Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 op zoek naar een trainer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptydo maa 04, 2010 8:46 pm

Een van de draken verderop zijn aandacht werd getrokken door een jonge nog lang niet volgroeide draak. Het was Razr, hij was onder de indruk van wat zo'n jonge draak kon. Uit nieuwschierigheid lnade hij en wandelde er rustig naar toe hij floot op zijn draaks en staarde een beetje naar de wolk waar een gat in zat die door de draak was verroorzaakt en zij 'Dat waren een paar indrukwekende manouevres die je daar deed.' Toen hij naar de draak keek zag hij dathet Schadow was waar hij een paar maanden geleden een gevecht mee had gevoerd om een onschuldig kind te redden. ' Zo, ik heb gehoord dat jij op het goede pad bent geraakt.' en wachte af op antwoord en keek een beetje naar de olifantkoi's die waren aan het spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptydo maa 04, 2010 10:22 pm

'Ik woon hier niet ver vandaan.' zei Razor.'Maar jij bent wel wat gegroeid en op je staart zit een konts.' zei hij om hem te komplimenteren. Teon vroeg hij 'Waarom was je zo onodig in de lucht manoeuvres uit aan het voeren?' en keek naar de kleine eekhoorns verder op die nootjes aan het zoeken waren, toen keek hij weer vragend naar Shadow.

(sorry ik ben totaal inspratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyvr maa 05, 2010 10:32 pm

'Als je een draak zoekt die je wil helpen bij luchtmanouevres dan ben je bij mij aan het juiste adres. Want bij wie kun je beter af voor luchtdingen dan bij een luchtdraak.' lachte Razor. 'Als je me wil habben als trainer doe dan mij na.' zei Razor en schoot de lucht in. Zo hoog dat je bij de lucht kwam waar je niet meer kon ademen hij maakte een luchtbel voor hem en Schadow en blef in de lucht wachten op Schadow en hoopte een klein beetje dat hij zijn aanbod accepteerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyza maa 06, 2010 12:54 pm

'Hou bedoel je qua kracht?' vroeg Razor en beetje beledigd 'Ik wil niet opscheppen hoor maar kijk eens naar die vleugelspieren en die pootspieren.' zei hij nogal macho. Opeens dook razor weer omlaag met zijn vleugels en poten zodicht als mogelijk tegen zijn lijf aan en remde net voor een scherpe top van e berg en zigzagde er verschrikkelijk snel door. HIj was bij de bergen aan gekomen omdat hj ongemerkt de wolken en de luchtbel naar het noorden stuurde (ja ik heb nog een beetje van Sky's kaart onthouden.) Toen maakte hij een scherpe bocht naar de river en liet zich over het water kaatsen. Waneer hij tot stlistand was gekmen vloog hij weer snel naar de bel en zei tegen Schadow 'Doe dat maar na nestvliedertje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyza maa 06, 2010 8:35 pm

'Dat was niet slecht hoor maar wat bedoel je met qua kracht?' zei/vroeg Razor en wachte af op antwoord.

(Het spijt me zeer voor de korte post maar ik heb totaal geen inspiratie.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyza maa 06, 2010 10:00 pm

'Oké, laten we dan een test op de grond uitvoeren.' zei hij en lande rustig want anders zou hij dood kunne gaan dor en te snelle drukverrandering. Op de grond wacht hij op Schadow.

( Ik weet echt niks meer.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyza maa 06, 2010 10:10 pm

(Mag ik soms komen helpen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyzo maa 07, 2010 12:53 am

(Dan kom ik het opleuken!)

