Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jacht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fry

Fry


Aantal berichten : 94
Punten : 102
Join date : 02-04-10

Dragon World
Leeftijd: 11
Temmer\draak: Not yet..
Partner:

Jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacht   Jacht - Pagina 2 Emptywo jun 30, 2010 7:25 pm

[Late reactie, sorry! :O]

'Je bent nog jong, problemen zijn moeilijk alleen op te lossen.' in haar hoofd stemde ze er mee in maar ook weer niet ,,Zo jong ben ik niet.." mompelde ze even koppig voor ze naar de verdere woorden van Mudly luisterde 'Zelfs ik heb er problemen mee, geloof me Fry.' ze keek hem even verbaasd aan, zelfs hij had er moeite mee om probleme op te lossen? 'Het is altijd fijn dat er iemand naar je luistert. Ik vond dat ik die persoon moest zijn. En ik durf er om te wedden dat het van binnen beter voelde.' bij die laatste woorden legde Mudly zijn hand tegen Fry's borstkas en Fry knikte even ,,Ik ben blij dat ik niet weg ben gegaan.." zei ze even met een glimlach terwijl Mudly zijn hand weer langzaam liet zakken. 'Fry, ik zal niet gauw iemand met problemen alleen laten. Dat voelt voor mij niet goed. Maar eveneens voelt het niet goed voor de persoon zelf. Het geeft een gevoel dat je genegeerd wordt en niemand om je geeft...' Fry grijnsde even, niet wetend wat ze nog moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op jacht? ~
» Jacht met Venray!
» Mijn jacht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Hydra waters :: Diepe rivieren-
Ga naar: