010 8:12 pm
De oude van Curse heb ik gemaakt
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo aug 25, 2010 5:42 pm
Oh aha XD
sorry
trouwens... mag ik hier wel reageren aangezien ik nog niet klaar ben met de training?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo aug 25, 2010 6:10 pm
Azazeal komt blijbaar even niet dus reageer maar gewoon Cloud...
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo aug 25, 2010 7:01 pm
dankjewel miss XD
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! do aug 26, 2010 9:19 pm
hey cloud, ik zie net ineens dat jij 'Wanna play?' in je onderschrift heb staan, bij mij staat hetzelfde, maar dan nog iets eronder. Vind je het erg? Anders maak ik wel een andere
EDIT Razor: Dit topic is bestemd voor overleg van de groep. Wat je nu vraagt zou eigenlijk via pb moeten.
Cloud
Ik vroeg me af of ik dat watermerk al in m'n onderschrift mag zetten. Aanggezien ik nog niet klaar ben met die training XD
(trouwens Toxic waar was jij vandaag?! ik heb je op school helemaal niet gezien!)
Toxic
Ja dat mag, als je in de lijst van de groepstopic staat mag dat gewoon...
Cloud
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo sep 08, 2010 8:14 am
Ahh poor you nou succes dan maar en dankje
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! do okt 07, 2010 10:43 am
Onze time song
race
Aantal berichten : 141 Punten : 164 Join date : 16-05-10
Dragon World Leeftijd: 8000 jaar Temmer\draak: oriental draak Partner: komt wel
Mag Shakey op afwezig, ik heb een toetsweek (tot komende dinsdag) dus kan ik niet posten vanwege te weinig tijd en anders krijg ik flutpostjes xD Dat was het :3
Toxic
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! do okt 28, 2010 12:05 am
Okal... Nou goed dan
Shakey
Aantal berichten : 117 Punten : 127 Join date : 30-08-10
Dragon World Leeftijd: 2,1 jaar Temmer\draak: I don't trust any human Partner: I've no heart to catch
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! za nov 06, 2010 6:59 pm
Kan iedereen reageren in de Night Warriors grot? Toxic heeft jullie geroepen voor een bijeenkomst. Ze gaat de leden voorstellen aan Venom en Poison. Venom, wil je trouwens regeren op je eigen topic? Allebei - Venom en Poison - ook even voor de andere leden in de groepstopic reageren
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! za nov 06, 2010 9:48 pm
Oké, Sumu zal er zijn.
Edit:Over een uurtje ofzo, waarom met ik mijn kamer toch altijd opruimen.
Laatst aangepast door Razor op zo nov 07, 2010 4:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! za nov 06, 2010 10:51 pm
Misery is onderweg ^^
Poison
Geslacht : Aantal berichten : 34 Punten : 45 Join date : 21-10-10 Leeftijd : 31
Dragon World Leeftijd: When you live a long time, age isn't important Temmer\draak: No one will tame me Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! zo nov 07, 2010 5:10 pm
Ik zal reageren, maar ik moet morgen naar Arhnem, vanwege school. Ik ben er dus 3 dagen niet. Ik neem mijn laptop mee en zal navragen of ze in het pension internet hebben. Dit was eigenlijk de bedoeling om te leren, maar zo kan ik in vrije tijd ook de fora's bijhouden.
Ik ben dus drie dagen afwezig!
Groetjes,
Poison
Poison
Dragon World Leeftijd: When you live a long time, age isn't important Temmer\draak: No one will tame me Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo nov 10, 2010 8:55 pm
Okey ik was dus maar 2 dagen afwezig van de werkelijke dagen.
Hey allemaal!
Ik ben weer terug van weggeweest. Ik zal dus weer reageren in het topic van het NW gebied.
Dus, Toxic, je mag me weer van afwezig afhalen.
Groetjes,
Poison.
p.s. sorry voor de dubbelpost.
Zu
Geslacht : Aantal berichten : 97 Punten : 118 Join date : 10-01-10
Dragon World Leeftijd: 565 jaar Temmer\draak: - Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! di nov 30, 2010 11:12 pm
Toxic schreef:
________________________________________________________ Ik heb - voor de lol - ieder lid z'n eigen 'song' gegeven ^^ De leden staan op alfabetische volgorde en nog niet iedereen heeft een 'song'.
Azazeal Cloud Curse Luna Misery Posion Race Rake Rhadamanth Shakey Sombra Sumu Toxic Venom Zu
Geweldig. XDD Een van m'n favo songs van Breaking Benjamin! xD
Poison
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo dec 01, 2010 7:13 pm
Woot, Alice cooper, waarom had ik die nou net niet verwacht.
Dat nummer stond werkelijk waar een aantal maanden bovenaan.
Leuk Toxic ^^
Cloud
Onderwerp: Re: Groeps Chat V.D. NW! wo dec 01, 2010 7:39 pm