Twilight scheerde over de boomtoppen. Geluidloos schoot ze over het bos, eindelijk was ze bij het meer. Ze scheerde over het water en dook uiteindelijk in het koele meer. Grote rimpelingen en golven markeerde de plaats waar ze in gedoken was, maar ze was allang veel verder. Haar vleugels waren enorme zwemvliezen. Ze had nu Schadow en Razor opgemerkt, ze kende de naam uit de gedachten van Schadow. De gedachtelezen was heel handig. "Hoi Schadow, probeer me nu maar te vinden." Als een vis kliefde de blauwe draak moeiteloos door het water. Toen schoot ze omhoog en de waterspetters schoten de lucht in. Ze vloog achter Schadow nu en uit haar bek kwamen lichtblauwe vlammen die aan zijn schubben plakte. "Hoi Schadow, wat fijn je te zien!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyzo maa 07, 2010 3:10 pm

Twilight grinnikte. "Ik was in de buurt. Aan het trainen Schadow?" Ze glimlachte. Haar vleugels gingen langzaam op en neer maar ze bleef moeiteloos in de lucht. "Lukt het een beetje? Ik zie nog geen verbetering." Nu plaagde ze hem een beetje, ze fonkelde en schitterde, het water maakte het gefonkel wat feller als normaal en Twilight glimlacht vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyzo maa 07, 2010 5:39 pm

'Hallo mevrouw de reus.' zei Razor aardig en richte zich toen weer op Schadow. Opeens Snelde hij op Schadow af en voor Schadow het wist had hij hem al in de houdgreep klaar om zijn kop er af te blazen. 'Grondgevechten 1 0 1: les 1: Let altijd op alles en iedereen, want er kan zomaar in eesn een veel grotere sterkere draak op je af stormen en je hoofd er af blazen met een krachtaanval.' zei Razor en liet hem los. 'Oké nu jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyzo maa 07, 2010 6:16 pm

Razor had gelukkig oudere broers gehad in zijn geboortenestdus hji kende zowat alle bewegingen die je kon gebruiken, en de beweging die Schadow gebruikte was een van de basistechnieken: de spring-pak-en-duik-techniek. Razor bukte zich o het moment dat Schadow tijdens zijn tweede aanval bijan zijn hoofd te pakken had. Net op het moment dat Schadow op de plek was waar Razor's hoofd net was blies Razor een kleine orkaan onder zijn buik zodat hij omhoog schoot. Razor ging achter hem aan en nam hem rustig vast en nam hem mee naar beneden en zette de jonge draak op de grond. 'Oké jochie dat brengt ons bij de tweede les: Gebruik je krachten ter verdediging, want de verdediging is de beste aanval.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyma maa 08, 2010 5:39 pm

Twilight grinnikte. "Ik betwijfel of je me iets nieuws kunt leren. Ook hallo... Razor." Ze had even in de gedachte van Schadow naar de naam van de draak gezocht. Ze keek rustig toe hoe de draken oefenden. Dit was allemaal oud brood voor Twilight, dat had ze al 2453 jaar geleden geleerd, ze hield de jaartallen bij voor mooie herrineringen. Hetl liefst vocht ze in de lucht omdat haar vleugels zo krachtig waren dat ze een kleine draak weg konden blazen. Dat kon ze ook met Schadow doen. Soms moest ze glimlachen, Twilight gebruikte haar staart meer als Schadow deed. Maar haar staart was ook een aantal meters langer en een beetje sterker en dikker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptyma maa 08, 2010 6:46 pm

Twilight grinnikte. "Daar kun je gelijk in hebben Schadow. Jij leert was ik al een paar duizend eeuwen heb geleerd." Ze keek rustig toe. "Je bent te voorspelbaar. Let op je gedachten en beheers je bewegingen." Ze herhaalde precies wat haar moeder eeuwen geleden had gezegd. "Je staart, Schadow. Sla ermee. Hou je klauwen in mekaar, vlieg boven hem en probeer zijn schoft te pakken te krijgen." Ze wist dat ze daar ooit een draak had verlamd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptydi maa 09, 2010 6:13 pm

