Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The animal thats inside of you. (2)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iluna

Iluna


Soort : Wikka
Aantal berichten : 38
Punten : 22
Join date : 12-07-11

Dragon World
Leeftijd: 15
Temmer\draak: Wie weet.
Partner: Zal ik ooit de ware vinden.

The animal thats inside of you. (2) Empty
BerichtOnderwerp: The animal thats inside of you. (2)   The animal thats inside of you. (2) Emptyma feb 20, 2012 4:52 pm

Kon geen andere titel bedenken Razz

Iluna genoot rustige van het vlees. Hoewel ze er niet echt trots op was dat ze zomaar van iemand anders gestolen had. Gretige nam ze nog een hap van het vlees maar dat kon haar nou niet veel schelen. Iluna keek wat verschrikt op toen ze wat dacht te horen en liet zonder het echt door te hebben een wat dreigend gegrom los. Iluna snoof even de lucht op en rook iets ze kon het niet plaatsen Iluna sloot haar ogen en probeerde de vele geuren die ze rook van elkaar te onderscheiden. Maar toen ze een speelse por in haar flank voelde opende ze meteen haar ogen. En liet een fel en dreigend gegrom los. met geschrokken ogen keek ze richting de dader. Maar toen ze zeg dat het Moon was veranderde haar houding meteen. Ze was dolblij haar nou te zien hopelijke kon Moon haar helpen. Meteen schoot ze op haar Drakenmoeder af en keek haar met gelukkige ogen aan. ‘Moon wat ben ik blij je te zien. Ik ben het Iluna.’ Zei Yassia met een wat wanhopige stem. Terwijl ze voor Moon ging staan en haar aankeek. ’Moon? Ik ben het Iluna, echt waar.’ Zei ze een beetje wanhopige in de hoop dat Moon haar verstond. ‘Ik was in een tempel en…en…daar…’ Even zweeg ze en keek Moon met een blije maar ook radeloze blik aan. Waarna ze met een wat trillende stem verder ging. ‘Ik…ik…ik…ben…ben daar veranderde in een panter. Je moet me helpen.’ Geen idee of Moon haar had verstaan keek ze met een radeloze blik naar Moon.

(toestemming vragen, behalve moon die mag posten.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The animal thats inside of you. (2)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The animal thats inside of you.
» Inside the Earth
» Inner animal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen :: Long forest temple-
Ga naar: