Geslacht : Aantal berichten : 68 Punten : 82 Join date : 06-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you... Partner: I don't need love to survive.
Onderwerp: De groeps-chat van de LS! di nov 16, 2010 7:13 pm
Bij deze dus de groeps-chat van de LS. Gelieve hier alles wat met de groep te maken heeft te posten ipv het informatietopic. Je kan je hier ook aanmelden als je dat liever op deze manier doet dan een pb'tje te sturen. Ik wens alle leden van LS veel plezier!
Adira
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you... Partner: I don't need love to survive.
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! do nov 18, 2010 6:14 pm
Het is alleen voor leden of draken/temmers die nog lid willen worden!
Aiwendil
Aantal berichten : 153 Punten : 170 Join date : 31-08-10
Dragon World Leeftijd: 18 Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! do nov 18, 2010 7:08 pm
Damn je hebt het me wel zwaar gemaakt tijdens het posten xD
Adira
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! do nov 18, 2010 7:38 pm
Aiwendil schreef:
Damn je hebt het me wel zwaar gemaakt tijdens het posten xD
En jij hebt het heel goed gedaan :]
Aiwendil
Dragon World Leeftijd: 18 Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! do nov 18, 2010 7:50 pm
Adira waar zie jij meisje staan xD In mijn post staan mesje :lol:
Aiwendil
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! vr nov 19, 2010 6:01 pm
Sorry voor de dubbelpost..
Adira of Angel, kijk even bij het afwezigsheid topic daar staat mijn afwezigheid
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: De groeps-chat van de LS! vr maa 18, 2011 6:42 pm