Laatst aangepast door moon op wo feb 10, 2010 8:29 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Flora
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 289 Punten : 319 Join date : 13-04-09 Woonplaats : Zou je wel willen weten he...
Dragon World Leeftijd: 24 Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden. Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.
Onderwerp: Re: Lobo's aanvragingen avatars+Onderschriften. wo feb 10, 2010 6:44 pm
Sorry maar ik vind dit echt niet mooi, verwacht geen klanten. Ik verbied je de hoop niet maar kan je wel de waarheid vertellen.
Tip: Neem eens een ander lettertype dan die onwijs lelijke vierkante dingen met dat randje. Het doet echt pijn aan mijn ogen. En doe eens een randje om de ava en het onderschrift.
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Lobo's aanvragingen avatars+Onderschriften. wo feb 10, 2010 7:56 pm
en wat ik ook nog wou zeggen was dat geen van elle links het doet >.<'
lobo
Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Lobo's aanvragingen avatars+Onderschriften. wo feb 10, 2010 8:47 pm
update(er komen er meer bij. Ik zal gewoon het proplaatje neerzetten, de rest doe ik volgende keer wel.)
8.
Spoiler:
9
Spoiler:
10.
Spoiler:
11.
Spoiler:
12.
Spoiler:
13.
Spoiler:
(supersetjes) 1.
Spoiler:
2.
Spoiler:
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Lobo's aanvragingen avatars+Onderschriften. wo feb 10, 2010 8:59 pm
okay die laatste zijn wel vet!
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Lobo's aanvragingen avatars+Onderschriften. wo feb 10, 2010 10:22 pm
Komen ze je niet bekend voor? In Sky's shop staat er ook zo een... Bij de mege-sets ofzoiets...