Twilight grinnikte en glimlachte. Het was aardig goed. "Mooi gedaan Schadow, maar had Razor misschien iets langer vastgehouden." Ze keek rustig toe, het was eerder een spelletje als een gevecht. Misschien zou ze Schadow eens uitdagen. "Zin in een spelletje? Na de les." Het was maar al te duidelijk wat Twilight daarmee bedoelde. Ze bleef toch in een rustige houding en vloog als versteend- afgezien van haar vleugels- "Je bent een makkelijk doelwit Schadow. Heel gemakkelijk." Als Twilight wou zou ze nu een vuurbal schieten en Schadow zou het niet hebben verwacht. Maar ze had er geen zin in om Schadow van zijn les af te leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptydi maa 09, 2010 8:23 pm

Razor liet zich raken door een paar van Schadows aanvallen gewoon om zijn zelfvertrouwen te vergroten. Toen probeerde Schdow naar zijn schoft te springen en te bijten allen weerde Razor die af door zijn rug stekels omhoog te zetten om Schadows kaken weg te houden 'Sorry als er een paar stekels in je gehemelte of tong zitten maar anders had je me voor een paar uur kunnen verlammen.' zei Razor. Razor maakte ook gebruik van het moment dat Schadow op Twilight lette enn tackelde hem en hield hem alweer in de greep die hem zo goed als machteloos maakte en het heel makkelijk zijn hoofd er af kon blazen. 'Houd altijd je aandacht erbij als je tegen iemand vecht die groter en of sterker is.'en hijliet hem los en glimlachte naar hem en ging in aanvalspositie staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptywo maa 10, 2010 3:26 pm

Twilight grauwde toen ze de stekels zag. Ze was groter als Razor en grinnikte, ze zou hem nu een fikse klap kunnen bezorgen... Ze was niet veel groter als Razor, hij was breder en struiser. Twilight was fijn gebouwd, veel fijner als Razor. Maar hij was dan ook een mannelijke draak, die waren meestal wat struiser. De nevel irriteerde de blauwe draak niet. Ze was er ook niet in maar de rest van haar zintuigen waren heel sterk, ze sloeg krachtig met haar vleugels. "Let op Schadow, richt je op Razor. Niet op mij." Ze woelde door zijn gedachten en richte zichzelf volledig op Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptywo maa 10, 2010 4:13 pm

Twilight grinnikte en trok zich terug. Fel vuur omhulde haar en lichte het water onder haar op. Haar ogen keken aandachtig toe maar ze kon niets nieuws leren. Langzaam begon ze te dalen, steeds verder en verder. Schadow en Razor waren op het gevecht gericht en Twilight vloog vlak boven het water, ze begon honger te krijgen en had zin in een vis! Ze wierp een laatste blik op de twee draken en zakte toen snel het water in. Enkel wat rimpelingen markeerde waar ze in het water was gezakt maar de blauwe draak was al lang verder 'gezwommen'. Een heel school vissen zwom rond en Twilight glimlachte, het water waar ze zwom begon wild op en neer te deinen terwijl de draak ingewikkelde manouvres uithaalde. De ene vis na de andere verdween in haar enorme bek en ze zwom verder. Na een tijdje was de grote school vissen een heel stuk kleiner en de blauwe draak bleef rustig in de stilte van het water. Gefacineerd keek ze door het water omhoog en hield de twee draken in de gaten. Zij konden haar niet zien omdat ze te diep in de duisternis van het water zat maar zij kon hen wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Emptywo maa 17, 2010 9:53 pm

Twilight glimlachte, Schadow kon haar niet vinden. Ze opende haar vleugels en liet zich verder in het water zakken. "Zoek je mij, Schadow?" Ze bleef glimlachen en de duisternis omhulde haar. Natuurlijk wist ze dat Schadow haar zocht maar ze vond het leuk om hem in de duisternis te laten tasten. Ze stuurde hem een beeld, ze vloog hoog boven de wolken en voelde de wind over haar schubben glijden... Maar dat was een waanbeeld maar dat was niet te merken, het leek alsof ze daar echt vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





op zoek naar een trainer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar een trainer.   op zoek naar een trainer. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
op zoek naar een trainer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: