Onderwerp: Re: Just Talking di aug 28, 2012 3:31 pm
Haai -Wow echt lang geleden hier-
Twilight
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 350 Punten : 359 Join date : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.
Dragon World Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden Temmer\draak: - Partner: -
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 9:57 pm
Dag moontje
Ah stom k*t gedoe, zadel mijn paard op, zet pionnen klaar, helemaal moeite gedaan, stap op en de regen valt met bakken naar beneden, aangezien mijn zadel niet goedkoop was rap jas over gedaan naar binnen gerend, zadel opgehangen en er zonder zadel opgekropen, toch nog gedaan wat ik wou doen in de gietende regen, zeer trots op mezelf
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:00 pm
Haha geweldig Eigen paard/pony?
Of rij je in een manege
Ik zou graag een eigen paard hebben, Fries of Andalusiër, maar we hebben geen ruimte helaas..
Twilight
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 350 Punten : 359 Join date : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.
Dragon World Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden Temmer\draak: - Partner: -
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:05 pm
Ik heb er 6 Hip Hop: New Forest (paardje waarover het hele verhaal ging) Pallieter: Brabander Fírnen: mini-paardje Sage: mini-paardje (5 maandjes ) Belle: mama van Sage, mini paardjeXShetlander Yun: Shetlander
You aim expensive girl, very expensive!
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:10 pm
Uh sorry, maar ik spreek geen Engels hoor
En wat, 6
Waar halen jullie de ruimte en het geld toch vandaan Of stal je ze mss ergens anders ofzo? Hadden we de lotto gewonnen, ging ik van m'n moeder wel een paard gekregen hebben, maar het kost volgens haar al minstens 100 per maand om hem/haar alleen maar ergens te laten stallen, zonder verzorging etc erbij, en helaas hebben we dit niet hé
Twilight
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:15 pm
Dat je het duur wilt
6 paarden
Hip Hop en Pallieter van het geld van mijn oud-tante, daarmee ook de weide van 1 hectare waar Yun, Hip Hop en Pallieter nu op staan, en van die oud-tante ook een stuk bouwgrond waar we Belle, Sage en Fírnen nu op houden. Haha, het is best duur ja, maar we zijn niet afschuwelijk rijk ofzo
moon
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:22 pm
Nouja, van m'n moeders moeder horen we niets meer(ruzie met elkaar) mama's vader is gestorven, en andere familieleden hebben we niet, ja behalve mama's tante, maar die's ook niet zo rijk, dus hoe zouden wij een weide kunnen kopen/huren of paarden houden? Ik mag al blij zijn dat ik van mijn oma voor m'n laatste verjaardag 100 euro kreeg, ook zij is niet eens zo rijk, maar ze leeft ook wel niet in armoe hoor, maar toch, als je maar ziet, de zus van m'n mama, tante Romy voor mij, is de rijkste van m'n mama's familie wss, en het is haar zelf te veel geworden om een kaartje te sturen, wat moet ik dan wel niet denken? Maar ik ben toch al blij, ben nou aan het sparen voor een 3ds xl, maar 200 is toch wat veel vind ik voor zo'n ds, dus twijfel ik nu lekker. Ik zou wel voor een eigen laptop illen gaan of een tablet ofzo, maar dan mag ik die niet van m'n moeder meenemen naar school of ergens anders, omdat anderen jaloers zouden kunnen worden, maar iedereen doet het, en het zou MIJN laptop zijn, dan mag ik toch zelf beslissen wat ik er mee doe?
Twilight
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:25 pm
Aan de 3D verspil je je geld, doet gewoon heel heel heel veel pijn aan je ogen.
moon
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:30 pm
Weet ik, ik heb al een 3ds gehad, maar ik ben er dus in geslaagd hem stuk te krijgen.. Daarom laat ik hem altijd op 2d stand staan Maar ik wil weer terug een 3ds omdat het zaliger was om mee te werken dan die stomme ds i, een xl voor he grotere scherm, zodat ik meer kan zien als ik op internet ga
Twilight
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:41 pm
ow, dat doe ik ook!!!! maar ik heb gewoon dsi, ben ik allang blij mee XD
moon
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 10:50 pm
Oh, heb je flipnote?
Die filmpjes zijn zo cool
Twilight
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 11:00 pm
Ja, die zijn wel sjiek
moon
Onderwerp: Re: Just Talking do aug 30, 2012 11:03 pm
Haha, en alweer is ze zo stom
Ze hoort twee katten buiten vehten, en als een kuiken zonder kop is ze wakker en slungelt ze naar m'n raam toe om twee vechtende katten te zien die ze niet te zien zal krijgen.. Oh, maar ze is ook zo geweldig m'n beestje
Riddel
Soort : Draak Aantal berichten : 174 Punten : 109 Join date : 30-10-11
Dragon World Leeftijd: 500 jaar Temmer\draak: Try me! Partner: How will try?
Onderwerp: Re: Just Talking do sep 06, 2012 1:04 am
Sorry dat ik zo lang we was er waren wat familie problemen die eerst achter de rug moesten zijn vandaar dat ik zo laad reageer het spijt ze tenzeerste jongens echt waar, ik zal vanaf nu weer actief op DW aanwezig zijn!
Gale.
Soort : Drakentemmer Aantal berichten : 19 Punten : 4 Join date : 04-08-12
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: not yet Partner: Tell me that I screwed up mess
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 12, 2012 8:49 pm
T wordt eens tijd dat ik hier post n_n
Iemand een topicje?
Lea
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 92 Punten : 62 Join date : 21-01-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Naast mijn buren.
Dragon World Leeftijd: 2 Years Temmer\draak: No Partner: geen
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 12, 2012 9:39 pm
Ik wil wel ^^
Ik moet echt meer posten op verschillende fora >>
Gale.
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: not yet Partner: Tell me that I screwed up mess
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 12, 2012 9:43 pm
Hehe, dat ken ik =D Wie opent?
Lea
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 92 Punten : 62 Join date : 21-01-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Naast mijn buren.
Dragon World Leeftijd: 2 Years Temmer\draak: No Partner: geen
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 12, 2012 9:48 pm
Lol, jij? Ik ben slecht met openingstopics XD (vooral met Lea)
Gale.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 12, 2012 9:50 pm
I'll try xD Ben er zelf ook redelijk slecht in
Riddel
Soort : Draak Aantal berichten : 174 Punten : 109 Join date : 30-10-11
Dragon World Leeftijd: 500 jaar Temmer\draak: Try me! Partner: How will try?
Onderwerp: Re: Just Talking za sep 15, 2012 1:08 am
Ik heb bij de diepe rivieren een topic staan een ieder is welkom om er te reageren?
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 19, 2012 6:55 pm
Ik kan ook wel een topice gebruiken dus wie wil :)
Gale.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 19, 2012 7:52 pm
Ik wil eventueel wel ben morgen alleen voor twee dagen naar Parijs c:
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 19, 2012 7:55 pm
leuk :) veel plezier en is goed wie begint ?:)
Gale.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 19, 2012 8:08 pm
Begin jij? Dan maak ik even mijn setje af n_n
Yassia
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 19, 2012 8:14 pm
:) had gehoopt dat jou zou beginnen ik moet nog even de afwas doen :S