hard schreeuwen dat die onvervangbaar zou zijn. en dan zeggen dat het me spijt dat ik geschreeuwt had en proberen het ding te maken.
wat zou je doe als je een vijver in je tuin wil aanleggen, maar er dinosaurier-botten vind?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Hmm... da's een goeie. Ik denk dat ik wel voor een dagje met iemand in de middeleeuwen ruilen. Ik vraag me echt altijd af hoe dat ging, in die tijd xD.
Wat zou jij nóóit maar dan ook echt never nooit in je leven doen?
Laurens.
Geslacht : Aantal berichten : 197 Punten : 218 Join date : 01-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Geheim ö
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3 Partner: Roos, forever &and more.
Wat zou je kiezen als je één gerecht moest kiezen wat je de rest van je leven dan zou moeten eten?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Zeer moeilijk hmmm ik deeeenk chocomouse zonder slagroom (bweg slagroom bah)
Wat zeg je als je iets ongeloofelijks onhadigs en pijnlijks hebt gedaan zoals bv drie keer je teen stoten op dezelfde dag (hihi gisteren met mij gebeurt)
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za apr 24, 2010 11:08 am
"wat ben ik voor een ezel!"
Spoiler:
een ezel stoot zich nooit tweemaal aan dezelfde steen
Zou jij het leven wagen voor eigen belang?
Aidon
Geslacht : Aantal berichten : 48 Punten : 54 Join date : 14-04-10 Woonplaats : Om de hoek
Dragon World Leeftijd: 92 Temmer\draak: / Partner: Ze is nog niet gekomen, maar elke bries kan haar meenemen
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za apr 24, 2010 12:31 pm
ik snap heb niet helemaal, maar ik zou iemand die ik ken wel voor een aanstormende bus duwen, als dat is wat je bedoeld
Ga jij vandaag of morgen naar de Elf Fantasy Fair?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za apr 24, 2010 5:05 pm
Wie?
Wat wil jij op zeker één keer in je leven hebben gedaan?
Aidon
Geslacht : Aantal berichten : 48 Punten : 54 Join date : 14-04-10 Woonplaats : Om de hoek
Dragon World Leeftijd: 92 Temmer\draak: / Partner: Ze is nog niet gekomen, maar elke bries kan haar meenemen
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za apr 24, 2010 7:06 pm
Een succesvol boek schrijven
Wat is jouw favourite element? (water/vuur/lucht/aarde)
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo apr 25, 2010 1:45 pm
vuur het vernietigd het overbodige maar schenkt ook nieuwe kansen voor jong leven en creërt nieuw leven.
Je favo TV-serie
Rage
Geslacht : Aantal berichten : 394 Punten : 473 Join date : 21-01-10 Leeftijd : 40 Woonplaats : katwijk n.b.
Dragon World Leeftijd: 350 jaar Temmer\draak: I only have servants! Partner: Who shall desire my heart?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo apr 25, 2010 1:53 pm
living with the wolfman
wat eet je graag?
Adanya
Geslacht : Aantal berichten : 65 Punten : 84 Join date : 15-04-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Naaldwijk
Dragon World Leeftijd: 17 Temmer\draak: White (k) Partner: Someone like me don`t need a partner...
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo apr 25, 2010 11:28 pm
Whhaha >.< Uhm.. Ijsjes?
Okay...
Heb je (een) huisdier(en)??
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma apr 26, 2010 5:38 pm
yep, haalt diep adem een hond, een kat, een schildpad, een konijn en drie kippen, namen in volgorde: Max, Loes, Reppie, Bob, Vicky, Lena en Clara.