Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Het huis van Mudly

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maylin

Maylin

Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Het huis van Mudly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 2:57 pm

Maylin pakte het doosje aan, ze opende het en zag een medaillon dat haast precies op die van haar leek. " dankje" Stamelde ze, ze was niet erg blij omdat haar medaillon nooit vervangen zou worden. Maar nam het toch aan bang om Mudly te kwetsen. Maylin deed het medaillon om, samen met de andere. Een lichtflits vulde de kamer en toen het ophield waren de medaillons samen gesmolten. de ene helft die van Maylin en de andere helft die van ze had gekregen. " Wat krijgen we nou" Zei Maylin, maar toen ze het resulaat zag glimlachte ze. " Ik heb het mooiste Medaillon in de hele wereld. dankzij jou" En ze knipoogd naar Mudly.
" Nou je kan goed Experimenteren dan" Zei ze nog, maar toen opeens werd alles zwart en viel Maylin neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 31

Dragon World
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 3:03 pm

Mudly was blij dat ze het medalion mooi vond. Maar toen ze neer veel ving hij haar op. Er was iets mis. Maar wat? Aan het konijn had het niet kunnen liggen want die was nog vers. Hij voelde paniek. 'Maylin?' vroeg hij. Hij had moeite met een traan te onderdrukken. Hij tilde haar op en liep naar boven. Hij legde haar op het bed. Hij pakte een stoel en zette het naast het bed. Hij bleef naar haar kijken. Zijn hand in haar hals om te voelen of het hart nog klopte. Gelukkig het klopte nog. Maar wat was er dan?
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 3:10 pm

In Maylin's droom:

Wat is er gebeurt, stamelde Maylin. Niks zei een sussende stem, wel ik ging volgens mij nock-out.Nee hoor blijf maar slapen alles is goed,ging de stem verder. Maar Maylin vertrouwde het niet, NEE! blijf slapen... zei de stem weer, maar het geluid ebde weg.

Maylin is weer bij bewustzijn:

" AAAAH" Gillend kwam Maylin overeind, " wat..wat.. is er gebeurt" Ze keek omzich heen. Mudly zat op een stoel naast haar, en Ze keek verschrikt. " Hoe kom ik hier" Ze hijgde en hyperfentileerde. Opeens was ze rustig en ze ging weer liggen.
" Alles was een droom toch?" Ze pakte de hand van Mudly vast, en gaf het een kus. " Engel dat je bent" bracht ze uit. En ze glimlachte.
mudly

mudly

Dragon World
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 3:19 pm

Mudly keek naar de grond. Hij schrok op toen Maylin ineens overeind kwam. 'Je ligt inmiddels al een 1 uur bewusteloos.' zei Mudly. 'Nee, het was geen droom van dat medalion. Het was echt.' Hij keek haar bezorgd aan. 'ik heb je toen je neer viel opgevangen en naar boven gebracht.' Mudly bloosde omdat ze zei dat hij een engel was, ondanks er een duivel binnen in hem zat. Hij ging naast haar zitten en pakte haar hand. 'Wees niet bang ik ben bij je.' Hij voelde haar voorhoofd. Het was wat warm. Zou ze ziek worden? Hij keek naar het medalion dat nog steeds om haar nek hing. Zou het is met die versmelting te maken hebben, dacht Mudly.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 3:23 pm

" Een uur al!" Maylin was geschrokken van de tijd," En ben jij de hele tijd bij me gebleven? Ze bloosde. "Weetje, ik zal nooit echt bang zijn als jij bij me bent" Maylin meende dit, en haar gezicht werd rood. " Dankje dit is fijner wakker worden, dan op de grond" Ze glimlachte. En ze ging overeind zitten, Ze kuste zijn hand opnieuw.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 3:30 pm

Mudly knikte. 'Inderdaad. Ik ben heel de tijd bij je gebleven.' Hij lachtte toen ze bloosde. Hij omhelzde haar weer. 'Ik kan je moeilijk hier alleen laten en niet voor je zorgen.' zei Mudly. Hij bloosde. Nog nooit heeft iemand dat tegen hem gezegd. Hij zei: 'Geen dank hoor.' Gaf haar een knipoog. Hij pakte een glas met wat aarbeiensap er in en gaf het aan Maylin. Hij had het er al neergezet voor het geval dat ze wakker werd. 'Hopelijk smaakt het.' zei hij tegen Maylin. 'Het spijt me van je vorige medalion. Ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren.' zei hij. 'Rust maar goed uit, ik blijf nu toch thuis. Roep me maar wanneer je me nodig hebt.' Hij stond op en liep richting de trap. Hij keek nog even naar Maylin en glimlachte. Hij meende het. Als hij weg zou gaan zou hij dat niet doen zonder dat te vertellen.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 4:45 pm

Maylin knikte, en pakte het glas aan. Zachtjes dronk ze het op. "Het is niet erg van mijn medaillo", hoor"En ze glimlachte. "Ga jij maar je nodige dingen doen, ik blijf wel even uitrusten" Maylin legde het lege glas op het kastje naast het bed. Ze voelde zich zo blij, dat hij al die tijd bij haar was geweest. Dat hij van haar hield, en zij van hem. Bij die gedachte glimlachte ze weer. Ze likte haar lippen af, want ze had een snorretje van het sap gekregen. Zachtjes neurieden ze een liedje, En ging ze weer rustig liggen. Met haar ogen op het plafond gericht.

