Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Just Talking zo jul 03, 2011 10:21 pm
VS is leuk! Ik ben er ook geweest. Ga je ook naar Yellowstone?
(Ik ben trouwens Interfector op Fursona Diaries.)
Solo
Aantal berichten : 129 Punten : 127 Join date : 06-01-11
Dragon World Leeftijd: 3,5 jaar Temmer\draak: Partner: -
Onderwerp: Re: Just Talking ma jul 04, 2011 10:27 am
Ja, we gaan ook naar Yellowstone. Waar ga jij heen?
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Just Talking ma jul 04, 2011 11:50 am
cool ik wil ook eens naar de VS helaas ga ik niet op vakantie me ouders hebben het veel ste druk met andere dingen
Saffya
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 117 Punten : 117 Join date : 04-06-11
Dragon World Leeftijd: Vijf week Temmer\draak: Try before you die, piece of meat... Partner: None
Onderwerp: Re: Just Talking ma jul 04, 2011 12:01 pm
Ik ben nog nooit in de VS geweest Mijn ma heeft wel veel de wereld doorgereisd, en nam mij een aantal x mee. Ik vond de Canarische Eilanden en Torremolinos en Gibraltar 1 van de mooiste plekken, al waren die witte stranden op Karpathos, een eilandje waar maar 1x in de week een vliegtuig heen vertrekt, ook erg mooi! Maar ik blijf deze zomer wss. in dit kikkerlandje, misschien een camping, maar meer ook niet helaas.
Solo
Aantal berichten : 129 Punten : 127 Join date : 06-01-11
Dragon World Leeftijd: 3,5 jaar Temmer\draak: Partner: -
Onderwerp: Re: Just Talking ma jul 04, 2011 5:58 pm
ik ben ook nog nooit naar de VS geweest. Nog nooit verder dan Zwitserland zelfs en ik heb ook nog nooit in een vliegtuig gezeten. Ik vind het best vreemd om nu ineens helemaal naar de VS te gaan. Het is trouwens ook veel te heet daar, maar goed. Ik vind het natuurlijk wel leuk hoor. Er is dan weinig leven in die canyons, het is er wel heel mooi.
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Just Talking ma jul 04, 2011 6:47 pm
VS is echt een leuke ervaring, wij hebben wolven gezien in Yellowstone en ook een groot aantal bizons. Dit jaar gaan we naar Italie omdat het er vorig jaar zo leuk was... Borneo en Thailand is denk ik wel de leukste vakantie die ik gehad heb, lekker struinen in de jungle met de koppensnellers. Ik heb toen zelfs van die krimphoofden gezien! Ook heb ik er gedoken en gesnorkeld, we hebben haaien, kogelvissen, zeeduivels en nog veel meer supermooie vissen gezien.
Myriad
Soort : Drakentemmer Geslacht : Aantal berichten : 4 Punten : 2 Join date : 15-07-11 Woonplaats : Humtiedum.. Onder je bed, ik ben een monster
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: iT'S THAT i HATE HUMANS. N0 Partner: WANNA DiE H0NEY? 'CUZ THAT'S MY PRiCE
Onderwerp: Re: Just Talking vr jul 15, 2011 5:43 pm
Hmm.. Op Anime Angels? Daar zit ik ook.. Maar ik ben een lichtelijk tikje dood..
Falkor
Soort : Draak Aantal berichten : 56 Punten : 39 Join date : 30-08-11
Dragon World Leeftijd: 21 Temmer\draak: Ik hoef geen temmer. Partner: Niet echt op zoek naar iemand.
Onderwerp: Re: Just Talking vr sep 16, 2011 9:42 pm
Wazza
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 21, 2011 9:23 pm
Alo alo Tokyo? Is daar imand?
Toxic
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 21, 2011 10:00 pm
Wie heeft er nog meer de meest vreemde rit naar school ooit gehad? Nou ik niet XD *zucht* de veerveeldheid slaat toe...
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Just Talking do sep 22, 2011 8:48 pm
precies zo, ik ben vandaag op een cours-bus geweets. Volledig door elkaar geschut en kots misselijk. Die chauffeur wou ons precies op tijd op school hebben
Toxic
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 8:44 am
NOOOOOOOOO!!!!!! De outlet bij ons in het dorp is afgebrand: 1 dode! T.T alles is echt afgesloten en er ligt een mega slang door de straat... Ik werd vannacht ook echt wakker van de brandweer.
Laisve
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 4:55 pm
Kende je die dat dood is Maar toch kei erg!
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 5:49 pm
dat is gewoon vreselijk Veel su6 er mee zelfs als je die persoon niet kende
Sombra
Soort : Draak Aantal berichten : 138 Punten : 126 Join date : 23-08-10
Dragon World Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder) Temmer\draak: If you dare to Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 8:33 pm
o.0 OMG ik hoorde dat vannochtend ook echt op de radio! Dat je daar zo dichtbij woont!
Toxic
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 9:39 pm
De identieteit van de dode is onbekend maar ik ken hem/haar hoogstwaarschijnlijk niet . Ik vroeg me al af waarom onze kat zo middenin de nacht voor m'n deur stond te mauwen. Hij is vast geschrokken van de knal D: poor kitteh.
Laisve
Onderwerp: Re: Just Talking di sep 27, 2011 9:49 pm
arm poesje Je hebt toch marsmellows meegenomen hè 0_0 *hooo stoute joyce dat is gemeen *
Toxic
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 28, 2011 5:12 pm
XD ik kon niet dichtbij genoeg komen!
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 28, 2011 5:38 pm
whahaha xD
Laisve
Onderwerp: Re: Just Talking wo sep 28, 2011 8:16 pm
spijtig
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: Just Talking ma okt 31, 2011 11:36 am
heeys a llemaal
Kaylen
Soort : Draak Aantal berichten : 25 Punten : 4 Join date : 09-10-11
Dragon World Leeftijd: 30 jaar(puber) Temmer\draak: Draak Partner: >///< heb ik niet
Onderwerp: Re: Just Talking wo nov 23, 2011 9:41 pm
*veegt het laagje stof weg*
YEAH ik kan me zomerstage lopen bij een roofvogelshow!!!!!!! voor 6 weken lang ben vet blij!!!!!
Curse
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 157 Punten : 170 Join date : 15-01-10
Dragon World Leeftijd: 176 Temmer\draak: If you dare to Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?
Onderwerp: Re: Just Talking za nov 26, 2011 11:24 am
En ik heb net een baantje bij de AH >>
Venmore
Soort : Draak Aantal berichten : 40 Punten : 39 Join date : 18-04-11
Dragon World Leeftijd: 700 jaar Temmer\draak: Partner: Wie zou mijn hart kunnen begeren?
Onderwerp: Re: Just Talking za nov 26, 2011 1:33 pm
Het is niet veel maar ik heb drie kranten wijken.
Iluna
Soort : Wikka Aantal berichten : 38 Punten : 22 Join date : 12-07-11
Dragon World Leeftijd: 15 Temmer\draak: Wie weet. Partner: Zal ik ooit de ware vinden.
Onderwerp: Re: Just Talking vr jan 20, 2012 8:34 pm
waar is iedereen toch al me topcies liggen stil het is hier rustige te rustige