Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een huis in een nieuwe groep!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 5:58 pm

Met trage vleugelslagen vloog ze door de lucht vanaf de watervallen. Het landschap veranderde voortdurend tot het duistere land van de NW in zicht kwam. Rage vloog in de richting van de NW grot waar ze haar nieuwe grot nog moest uit zoeken. Ze daalde en landen vlakbij de grot van de NW en zetten Kliennie daar neer. 'Dit zal ons nieuwe huis zijn!' zei Rage en ze slenterde rustig de grot in en de geurn van de andere NW leden kwamen haar al te gemoet nog voor ze de grot in liep. De grot was mega groot en had verschillende andere grotten in zich. Rage zag een grote rotsblok in het midden van de hal in de grot en zag een drakenschedel hangen. Vaag kwam de schedel haar bekend voor, maar ze herkende hem niet meteen? Rage schudden haar kop en ze liep om de rotsblok heen en zag meteen de andere grotten die zowel hoog als laag en dieper in de grot lagen. Een lage grom verliet haar muil en Rage snoof diep in om te ontdekken of er een lege grot was? Gelukkig waren er nog vele grotten leeg en Rage moest een grot zoeken waar Kliennie gemakkelijk in en uit kon komen nu hij een wolf was, misschien als ze hem nog eens veranderde of hem de gaven gaf zich te veranderen wanneer hij dat wilde en in wat hij wilde? Nu koos Rage voor een grot waar Kliennie gemakkelijk zowel in als uit kon springen en niet veel hoger was dan drie meter hoog lag. Rage stapte de grot in en liep verder. Gelukkig liep de grot in een kleine bocht naar links en zorgde er zo voor dat de wind hier nog gelijk naar binnen kon komen. Een grote platte steen aan het einde van de grot was groot genoeg om twee draken te kunnen dragen en zo zou Kliennie zijn eigen plekje hebben en niet meteen op de grond te slapen? Oud mos en stro lag nog op de steen en Rage spuwde vuur om die oude rommel weg te werken. De as zwiepte ze met haar staart van de steen af en ging liggen op de hete steen en keek naar de uitgang waar ze de nagels van Kliennie's poten hoorden. 'Kom hier maar naast me liggen!' gromde Rage zachtjes en ze legde haar kop op haar poten neer en keek Kliennie na met haar ogen. Toen hij dichtbij genoeg was drukte ze haar neus weer tegen het kristal die weer paarslicht uitstraalde en de gehele grot verlichten. '' Nu heb je de gaven om je te veranderen in wat je maar wilt en wanneer je maar wilt Mijn kleine dienaar, maar ze zal niet veel groter en mij worden.' zei Rage met een wat zachtere stem zodat alleen Kliennie het zou kunnen horen, daarna legde ze haar kop weer op haar potenen ze wist dat zolang hij het kristal droeg slecht zou blijven en misschien heel misschien zou Kliennie toch nog slecht blijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 6:45 pm

Een geur drong haar neusgaten binnen, het rook naar temmer... Woede borrelde diep binnenin haar, als een pan met een pruttelende stoofpot erin. Helaas was de stoofpot binnenin haar dodelijk giftig. Haar gifgroene ogen schoten open en leken licht te geven in het donker. Omdatde ingang van haar grot naast de grte rots bij de ingang lag kwam er niemand binnen zonder dat zij het hoorde of rook. De geur van wolf kringelde door de gang. Ze kende de geur waarmee deze muskusachtige lucht was vermengt. Plots wist ze het, het was een temmer die ze vijf maanden geleden het gebied uit gejaagd had. Hij was vaker in het gebied geweest en ze had hem de laatste keer gezecht dat hun eerstvolgende ontmoeting hem fataal zou worden. Onmiddelijk stond ze op. Wat Rainbow ook met haar ex-temmer deed ze zou haar een sinwrijven dat huisdieen niet toegestaan waren. Niet in haar groep, niet zolang zij de leiding had! Toxic brulde, het snerpende geluid galmde door de grotten en ging door merg en been.
Met snelle passen volgde ze de geur van Rainbow, Kliennie en de wolf. Ze ontdekte welke grot Rage als thuis had gekozen en stapte naar binnen. Ze was niet van plan te kloppen en Rage de tijd te geven haar huisdiertjes teverstoppen. Zacht sissend stapte ze de lichtkring in die afkomstig was van een kristal van Rage. Nouwelijks kregen Rage, nog Kliennie de tijd haar te kunnen herkennen. Ze schoot naar voren en knalde Kliennie met een klap van zijn plaats. Ze sprong bovenop hem en zette haar poot op de borst van de wolf - ze wist dat Klienie in dit wolvenlichaam zat, ze róók het - luis sissend drukte ze hem zowat fijn tegen de grond waardoor hij weinig lucht zou krijgen en nouwelijks zou kunnen bewegen. "Ik heb je gewaarschuwd Kliennie: Dit word je DOOD!" siste ze luid. Met een ruk keek ze naar Rage "Ik tolereer geen huisdieren, zeke niet als het goedzakjes zijn!" grouwdeze haar neidig toe. Haar gifgroene ogen gingen weer naar Kliennie. Het ging haar totaal niet aan hoe hij wolf was geworden, het enige wat haar aanging was de manier waarop hij zou sterven: Hier en nu, onder haar klauwen!
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 7:38 pm

