Geslacht : Aantal berichten : 23 Punten : 35 Join date : 06-11-10 Leeftijd : 26
Dragon World Leeftijd: 1 jaar Temmer\draak: draak Partner: adira your my friend for live
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo nov 14, 2010 11:48 am
oorlog XD mens tegen draak! een enorm bloed en as bad!
wat ben je lieven een schattige of een stoere draak? (voor de draken onder ons
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo nov 14, 2010 9:58 pm
stoer dan kom je veel beter over en krijg je altijd gelijk bij temmers al je ze maar kwaad aankijkt
Wat is het beste boeek dat je ooit hebt gelezen (kjik hier mischien ook bij naar de leeftijd want die zijn gelijklopend of zo iets)
Sinder
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 231 Punten : 250 Join date : 13-04-09
Dragon World Leeftijd: 335 ofzo... Temmer\draak: You better watch your f** neck! Partner: I just wanna be loved
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo nov 14, 2010 11:06 pm
SVDH (Stam Van De Holebeer)
Hoe ben je aan de link van DW gekomen?
Adira
Geslacht : Aantal berichten : 68 Punten : 82 Join date : 06-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you... Partner: I don't need love to survive.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 12:24 am
Via Wolf Story denk ik. Weet het eigenlijk niet meer. Ik weet nog wel dat ik hélemaal weg was van de site xD
Waarom heb je gekozen voor deze soort [temmer/draak]? Bij gebrek aan inspiratie xD
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 5:59 pm
Omdat draken iedereen ownen, duh
Waar heb jij de afbeelding van je temmer/draak gevonden?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 9:54 pm
Weet je dat dan niet meer? Van jouw shop.
Wat is de beste film die je ooit hebt gezien. (ja ik val een beetje in herhaling)
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 10:23 pm
uuhwm... Tsja, daar vraag je me wat.. Ik vond Avatar wel gaaf, maar dat was meer om de ongelofelijke special effects en de hele wereld die ze gecreëerd hebben.
Waarom heb je voor deze naam gekozen?
Aira
Aantal berichten : 7 Punten : 13 Join date : 01-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: - Partner: Joke?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 11:54 pm
Omdat het toepasselijk is bij mijn karakter haar innerlijk.
Aan wat voor een mensen heb je de grootste hekel?
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 11:56 pm
Op internet: Spammers In RL: Domme, erg domme mensen...
Hoelang ben je al in DW?
Adira
Geslacht : Aantal berichten : 68 Punten : 82 Join date : 06-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you... Partner: I don't need love to survive.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! ma nov 15, 2010 11:58 pm
Nog niet eens een maand x'D Ik weet het eigenlijk niet ;]
Wat is jou talent en waar ben je het allerslechtste in?
Severeen
Geslacht : Aantal berichten : 22 Punten : 24 Join date : 27-02-10 Leeftijd : 31
Dragon World Leeftijd: 550 Temmer\draak: Nog nooit een drakentemmer gehad Partner: -
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di nov 16, 2010 7:28 pm
Pfff... moeilijke vraag. Ik denk dat ik heel goed met dieren overweg kan en ik ben het slechts in microbiologie op school...
Wat is jou lievelingsdier ?
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di nov 16, 2010 8:09 pm
Die is makkelijk, ikzelf! XD Nee hoor, zo arrogant ben ik niet. Ik vind vooral vossen leuk maar eigelijk alle dieren wel Sky's livelingsdier is een bultrug ^^
Geef je de voorkeur aan kou of aan hitte?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di nov 16, 2010 8:15 pm
ik denk hitte, daar kun je je akelijker voor verstopppen en je vigners gaan er niet van jueken als er ineens een andere temperatuur is.
Wat is je favo topic in de offgame van alle categoriën.
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! di nov 16, 2010 9:52 pm
"Wie van je twee voorgangers ben je het liefst?" Omdat iedereen altijd mij kiest XP
Hoe bevalt het leven je tot nu toe?
(leveloos XD)
Sky Admin
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo nov 17, 2010 6:55 pm
Welk leven? XD Gaat wel al maak je me het erg moeilijk zussie!
Vindt jij 'daarom' een reden?
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo nov 17, 2010 7:19 pm
Nou... ehh... gewoon DAAROM! XD
Waarom zit je op dit forum?
Sky Admin
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo nov 17, 2010 7:30 pm
Omdat ik het gemaakt heb
Zou jij Toxic in het echt willen ontmoeten?
Toxic
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo nov 17, 2010 8:02 pm
Túúrlijk! Als ik dat niet zelf was...
Wat is het slechtste wat je ooit gedaan hebt? (bloopers mogen)
Shakey
Aantal berichten : 117 Punten : 127 Join date : 30-08-10
Dragon World Leeftijd: 2,1 jaar Temmer\draak: I don't trust any human Partner: I've no heart to catch
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! wo nov 17, 2010 8:09 pm
Een snoepje gestolen(??) Euhm neeh dat is het niet. Ik heb me broertje is een keer opgesloten in de badkamer voor een halve dag omdat hij hyper en irritant deed xD
Wat voor soort draak je je lievelings? (Hoeft niet perse ras.)
Aira
Aantal berichten : 7 Punten : 13 Join date : 01-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: - Partner: Joke?
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! do nov 18, 2010 7:00 pm
Ik denk de Vouivre... een grote gevleugelde slang met een robijn op haar voorhoofd. Als deze draak wat gaat drinken of wil gaan baden, veranderd ze in een beeldschone vrouw en verslind ze iedereen die in de buurt van haar edelsteen komt >D
Wat is een eigenschap van jezelf waar je je het meeste voor schaamt?
Razor moderator
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! do nov 18, 2010 10:05 pm
Liever een continent Afrika omda thet er heel mooi is en ik houw van de beesjes daar.
Wat is je favo boeken/tv -of-andere-soort-serie.?
Aiwendil
Aantal berichten : 153 Punten : 170 Join date : 31-08-10
Dragon World Leeftijd: 18 Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! vr nov 19, 2010 9:05 am
Tv:
Wie is de mol Expeditie Robinson
Boeken:
Beetje te veel om op ten noemen maar:
Hongerspelen + vlammen De hele Harry potter serie xD Eragon ^^ Gone De grijze jager =D
Meer noem ik niet dan word m'n lijstje te lang x3
Liever een broert(je) of een zus(je)?
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Leer je forumgenoten kennen! zo nov 28, 2010 3:09 pm
Liever geen meer, aan één grote zus heb ik genoeg...
Sneeuw of een hete dag?
nagada
Geslacht : Aantal berichten : 77 Punten : 88 Join date : 18-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : Eindhoven