Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? wo feb 17, 2010 10:21 pm
3 keer aan het touw trekken dat ze je meer zuurstof geven
WZJDA je een slechtbetaalde job hebt,je niet je ontslag mag indienen en je niets anders kunt doen omdat je niets weet?
Beer
Geslacht : Aantal berichten : 46 Punten : 55 Join date : 16-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : België (spreek gewoon nederlands ^^)
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: Ik heb het niet meer zo met draken... Partner: Wie wil er nu een blinde als vriend?
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? wo feb 17, 2010 10:30 pm
dat zou ik ui m'n dak gaan!
WSJDA je kon vliegen
Rush
Aantal berichten : 34 Punten : 36 Join date : 07-06-09
Dragon World Leeftijd: 276 Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen Partner: dood denk ik
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? wo feb 17, 2010 10:32 pm
vliegen
WZJDA je een superkracht kon kiezen en welke zou dat zijn?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? wo feb 17, 2010 11:43 pm
(ik had al zwart kunnen zijn, dit is toch geen discrimminatie he?)
De smink eraf wassen
WZJDA het internet uitviel en je niet wist hoe het weer aanmoest?
Beer
Geslacht : Aantal berichten : 46 Punten : 55 Join date : 16-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : België (spreek gewoon nederlands ^^)
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: Ik heb het niet meer zo met draken... Partner: Wie wil er nu een blinde als vriend?
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? di feb 23, 2010 2:24 pm
dan zou ik een bootje opblazen...
WZJDA je been geamputeerd is en je hebt jeuk aan het geamputeerde been?
(ja, dat kan XD)
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? di feb 23, 2010 3:18 pm
jeuken
WZJDA ik een forum wil maken
Twilight
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 350 Punten : 359 Join date : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.
Dragon World Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden Temmer\draak: - Partner: -
Onderwerp: Re: wat-zou-je-doen-als? di feb 23, 2010 7:01 pm
Dan zou ik je geluk wensen.
WZJDA er een gek in je huis alles aan het vernielen was, er niemand in de buurt was, je gsm kapot en alle verder mogelijke opties om iemand om hulp te vragen er niet waren?