Rage knikte even kort na Kliennie waarna ze over hem heen ging staan en hem in haar poten nam. Waarna ze Kliennie voorzichtig optilde en opsteeg. Langzaam werd de vernielde drop en de watervallen kleiner en zette Rage richting het NW gebeid. Het landschap veranderde van levendige haal langzaam naar een dode en duistere gebied. Waar de meeste dieren en mensen het liefst uit de buurt bleven. Met trage vleugelslagen vloog hij en Rage door de lucht. Kliennie voelde zich wat ongemakkelijke en haalde toen ook even opgelucht adem toen Rage hem weer op de grond zetten en hij de harde ondergrond van steen onder zijn voetkussentjes voelde. 'Dit zal ons nieuwe huis zijn!' Hoorde hij Rage zeggen waarna hij knikte en wat ongemakkelijk rond keek. Dit was niet echt een goede plek voor hem. Wat ongemakkelijk en wat zenuwachtig liep hij achter Rage aan. Dalijk kwam hij aan andere draak tegen die hem aanzag voor een snack, als wolf maakte hij weinig kans tegen een draak. Vooral tegen Toxic hij wist zeker dat die in de buurt moest zijn, hopelijk had Rage dat ook door. Kliennie had het gevoeld dat er ieder moment wel iets kon gebeuren. Maar gehoorzaam volgde hij Rage, en deed wat ze vroeg maar voordat hij haar ook maar kon bedanken drong er een geur binnen die hij meteen herkende als Toxic. Maar voordat hij ook maar wat kon doen of wat had gezegd voelde hij de kracht van haar lichaam en sprong ze boven op hem. Kliennie piepte onderdanige. ‘Ik heb je gewaarschuwd Kliennie: Dit word je DOOD!’ Siste Toxic, kermend van de pijn probeerde Kliennie zich onder haar poot te wurmen, Kliennie voelde hoe iedere botje op elkaar gedrukt werd en heild zich meteen rustige. "Ik tolereer geen huisdieren, zeke niet als het goedzakjes zijn!" Sprak Toxic naar Rage. ‘IK ben niet meer die mens Toxic.’ De pijn was ondragelijke. ‘Ik was toen stom je kon toen zo voer van me maken en nou weer. Maar Rage heef me bevrijd en me ogen geopend laat me haar dienen en de groep voor waar ze staat. IK ben nou een gewone en simpele wolf die ver beneden de draken staat net zoals de mensen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 7:55 pm

Na haar gift aan het kristal dat Kliennie droeg kwam Toxic binnen stormen en dreigde Kliennie plat te drukken. Hoewel ze Toxic niet tegen wilde spreken was ze toch niet van plan haar dienaar zo af te laten nemen. Rage stapte van de platte rots af en liep naar Toxic toe. Haar ogen gloeide van woede, maar haar stem was verdacht kalm en had een kille ondertoon. 'Ik wilde je niet tegen de schubben in strijken Toxic, maar zie het kristal dat hij draagt. Zijn goede wil is dood net zoals ik Rainbow gedood heb!' zei Rage met een zachte stem en ze drukte haar kop tussen de nauwe ruimte tussen Kliennie en Toxic waarbij ze een van haar fel oranje/rode oog in die van de gifgroene van Toxic keek. Ze wilde Toxic niet kwader maken dan ze nu was. 'Als je wilt kan ik hem buiten het gebied houden. Zo als hij nu is volgt hij elk beval op die ik hem opgeef.' fluisterde Rage op een toon die alleen Toxic kon horen. Nu ze Kliennie in haar macht had kon ze alles van hem verlangen te doen wat zij wilde of die mogelijk van Toxic kon komen? Rage oefende geen druk uit om haar van Kliennie af te krijgen, maar ze bleef rustig zoals ze nu stond en ze hoopte dat het zou werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 10:06 pm

Rage leek haar te smeken haar slaafje te laten gaan maar Toxic zette stug door en drukte zelfs nog harder. "Kan me niet schelen met wat je hem behangen hebt. Als je denkt dat je al je vriendjes in de groep kunt krijgen alleen omdat jij - een nog onervaren torekas - kans krijgt om erbij te horen dan heb je het mis!" ze was laaiend. Dat ze haar nog tegen wilde spreken zou bijna de druppel zijn "Slijmen werkt niet" grouwde ze terug toen Rage nog voorstelde hem buiten het gebied te houden "Je hebt een vijand als een vriend aangenomen en zelfs naar het hart van onze grotten gebracht" plots haalde ze haar poot van Kliennie af. Ze gaf hem niet de tijd te ontsnappen: Bliksemsnel nam ze zijn achterpoot tussen haar kaken en tilde ze de wolf in zijn geheel van de grond. Heel langzaam druppelde er levensvloeistof in haar bek terwijl ze met haar tanden door de pezige poot heen drong. Haar beet had een verlammend effect en het gif zou zich door zijn gehele poot versprijden en deze onbruikbaar maken gedurende de komende twaalf uur. Daarna zou hij verschrikkelijke pijn ondergaan voo hij het ledemaat zou kunnen gebruiken. Het gif was verder redelijk onschadelijk: De schade was niet blijvend. Ze smeet Kliennie tegen de wand van de grot "Dood hem" siste ze tegen Rage "Ik wil dat je hem dood, hier en nu. Voor mijn ogen" ze keek Rage doordringend aan met haar gifgroene ogen terwijl haar dreigende gesis de ruimte vulde en ieder levend wezen in de buurt waarschuwde dat hun leven wel eens in gevaar zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyzo maa 27, 2011 11:52 pm

Rage merkte dat Toxic laaiend was en ze trok haar kop terug toen ze de woorden hoorde van slijmen helpt niet! Rage peinsde er niet over ze was er zeker van dat Kliennie geen greintje goed meer in zijn lijf had en ze was ook niet van plan om hem te doden. Haar oranje/rode ogen zochten zonder te bewegen naar een uit weg. De grot was groot genoeg en Toxic stond op dat moment niet voor de ingang en haar dreigende gesis wekte geen enkele angst bij haar op. Ze schudden haar kop en keek Toxic even dreigend aan. Kliennie lag vlakbij haar en ze kon hem zo pakken zonder te veel moeite. 'Je bent een goede leider Toxic, maar dit is iets wat je niet van me kunt vragen. Ik heb hem door en door getest en zijn ziel is nu net zo zwart als die van ons twee. We kunnen bond genoten blijven, maar ik blijf niet langer hier en werk alle goedzakjes buiten het NW-gebied lastig om hun eigen plek te vinden in deze wereld. Kliennie is nu mijn dienaar en ik kan hem gebruiken voor mijn doelen zonder dat het meteen opvalt tussen de mensen.' Rage's stem was eerst zacht, maar het won aan kracht naar maten ze verder sprak en bleef Toxic aankijken, maar de dreigende blik die in haar ogen had gelegen was veranderd in respect voor de felheid van de even grote draak als zijzelf was. 'Hij zal dit land niet meer betreden daar kan je van op aan Toxic. mocht ik je hem ooit sturen voor een boodschap dan zal hij niet verder gaan tot aan de grens.' Haar uitleg was hopelijk voldoende, want ze was eigenlijk niet van plan om met haar te vechten. Ze had genoeg respect voor deze draak om dat niet te doen, maar mocht Toxic haar toch tot een gevecht dwingen dan zou ze vechten zonder zich terug te houden. Rage keek nog even in de gifgroene ogen voor ze Kliennie's lichaam op pakte en de grot uit liep met hem tussen haar klauwen geklemt. Eenmaal buiten spreiden ze haar vleugels en zetten af zonder veel moeite en steeg gestaagt op en vloog in de richting van de grens. Ze zou een nieuw grot moeten zoeken om haar thuis te kunnen noemen, maar als het goed was was de grot waar ze aandacht nog leeg zou zijn? Rage keek nog even naar de ingang van de grot waar de NW leden hun grot hadden gevestigt. Ze draaide haar kop om en verdween tussen de laag hangende wolken die haar uit het zicht nam, maar ze bleef geheel tussen de wolken zodat ze niet boven de wolken zou vliegen om daar verrast te worden hoewel ze tussen de wolken nog geramt kon worden als het even tegen zat, maar ze zat net diep genoeg tussen de wolken waardoor haar positie verraden kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptyma maa 28, 2011 7:41 pm

