Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Wat voor soort draak ben jij? za apr 25, 2009 4:34 pm
Hier kun je dus zeggen wat voor soort draak jij bent maar zeg er ook even bij wat voor vanwege wat, je mag je soortnaam natuurlijk verzinnen.
Ik noem mij zelf hierop een diamantkop vanwege mijn inventaris.
Laatst aangepast door Sky op zo apr 26, 2009 10:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : een typ fout in de naam van de topic)
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 26, 2009 4:52 pm
ik ben een bontgekleurde vlinderdraak...!
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 26, 2009 4:53 pm
Witte Atlasdraak
(enige van mijn soort ik heers over de wind/godin van de wind word herboren als ik sterf maar neem mijn weisheid mee in mijn volgende leven)
Laatst aangepast door Sky op wo maa 10, 2010 8:08 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 26, 2009 5:45 pm
shaduw draak ben gedeeltelijk van shadow gemaakt
Viva Co-admin
Geslacht : Aantal berichten : 93 Punten : 126 Join date : 12-04-09
Dragon World Leeftijd: de tel kwijt XD Temmer\draak: Geen Partner: geen
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? ma apr 27, 2009 6:24 pm
een ijsdraak
Sinder
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 231 Punten : 250 Join date : 13-04-09
Dragon World Leeftijd: 335 ofzo... Temmer\draak: You better watch your f** neck! Partner: I just wanna be loved
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? ma apr 27, 2009 7:06 pm
ik ben een vliegende draak (gebouwd om te vliegen, vlieger draak)
Storm
Geslacht : Aantal berichten : 37 Punten : 45 Join date : 26-06-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 666 jaar Temmer\draak: Partner: -
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? vr jun 26, 2009 4:04 pm
Een draak uit Harry Potter waar ik de naam van vergeten ben ^^
Edit Hongaarse Hoornstaart
Rush
Aantal berichten : 34 Punten : 36 Join date : 07-06-09
Dragon World Leeftijd: 276 Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen Partner: dood denk ik
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo jun 28, 2009 3:06 pm
Australische buideldraak of gewoon kangaroedraak
Curse
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 157 Punten : 170 Join date : 15-01-10
Dragon World Leeftijd: 176 Temmer\draak: If you dare to Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? ma jan 18, 2010 11:49 pm
Een indishe onderhoorn draak
Info: Leeft van de eieren van andere draken, horens staan lagen en zijn omlaag gekruld. Niet zo heel groot.
Rage
Geslacht : Aantal berichten : 394 Punten : 473 Join date : 21-01-10 Leeftijd : 40 Woonplaats : katwijk n.b.
Dragon World Leeftijd: 350 jaar Temmer\draak: I only have servants! Partner: Who shall desire my heart?
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo jan 24, 2010 1:13 am
eenzeldzame regenboog draak. maar dan zijn de kleuren ongekeerd, zoals de kleuren staan van de Chakra's. onder de draken bekent als de chakra-draak
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 92 Punten : 62 Join date : 21-01-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Naast mijn buren.
Dragon World Leeftijd: 2 Years Temmer\draak: No Partner: geen
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo feb 20, 2011 9:41 pm
een legendarische weerdraak mijn krachten hebben met het weer te maken en ik ze bestuur ze mijn ouders hebben noch samen gewerkt met het duister en het licht ik ben de eenegste draak die weer voorspeld en zelf maak
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? ma feb 21, 2011 9:35 pm
@ Lea: Je kunt niet 'legendarisch' zijn zonder toestemming
Venenum Raptor Biota
betekenis: Giftige rover (van het) leven
Ookwel bekend als: Giftige duivel of rennende cobra
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? di feb 22, 2011 9:04 pm
Draco Illius- Draak der haar X Dragon animi spiritus- draak van gedachten en weer
Langs moeders kant, vele draken met haar of manen horen hiertoe(misschien een idee voor andere draken die haar bezitten :p) Langs vaders kant, draken die sterke gedachten en weer krachten bezitten horen hier vaak toe.
Fable
Soort : Draak Aantal berichten : 91 Punten : 88 Join date : 14-03-11
Dragon World Leeftijd: 49 Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn Partner: nog niet
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 03, 2011 11:13 am
Fable is een schaduw-webbendraak (in haar oude land werd ze door de bevolking stekelduivel genoemd)
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 03, 2011 11:17 am
Rode emotie draak *ookwel blauwe duivel* (vanwege blauwe ogen en blauwe tong) (kruising tussen Caribishe zeedraak en witte aanvalsdraak)
Slinno
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 64 Punten : 74 Join date : 31-03-11
Dragon World Leeftijd: 2 jaar Temmer\draak: Draak Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.
Onderwerp: Re: Wat voor soort draak ben jij? zo apr 03, 2011 1:41 pm
Een vulkaan draak zijn krachten zijn gebaseerd op vuur of lava.