( Dit zong ze, https://www.youtube.com/watch?v=UCzz4_FPbug)
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 8:03 pm

Mudly liep met een glimlach naar beneden. Hij liep richting de borden en maakte ze schoon. Hij deed nog meer klusjes in en om het huis. Ver zou hij niet gaan, dat had hij haar namelijk beloofd. Toen hij klaar was ging hij op het balkon van de 1e verdieping zitten. Keek voor zich uit en dacht na. Hij genoot. Het briesje dat door de bossen ging. Hij weer thuis, maar deze keer niet alleen. Hij zou er alles aan doen om het zo comfrontabel mogelijk te maken voor Maylin. Hij leunde tegen de muur en begon te dromen. Maar lette wel op, voor het geval dat Maylin iets nodig zou hebben.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 4:57 pm

Maylin was al helemaal uigerust, en kwam naar beneden. Zachtjes liep ze naar Mudly toe. Ze ging naast hem zitten, en leunde met haar hoofd in zijn schouder. De briesjes wapperde met haar haar. En ze sloot haar ogen, de geur van buten lucht en het gevoel samen met Mudly te zijn was fantastisch. Ze sloeg haar armen om die van Mudly. En kuste zijn schouder, daarna nestelde haar hoofd weer tussen zijn nek en schouder. Nu zou ze even niets meer nodig hebben, want ze had alles al.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 9:20 pm

Mudly zag dat Maylin naar beneden kwam en richting hem liep. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen Maylin haar hoofd in zijn schouders legde. Hij had het gevoel dat er niets fout kon gaan. Hij streelde het haar van Maylin. Hij keek in haar ogen en kuste haar. Hij stopte en keek naar buiten. Het uitzicht was prachtig. Hij pakte haar hand vast en genoot van de middag.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 5:30 pm

Maylin glimlachte ook, en kon wel uren blijven liggen. Ze genoot van de middag, het uitzicht, Het geluid maar meest van Mudly. Ze kneep speels in zijn hand, en zong een ander liedje. Zachtjes en onhoorbaar, alleen als je heel goed luisterde. Ze sloot haar ogen. En zei " Mudly, ik hou van jou" Ze bloosde maar wachte met gesloten ogen op een reactie van Muldy.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 7:51 pm

Mudly lachte. 'Ik ook van jou.' zei hij.
Ineens kwam er een grote draak tevoorschijn voor het balkon. Deze draak leek enorm veel op de draak Luna. Mudly lachtte en riep: Milo, leuk geprobeerd, ik had wel een betere illusie van jou verwacht.' Hij keek naar Maylin en zei: Als je goed kijkt zie je dat de ogen van deze draak groen zijn. De ogen van de echte, dus die van jou, zijn rood.' Hij keek de draak aan die langzaam verdween. Milo kon toch echt tot het uiterste gaan om aandacht te krijgen. Hij richtte zich weer op Maylin en gaf haar een kus.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 8:54 pm

Maylin lachte en en knuffelde Mudly. " Het is wel goed gelukt, ik geloofde het bijna" Zei ze tegen Milo. Anders zou zijn zelfvertrouwen eraan gaan. Ze pakte een baadje, uit een van haar buideltjes. Het blaadje was licht groen, en mooi ovaal. Maylin begon erop te spelen en alsnel vlogen de klanken door de lucht. Het had een effect dat je rustig maar vredig maakte. Ze stopte om adem te halen, en ging toen verder. Ze bewoog met haar voet in de maat. Ze hield het blaadje voor zich, en liet het toen met de wind mee vliegen.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 9:43 pm

Mudly luisterde naar de klanken. Hij vond het knap wat ze deed. Er waren niet zo veel mensen die dat konden. Hij wou het ook wel leren maar niet nu, nu genoot hij te veel van de rust. Het zonnetje kwam achter een wolk tevoorschijn. Mudly sloot zijn ogen en genoot van de middag.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2009 3:06 pm

Maylin viel in slaap, en drukte zich tegen Mudly aan. Zachtjes mompelde ze " Ik laat jou nooit in de stek" Ze glimlachte. En later doezelde ze weg, het was een mooie middag geweest. En de uren verstreken voordat Maylin slaperig wakker werd.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2009 5:29 pm

