Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Emptyma jan 23, 2012 9:16 pm

-


Laatst aangepast door Lea op di mei 09, 2017 6:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Emptydi jan 24, 2012 5:36 pm

Ik vind het heel leuk dat je een verhaallijn hebt waar iedereen aan mee kan doen, alleen vind ik het erg arrogant van je dat het allemaal om Lea draait. Daarbij is het onderwerp niet heel origineel en is er al een grote verhaallijn aan de gang met de Night Warriors. Twee verhaallijnen vind ik te veel voor mijn groep. Ik doe dus niet mee.

Novem gaat echt niet komen, die is al bijna een jaar (zo niet langer) niet online geweest.

Ik heb het iedee dat dit allemaal draait om Lea en Riddel die een band moeten krijgen met Sky. Dit kan ik mis hebben maar het lijkt er erg op...

Ik kan jullie btw niet verzekeren dat Sky mee kan doen, die heeft proefwerkweek volgende week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Emptywo jan 25, 2012 12:00 am

Toxic heeft helemaal gelijk. Deze verhaallijn gaat totaal niet over de komeetinslag maar over Lea. Ik zal -zoals Toxic al over de NW zei- er niet bij zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Emptywo jan 25, 2012 12:35 am

Ho even jongens dit lees ik nu pas, maar met wat ideeén kunnen we niet alleen Lea, maar ook de rest erbij betrekken. Door onze krachten te bundelen op de komeet die op hen af komt natuurlijk. We zullen natuurlijk eerst de verhaallijn van de NW moeten afwachten en dan een maandje of twee moeten wachten voor we met deze kunnen beginnen. Dan kunnen alle draken en mensen genoeg genezen zijn van de oorlog tussen de NW en de groep van DKVDL. En misschien kan Sky dan ook. We moeten het over het geheel bekijken dat moet jij ook weten Lea en ik wil niet te streng klinken, maar ik ben het wel eens met Toxic en Cloud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Emptyzo jan 29, 2012 10:04 pm

Oké ik begrijp het maar ik ben het met je eens Riddel, we kunnen wachten. En ik heb er nog bijgezet om ideeën naar mij door te sturen omdat ik vond dat het teveel om Lea en Riddel draaide, ik wou het er nu al opzetten om ideeën te krijgen.

Alvast bedankt

Zorall, Lea, Saira, Sardiryx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]   Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een tweede komeetinslag... [verhalenlijn voor iedereen]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Komeetinslag! [alleen Novem en Sky)
» Tweede proef: ~The magic Dreams!~
» vragen voor NW
» Voor het eerst.
» Foto's voor fotowedstrijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Verhaallijn-
Ga naar: