Aantal berichten : 34 Punten : 36 Join date : 07-06-09
Dragon World Leeftijd: 276 Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen Partner: dood denk ik
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jun 28, 2009 11:38 pm
feniks en nu nog steeds samen met de Gchimera (nee het is geen typfout)
Waarom vind je dat mytholigische wzezn zo interesant?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za jan 09, 2010 11:39 pm
Nee, bijlange niet.
Wat vind je cool aan draken?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! za jan 09, 2010 11:51 pm
Wolf denk ik of Border Collie maar een beetje alle dieren behalve muggen (ow die vervelende rotbeestjes.)
Wat is jouw reden om op DW te spelen?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:01 am
Door onwetend een horrorfilm te kijken toen ik nog klein was.
Waarom koos je ervoor om een temmer/draak te worden en geen draak/temmer?
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:02 am
Ik ben helemaal gek op dit plaatje, ik kon geen temmer worden en dit plaatje niet gebruiken XD
Hoe vaak heb je DW al bezocht voor je lid werd?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:06 am
Evenveel keer als 1-1 is.
Wat vind jij van dit topic?
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:09 am
Beetje nutteloos maar best grappig
Hoeveel dubbelaccount neem jij meestal?
Flora
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 289 Punten : 319 Join date : 13-04-09 Woonplaats : Zou je wel willen weten he...
Dragon World Leeftijd: 24 Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden. Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:25 am
Max... 7 waarvan ik er een aantal niet gebruik (hier heb ik er maar een)
Waarom ben je geen temmer? (man er zijn echt veel draken hier -.-)
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 12:41 am
Gewoon omdat draken meer kunnen dan mensen want bij draken kun je je fantasie meer laten gaan.
Waarom ben je geen draak (voor de weinige temmer's)
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 8:53 pm
Ik heb twee accounts: Een draak en een temmer ^^
Wat ben jij het liefst: Goed, slecht of neutraal?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 11:24 pm
Ja duh XP
Op hoeveel fora zit jij?
Zu
Geslacht : Aantal berichten : 97 Punten : 118 Join date : 10-01-10
Dragon World Leeftijd: 565 jaar Temmer\draak: - Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo jan 10, 2010 11:41 pm
Ik denk *telt* 5 ofzo.
Dood of levend ?
Sky Admin
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma jan 11, 2010 3:44 pm
Mensen die ik haat: Dood. Ik, vrienden, famillie levend XD
Heb je wel eens een forum gemaakt, zo ja: Hoeveel?
Scathach
Geslacht : Aantal berichten : 72 Punten : 91 Join date : 26-06-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Noord-Holland
Dragon World Leeftijd: 18 Temmer\draak: none Partner:
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma feb 01, 2010 11:49 pm
Asboluut ^^
Wat is je favoriete serie? (qua boeken)
lobo
Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di feb 02, 2010 2:40 pm
Torak en Wolf
Heb je al veel horror films gezien(ik bedoel meer dan 10)
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di feb 02, 2010 4:19 pm
ja alleen zat ik toen met een vrienin te gieren van de lag! XD
zit je vaak op de computer?
lobo
Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di feb 02, 2010 4:35 pm
Heel vaak(tenminste als ik mag)
Heb je al gehad dat je boezemvriend(in) je al eens bedrogen heeft,omdat zij/hij onder druk stond van anderen van veel ouder dan hem/haar?
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di feb 09, 2010 9:56 pm
nee
hoe oud ben je?
Sinder
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 231 Punten : 250 Join date : 13-04-09
Dragon World Leeftijd: 335 ofzo... Temmer\draak: You better watch your f** neck! Partner: I just wanna be loved
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di feb 09, 2010 11:08 pm
13 jaar
Wat vind jij van Jurassic park? (I love it, vooral deel 3)
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo feb 10, 2010 6:05 pm
in Belgie(ik denk van niet) @ Angel ik ben ook net dertien(13)
Hoor je liever k3 of Frans Bauer?
Sky Admin
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo feb 10, 2010 6:13 pm
Geen van beide dan knal ik uit elkaar.
Wat vind je van Heavy metal?
Angel moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo feb 10, 2010 8:14 pm
wel cool
hou je van jazz?
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo feb 10, 2010 8:36 pm
Een beetje hou je van M J?
Sinda
Aantal berichten : 57 Punten : 66 Join date : 31-01-10
Dragon World Leeftijd: 4 Temmer\draak: Nee Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo feb 10, 2010 8:46 pm
Ik wil eens een keer een draak zijn en geen mens
Wat is je grootste wens?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo feb 14, 2010 9:19 pm
Vraag dat aan iemand anders.
Waarom koos je voor wat je speelt op DW (temmer of draak)