Mudly viel ook in slaap. Hij hoopte dat niet weer zo'n gesprek met het monster plaats vond. Hij werdt even later wakker. Maylin lag nog steeds te slapen, daardoor besloot hij maar te blijven waar hij was. Het zou haar wakker kunnen maken. Na een paar minuten naar de ondergaande zon te kijken werdt Maylin langzaam wakker. 'Lekker geslapen?' Mudly keek haar met glinsterende ogen aan. Moe was hij niet en honger had hij ook niet veel dus opstaan was niet echt nodig. Hij was in een goede bui en dat was te merken. Hij legde zijn arm over haar schouder om er voor te zorgen dat ze tegen hem kwam te liggen. Dat lag namelijk wat makkelijker dan tegen de wand van de boom. Hij keek naar de mooie oranje zon, die langzaam onderging.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydo jun 11, 2009 8:49 pm

Maylin genoot van het moment met Muldy, en ze vond het geweldig hier. Maar het werd een beetje saai. Maylin gaf Mudly een kus, En stond op. Langzaam liep ze naar de deur. Ze draaide zich om, " Wil jij nog wat?" vragend keek ze hem aan. Terwijl ze de muur al vast had, om naar binnen te gaan.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydo jun 11, 2009 8:51 pm

Mudly stond ook op een zei: 'ik hoef niets, alleen maar jou.' Hij keek haar verliefd aan. Hij liep naar binnen en wachtte af. Wat ze zou gaan doen wist hij niet, maar hij zou er aan meedoen.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydo jun 11, 2009 8:55 pm

Maylin liep naar binnen, en ging zitten op een stoel. Ze pakte een buideltje, en haalde daar een miniscuul smaragdje uit. Ze gaf het aan Mudly," Hier voor jou" Ze keek hem vrolijk aan. En tuurde omzich heen waar Milo was gebleven. " Ik heb zin om iets te doen" Zei ze en ze ging met haar benen over elkaar zitten.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydo jun 11, 2009 9:00 pm

Mudly keek naar het smaragdje. Hij vond het mooi. 'Dankje' zei hij. Hij deed het in een zakje dat hij bij zich had. Hier zou hij een ketting van maken, die hij altijd bij zich zou hebben, waarbij het niet zou beschadigen. Hij vroeg: 'Waar heb je zin in?' Hij had al zo zijn vermoedes maar hij bracht ze niet en liet het ook niet merken. Hij keek haar aan met een glimlach en wachtte af.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyzo jun 14, 2009 10:39 am

" Iets met jou doen" Ze glimmlachte , Ze ging voor hem staan. En kuste hem op de mond, Zachtjes en teder maar ook vol verlangen naar hem. Ze pakte hem vast en knuffelde hem. Ze legde haar hoofd in Zijn nek, en speelde met zijn haar. Ze bracht haar mond naar zijn oor, en fluisterde iets." Iets buiten, een wandeling?" Ze sloot haar ogen. En ging toen weer op een stoel zitten. Afwachten of hij ja zou zeggen.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 8:08 pm

Mudly had iets anders verwacht. Hij lachtte 'natuurlijk een wandeling lijkt me erg leuk.' Hij meende dit. Hij was voor zijn gevoel al te lang thuis geweest. Muldy liep de trap op en pakte een jack uit de kast. Voorzichtig en zachtjes, Milo lach namelijk te slapen. Hij krabbelde wat op een briefje en legde het klaar voor Milo. Hij liep nu de trap weer af. Hij keek Maylin aan en liep nu richting het trappengat. Halverwege wachtte hij en leunde hij tegen de leuning, wachtend op Maylin's reactie.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:49 pm

Zachjtes giechelend, liep ze achter Mudly aan. Het zou heel gezellig worden in het bos... Maylin keek om zich heen alles was vertrouwd geworden, terwijl ze nog niet heel lang hier zat. Het voelde wel fijn, vooral met Mudly. Zaachtes liep ze de trap af, op weg naar beneden.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 8:39 pm

Mudly was buiten en zag dat Maylin achter hem aan kwam. Hij keek haar aan en vroeg: 'Waar zou je heen willen?' Hij kende het bos erg goed maar hij liet haar de keus.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Emptydo jun 18, 2009 7:39 pm

Maylin keek hem dromerig aan, " Als het maar romantisch is..." Stammelde ze verliefd. En ze verzonk in zijn groene ogen. Zachtjes liep ze een beetje vooruit, Hij zal wel zeggen als ze fout liep, en dan liep ze gewoon de andere kant op.
Ze giechelde ze vond het best wel spannend.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mudly   Het huis van Mudly - Pagina 2 Empty

Het huis van Mudly
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van eragon
» Een huis in een nieuwe groep!