Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 156 Join date : 25-02-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : dragon world xD
Dragon World Leeftijd: 872 Temmer\draak: - Partner: Take me, Love me
Onderwerp: Just Talking ma maa 01, 2010 11:56 pm
Het leek me leuk een topic te hebben, zodat alle leden elkaar een beetje beter leren te kennen. Zo kunnen we een nog gezelligere groep worden
Praat hier over je intresses, dat leuke t.v. progamma, die knappe boy/girl uit je buurt of gewoon onzin praten ^^
Vampire Dairies iemand anders die het volgt ?
Abhorsen
Geslacht : Aantal berichten : 89 Punten : 109 Join date : 25-02-10 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: 721 Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen. Partner: In mijn hart
Onderwerp: Re: Just Talking ma maa 01, 2010 11:59 pm
Damon
En natuurlijk... heel belangrijk.... allerst interresant.... Damon
En nee, dat is niet hetzelfde Ookal lijkt dat zo:D Ik weet wel een van die leuke jongens uit de buurt
Maar, daar gaan we het even niet over hebben. Laten we weer terug gaan naar Damon:D
Novem
Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 156 Join date : 25-02-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : dragon world xD
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:07 am
Ghehehe Damon!
Hij is het beste Maar van jouw wist ik ookwel dat je het volgde :'D Ik wil de boeken gaan kopen ^^ be ik wel nieuwsgierig naar
Ik heb buikpijn, zomaar. Uit het niet! *poef* daar was het xD nee, teveel vanille yoghurt gegeten, niet doen als je daar niet tegen kan 8x
Abhorsen
Geslacht : Aantal berichten : 89 Punten : 109 Join date : 25-02-10 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: 721 Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen. Partner: In mijn hart
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:10 am
Niet de boeken lezen, pas als je de hele serie heb gezien, en dat kan niet, want de serie is nog niet eens afgelopen Dan is alles anders, want als elena een zusje heeft, met wie krijgt vickie dan en ja.. dan is het gewoon anders.. Dat is niet leuk. Dat moet je na elkaar doen, niet tijdens
Ik heb teveel bami op, gooide teveel ketjap op mijn tweede bord, dus was gedwongen nog meer op te scheppen, zodat het weer in verhouding was, en nu knam ik uit elkaar
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:12 am
Oke daar heb je een punt:P
bah, bami :'D Hou niet van chinees met ketjap? Ö
is dat het zelfde als tomatensaus? bedoel dat ene wat je bij frietjes neemt, weet niet hoe ik dat moet schrijven :'D of is dit dat ene bruine vloeibare spulletje xD
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:19 am
Euhm dat bruine vloeibare spulletje
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:20 am
Oke xD komisch, DW en bellen tegelijk:D
Geniale uitvinding die telefoon! snap nog steeds niet hoe die gluidgolven nou door dat onzichtbare draadje gaan :'D Hoe bedenk je het?
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:22 am
Door bijna net zo geniaal te zijn als ik. Kijk ik ben zó geniaal dat ik niet meer nadenk over die simpele dingen, minder geniale mensen denken hier wel overna.
Juist... Laat mij maar even in mijn grootsheidswaanzin
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:25 am
Tsss... ik zit gewoon in een ontkenningsfase over mijn genialiteit 8D
hoe geniaal ik dat nou?
Lalalalalala I would die for you, cross the sky for you
Spyro - credits song
Spyro die is beter dan Cynder! HA xD
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:27 am
PARDON ME!!!
Cynder rocks de hele wereld, en zij is zo veel beter dan Spyro, met zijn stomme neus Echt, Cynder is té hip!
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 12:29 am
Cynder dan met haar voorkant :'D
Wat is dat nou voor draak xD Spyro is gewoon... beter 8D overslaanbaar, niet zo zwak om telkens onder controle van de duistere meester te komen
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:47 am
Cynder is gewoonm vrouwlijk, een feminisitische draak die zichzelf geeft voor het goede, zelfs wanneer niemand in haar gelooft. Ik bedoel neem Spyro nou, die doet het enkel omdat hij nou eenmaal de paarse draak is. Niet uit vrije wil
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:49 am
Tja, hij is gewoon een held. Of hij nou wilt of niet xD Cynder wordt inderdaad niet geloof omdat ze zo zwak is dat ze zichzelf twee keer laat beïnvloeden door de duistere meester.
Wat klinkt dat eigenlijk kleurrijk: Duistere meester xD
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:56 am
Dat is geen zwakte, alleen sterke draken worden daarvoor uitgekozen. Wat aantooont hoe sterk ze is, en dat ze nog sterker is omdat ze hem uiteindelijk weerstaat. Dat is gewoon echt machtig.
P.S. Wij kunnen zo heerlijk met zijn tweetjes praten
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:59 am
Omdat ze verliefd zijn en liefde sterker is dan magie xD conclusie: Ze hebben het aan elkaar te danken xD
Ja, ik zat ookal te denken waar iedereen bleef :'D misschien is dit niet een onderwerp waar iedereen over mee kan praten?
Oke nieuw onderwerp:
Bananen Ö
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 10:00 am
Hmmm, djina vind ze lekker
Nee oke, waar iedereen over kan praten. Kunnen ze niet over spyro/cynder meepraten dan? Naja, bananen zijn best lekker
p.s. Nu ga ik écht:P
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 10:03 am
Ze zijn krom xD zouden ze teveel gelachen hebben? (dat dacht ik vroeger altijd :'D)
Ik ga ook xD bel je na Djina xx
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:19 pm
Ja natuurklijk anouk, ik heb die bananen zo vaak horen lachen, al liggend in de fruitschaal
Bel me nou Rot kind
Ik moet leren voor mijn school examens, maar ik heb geen zin
Dar
Geslacht : Aantal berichten : 80 Punten : 89 Join date : 01-01-10 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 439 Temmer\draak: niemand Partner: -
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:22 pm
heya :3 Ik hoor nu eigelijk geschiedenis te leren, en wiskunde te maken, maar het is te saaaaii *sadface*
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:23 pm
Vreselijk ja, ik heb geen geschiedenis meer. Maar heb wiskunde nog wel. moet daar ook drie hoofdstukken van leren, voor een examen *zucht*. En nog twee engelse boeken lezen, voor dinsdag oeps... Naja, dat lukt nog wel Hoop ik...
Wat is school toch vreselijk niet
Dar
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:27 pm
ai.. Exames lijken me eng :c Al dat geleer en gestress en aah D:
Soms kan school leuk zijn (uitvallende lesuren, vrienden enzo, en als je op school kunstklassen hebt 8D ) Maar de 'normale' lessen met zeik leraren zijn echt ... >:c
Abhorsen
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:29 pm
ja klopt, en ik vind het ook heus wel fijn dat ik de kans heb om een school te volgen. Maar de vakantie is net voorbij, en we worden direct doodgegooit met leerwerk. Examens zijn niet zo heel eng, je moet er alleen goed voor leren. gaat het fout, dan heb je je herkansing nog, maarja die kan je ook niet bij ieder vak inzetten.
Ik heb geen kunstvakken meer, wel nog muziek, leuk maar ook heel veel leerwerk, alle termen in muziek enz. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel van dat af weet.
Vrienden enz. zijn inderdaad fijn om op school weer te zien, maar toch vind ik dat zeuren over school wel mag ookal heb ik het liever wel dan niet:D
Dar
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:33 pm
idd, als je opeens meer geen school zou hebben, ai, ik weet niet wat dan zal gebeuren, erge verveling. En van zelfstudie komt dan ook niks xD
Da's best irri.. Ik heb nog tekenen en muziek, maar er zijn na school ook 'kunstklassen' waarvoor je je op kan geven, muziek, dans, tekenen, drama enzo. Je zit dan alleen 1 x in de week 2 uur langer op school..
Novem
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:35 pm
Ow ik kom er ook gezellig bij! Ik moet nu eigenlijk een tekening afmaken, doe ik straks wel :'D
Was vandaag echt slaapverwekkend :'D behalve nask... Daar was het wel heel erg komisch; Een jongen wou een andere jongen van de stoel trekken (zo iemand met macho gedrag xD) en die jongen op de stoel stond dus op en die jongen die trok viel zo hard achterover met de stoel in zijn handen xD
Het was in een U vorm gezet dus het gebeurde ook echt midden in xD Zat die daar met gestrekte benen en languit _O-
De klas heb ik nog nooit zo hard horen lachen xD Toen was de klas ook even een klas
Dar
Onderwerp: Re: Just Talking di maa 02, 2010 9:37 pm
Cool, wat teken je?
haha, dat is geniaal xD Altijd leuk als datsoort dingen gebeuren, en de hele klas voor 10 minuten dubbel ligt xD