Helaas is dat niet helemaal wat ik zoek.. Het moet iets als een oudere versie van mijn huidige plaatje zijn Misschien vind jij er nog een, je hoeft niet perse te zoeken ofzo, maar ik ga zelf in ieder geval ook op zoek :)
Sombra
Soort : Draak Aantal berichten : 138 Punten : 126 Join date : 23-08-10
Dragon World Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder) Temmer\draak: If you dare to Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find
@ Aztec, nee dat mag niet. Je hebt je setje van Lobo van Angel gekregen en het is prima. Ik wil hem dus niet aan je geven OF hem voor je bewerken omdat je een setje van Angel hebt.
Zij zal ook weigeren als je met een setje wat ik bewerkt heb bij haar gaat vragen om vervanging.
EDIT:
Voor sombra: onderschrift:
Ava:
Sombra
Soort : Draak Aantal berichten : 138 Punten : 126 Join date : 23-08-10
Dragon World Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder) Temmer\draak: If you dare to Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! za dec 25, 2010 1:00 am
Wouw! Bedankt!
Maylin
Soort : Drakentemmer Geslacht : Aantal berichten : 296 Punten : 329 Join date : 10-05-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag
Dragon World Leeftijd: 18 jaar Temmer\draak: Luna Partner: you tell me.
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! do jan 27, 2011 11:42 pm
URL ava: Klik! URL onderschrift: Klik Again :3] Randje (ja/nee): zie maar. (: Kleur randje: (zoja, een randje) doe maar de beste kleur die erbij past. Kleur ogen (als je doe een andere kleur wilt): gewoon hetzelfde. Tekst: (groter) I'm Maylin. (iets kleiner en eronder) I'm your hell, I'm your dream. I'm nothing in between. (alles in sierlijk Lettertype, pls.) Kleur tekst: wat je het beste ziet. Extra: van het onderschrift de ogen en de mond nemen. Dus een kant de ogen en de andere kant de mond, en dan het tekstje erbij graag. (:
Alvast bedankt.
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Tekst erop gaat er niet heel mooi uitzien: Er staat al allemaal tekst op...
EDIT: Dat is weg te weken, alleen kleine letters in een sierlijk lettertyp is niet te lezen. Dus of: Geen kleine letters en alleen de naam of: sielijke naam en kleine simpele letters. Als je het echt per-se wilt dan doe ik allebij sierlijk...
Edit:
Maylin
Soort : Drakentemmer Geslacht : Aantal berichten : 296 Punten : 329 Join date : 10-05-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag
Dragon World Leeftijd: 18 jaar Temmer\draak: Luna Partner: you tell me.
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! za jan 29, 2011 1:49 pm
nee, dit is goed. (: thanksss Sky.
Kaylen
Soort : Draak Aantal berichten : 25 Punten : 4 Join date : 09-10-11
Dragon World Leeftijd: 30 jaar(puber) Temmer\draak: Draak Partner: >///< heb ik niet