'Je bent een goede leider Toxic, maar dit is iets wat je niet van me kunt vragen. Ik heb hem door en door getest en zijn ziel is nu net zo zwart als die van ons twee. We kunnen bond genoten blijven, maar ik blijf niet langer hier en werk alle goedzakjes buiten het NW-gebied lastig om hun eigen plek te vinden in deze wereld. Kliennie is nu mijn dienaar en ik kan hem gebruiken voor mijn doelen zonder dat het meteen opvalt tussen de mensen' Toxic had geen interesse in mensen, ze boeiden haar niet en waren onbelangrijk maar ze kon het niet hebben dat Rage beaalde wie goed of slecht was "Het is niet aan jou te bepalen of hij echt slecht is. Je weet zelf nouwelijks wat slechtheid inhoud." snoof ze minachtend naar Rage. 'Hij zal dit land niet meer betreden daar kan je van op aan Toxic. mocht ik je hem ooit sturen voor een boodschap dan zal hij niet verder gaan tot aan de grens.' vervolgde Rage "Waag het niet in de buurt van het gebied te komen! Als je nu vertrekt zonder hem te doden ben je je status in de groep kwijt en wordt je verbannen. We zullen op je jagen. Rainbow" het laatste woord werd met extra nadruk uitgesproken. Rage vertrok en had daarmee haar keuze gemaakt: Vanaf nu af ana zouden Night Warriors haar koste wat het kost willen doden. Kliennie zou ze ater wel pakken, hij was nu zwak en fragiel als wolf. Wolven waren zwakker dan mensen en nóg gemakkelijker te doden. Toxic bleef achter in de grot die Rage eigendom had willen maken. Ze bromde zachtjes om haar woede wat de doen verzwakken. Hoe durfde Rage te denken dat ze al haar vriendjes mee kon nemen enkel omdat zij mogelijk slecht was! Rage kón niet bepalen wie er nu écht slecht was. Ze was niets anders dan al die andere draakjes die dachten slecht te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptydi maa 29, 2011 12:05 am

De kristallen begonnen te gloeien en een beeldtenis van Rage begon zich in de grot waar Toxic achter was gebleven te ontstaan. 'Je woorden doen niet veel onder bij wat ik van plan ben Toxic.' zei de zwarte draak die veel op Rage leek, maar ze was nog niet klaar met spreken. 'Je sprak over verbanning daar uit kan ik in op maken dat je geen intressen hebt in wat ik van plan ben te doen met alles en iedereen in DW? Het kristal dat Kliennie om heeft is een klein deel van wat ik van plan ben te verspreiden zodat niet alleen kleine delen van al het goede worden bevrijd. Als je buiten DW zal komen zul je kristallen aantreffen die de golven van slechtheid doen verspreiden! Alleen die al slecht zijn zullen niet het effect voelen van de Dark crystal's. Alles en iedereen die bij zo'n kristal in de buurt komen wordt verwijderd van hun goede kant en zullen voortaan slecht zijn, zij zullen alle draken proberen te doden die goed zijn Toxic. De neutrale draken kunnen nog goed of slecht worden en op die draken hebben de kristallen ook geen enkel effect op, maar de goede hebben meer te duchten van deze kristallen ookal zijn de draken er iets minder gevoelig voor dan al het andere dat leeft, maar het zal een zwaar gevecht voor ze zijn. De Dark crystal's zijn alleen te vernietigen met zuur aanvallen net zo als jij dat kunt. Jij kunt hier ook van profiteren Toxic. Ik heb veel respect voor je leiderschap, maar als jij bij je standpunt blijft zullen alle schepsel die slecht worden door het effect van de Dark crystal's en je toch besluit jacht op mij te blijven maken laat je mij geen andere keuze dan hen te gebruiken om de Night warrior's terug aan te vallen? Jij besluit niet alleen voor jezelf, maar ook voor je groep het is geen dreigement want dan zou ik niet met zo veel respect tegen je gesproken hebben Toxic en ik slijm ook niet om je eerdere woorden terug te nemen? Dit is mijn plan en ik zal de Dark crystal's laten groeien of je nu mee wilt doen of niet. Je kunt ook kiezen niet mee te doen en mij met rust te laten dan laat ik jouw ook met rust en kon niet bij het gebied van de NW in de buurt voor zo'n tien kilometer. Daar hem je mijn woord op. Het is jouw keuze, het is jouw keuze...' terwijl de laatste woorden door de grot galmde verdween het evenbeeld van Rage en de grot was weer leeg op de leider van de NW na. Rage grijnsde en vloog rustig over de grens van het NW gebied. ze zou snel genoeg horen wat het besluit van Toxic zou zijn. Zodra ze haar keuze had gemaakt zou Rage haar deveniteife besluit nemen. Ze had veel Respect voor Toxic en ze wilde niet tegen haar vechten, maar als Toxic zich tegen haar zou verzetten en besloot haar toch te jagen dan liet Toxic haar geen keuze en zou ze terug slaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Emptydi maa 29, 2011 4:17 pm

'Je woorden doen niet veel onder bij wat ik van plan ben Toxic.' klonk het door de grot, Toxic rolde met haar ogen. Stomme thelepatie. Als zij haar zou kunnen horen dan kon Rage haar vast ook horen "Nee, mijn woorden betekennen ook helemaal niets, wacht maar tot ik de volgende woorden uitspr..." ze kon haar zn niet afmaken wat Rage's stem vervolgde:
'Je sprak over verbanning daar uit kan ik in op maken dat je geen intressen hebt in wat ik van plan ben te doen met alles en iedereen in DW?'
"Dacht je dat ik een grapje maakte ofzo?"" grouwde Toxic waardoor ze Rage zonder pardon onderbrak. 'Het kristal dat Kliennie om heeft is een klein deel van wat ik van plan ben te verspreiden zodat niet alleen kleine delen van al het goede worden bevrijd. Als je buiten DW zal komen zul je kristallen aantreffen die de golven van slechtheid doen verspreiden! Alleen die al slecht zijn zullen niet het effect voelen van de Dark crystal's. Alles en iedereen die bij zo'n kristal in de buurt komen wordt verwijderd van hun goede kant en zullen voortaan slecht zijn...'
"Slecht? Net zo slecht als Kliennie, net zo slecht als Rainbow? Jou defenitie van slecht komt niet eens in de buurt van slecht. Blijkbaar zat ik fout! Als jij je andere 'ik' als zo makkelijk dood dan zal het niet moeilijk worden om jou te doden!"
'zij zullen alle draken proberen te doden die goed zijn, Toxic. De neutrale draken bla, bla, bla maar het zal een zwaar gevecht bla, bla, bla je toch besluit jacht op mij te blijven maken laat je mij geen andere keuze dan hen te gebruiken om de Night warrior's terug aan te vallen. bla, bla, bla het is geen dreigement want dan zou ik niet met zo veel respect tegen je gesproken hebben bla, bla, bla.'
"Nee, je slijmt niet hoor 'ik heb veel respect voor je Toxic, je bent een goede leider Toxic'" ze deed Rage na met een kinderachtig stemmetje. "Geen dreigement! Dit klink meer als slappe sabotage! Je klink alsof je hoopt dat ik je met rust laat. De Night Warriors zullen nooit met je meedoen wa..."
'Dit is mijn plan en ik zal de Dark crystal's laten groeien of je nu mee wilt doen of niet. Je kunt ook kiezen niet mee te doen en mij met rust te laten dan laat ik jou ook met rust en kom niet bij het gebied van de NW in de buurt voor zo'n tien kilometer. Daar hem je mijn woord op. Het is jouw keuze, het is jouw keuze...'
"Jouw woord? Jouw woord heeft geen betekenis meer voor mij. Je ben slechts een verbannenling, vogelvrij verklaard. En hiermee heb je zojuist een orlog gestart! Jij zult nog smeken voor je leven! Wij zullen geen genade tonen voor jou zoals jij genade toonde aan Kliennie. Jij zult sterven!"
Toxic stampte op de grond en brulde. Ze was boos maar begon nu de goede kant ervan te zien: Dit was een geweldige actieviteit vor de groep. Een oorlog zou er zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huis in een nieuwe groep! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huis in een nieuwe groep!   Een huis in een nieuwe groep! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huis in een nieuwe groep!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe vlucht, nieuwe start.
» Het huis van Mudly
» Het huis van eragon
» Groep aanvraag
» De groep van Adira [De Lotus Strijders]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: De Shadowdraak grotten-
Ga naar: