Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! do maa 11, 2010 9:16 pm
Mag ik setje 14 voor Rush. En kun je -als het niet teveel is gevraagd- de naam op zetten?
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! za maa 13, 2010 12:04 am
Oeh bedankt
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! di mei 04, 2010 2:54 pm
Er zijn behoorlijk wat nieuwe setjes!
Setje 24:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 25:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 26:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 27: (ook te gebruiken voor twee broertjes)
Spoiler:
Ava:
Ava 2:
Onderschrift:
Profiel:
Profiel 2:
Setje 28:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 29:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 30:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 31:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 32:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 33:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Setje 34:
Spoiler:
Ava:
Onderschrift:
Profiel:
Laatst aangepast door Sky op za jul 24, 2010 11:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sky Admin
Dat is goed, fijn dat je het even meld. Scatha was de draak waarbij je hem gebruikt hebt toch?
Razor moderator
URL ava:http://browse.deviantart.com/?q=Dragon&order=9&offset=192#/d1k2ynz URL onderschrift:http://browse.deviantart.com/?q=Dragon&order=9&offset=192#/d1k2ynz Randje (ja/nee):Ja Kleur randje:Paars of zwart Kleur ogen (als je doe een andere kleur wilt):- Tekst:Ik ben nogal slecht in Quotes zou jij die willen verzinnen?? Kleur tekst:Paars of zwart Extra: Heb ik niet echt verzin maar wat leuks als het moet
Ik weet niet of je wat aan me plaatje hebt ik weet niet goed waar ik ze moet zoeken..
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! wo aug 04, 2010 10:07 pm
Mag ik setje 24. Ik vraag het nog eens omdat ik geen antwoord kreeg op mijn vorige aanvraag.
kliennie
Geslacht : Aantal berichten : 268 Punten : 297 Join date : 23-07-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : helmond
Dragon World Leeftijd: 19 Temmer\draak: ..... Partner: Single is the way too live
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! do aug 05, 2010 11:48 am
zou ik setje 17 mogen? en zou je op onderschrift de naam: Rake kunnen zetten? en een leuke tekst
Piosen
Geslacht : Aantal berichten : 95 Punten : 105 Join date : 15-07-10
Dragon World Leeftijd: 1,5 jaar Temmer\draak: Partner: te jong
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! do aug 05, 2010 12:26 pm
Hoi Sky ik zou het setje van nummer 30 graag willen hebben? Mijn naam mag op het onderschrift staan.
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! za aug 07, 2010 8:24 pm
Jullie mogel allemaal de setjes nemen, ik zal ze bewerken voor hen die dat vroegen.
Edit:
Voor Razor/Rake:
Voor Piosen:
Piosen
Geslacht : Aantal berichten : 95 Punten : 105 Join date : 15-07-10
Dragon World Leeftijd: 1,5 jaar Temmer\draak: Partner: te jong
Zou je ook een andere kleur voor de naam kunnen gebruiken? Misschien geelgroen? Zou je me het setje willen pb' en?
Gyfow
Aantal berichten : 29 Punten : 35 Join date : 20-07-10
Dragon World Leeftijd: 1 Maand Temmer\draak: - Partner: ....
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! zo aug 29, 2010 5:19 pm
URL ava:http://browse.deviantart.com/?q=Dragon&order=9&offset=24#/d5uj4d URL onderschrift:http://browse.deviantart.com/?q=Dragon&order=9&offset=24#/d5uj4d Randje (ja/nee):Jup Kleur randje:Maakt niet uit Kleur ogen (als je doe een andere kleur wilt):/ Tekst:See me, and you see death Kleur tekst:Eentje die je goed kan zien. Extra: Kan de naam bij het onderschrift? Naam= Sharkey
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! zo aug 29, 2010 5:25 pm
Die afbeelding word al gebruikt door Zu.
Shakey
Aantal berichten : 117 Punten : 127 Join date : 30-08-10
Dragon World Leeftijd: 2,1 jaar Temmer\draak: I don't trust any human Partner: I've no heart to catch
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! ma aug 30, 2010 3:58 pm
URL ava:http://browse.deviantart.com/?q=Black dragon&order=9&offset=384#/d24o2ph URL onderschrift:http://browse.deviantart.com/?q=Black dragon&order=9&offset=384#/d24o2ph Randje (ja/nee):Jup Kleur randje:Maakt niet uit Kleur ogen (als je doe een andere kleur wilt):/ Tekst:See me, and you see death Kleur tekst:Eentje die je goed kan zien. Extra: Kunnen die randjes die er nu omheen zitten weg? :3 En mag me naam op het onderschrift ^^
Alvast bedankt, hoop dat deze neit bezet is
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! ma aug 30, 2010 8:55 pm
@ Shakey
Ava:
Onderschift:
Profiel:
Alsjeblieft ^^
Gyfow
Aantal berichten : 29 Punten : 35 Join date : 20-07-10
Dragon World Leeftijd: 1 Maand Temmer\draak: - Partner: ....
Onderwerp: Re: Sky's ava+onderschriften shop! ma aug 30, 2010 8:58 pm
Sky schreef:
@ Shakey
Ava:
Onderschift:
Profiel:
Alsjeblieft ^^
Oeeeh sexy =D thank you so much ^^
EDIT Razor: deze was voor Shakey niet voor jouw. Probeer eens de vorige posts wat beter te lezen.
Edit Gyfow: Razor, ik weet waar ik reageer. Shakey is namelijk mijn account
Laatst aangepast door Gyfow op di sep 07, 2010 7:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sky Admin
Dat kan ik best doen, gelieve de afbeelding de volgende keer in een spoiler te zetten. Ik zal er een setje van maken alleen een zwart randje geen geen zin aangezien de achtergrond zwart is. Ik maak hem wel blauw/zwart zoals de vleugels, goed?