Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A new meeting.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

A new meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new meeting.   A new meeting. - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 3:16 pm

(Sorry had haast gisteren, ik heb vlug iets in elkaar gestoken.)

Riddel zei dat ze licht gingen bundelen in een balvorm en Lea was al snel blij. Actie daar hield Lea ook van. Ze zag hoe Riddel een kleine lichtbol maakte, eerst vond Lea dit raar maar al snel werd de bol feller. Riddel liet de bol los en de bol schoot weg naar de zon. Riddel gaf Lea instructie's en lea deed wat Riddel zei. Ze hing recht gaan zitten en ze maakte met haar poten een bol vorm zoals Riddel had voorgetoond. Lea probeerde haar te
consentreren op de zon. Langzaam kwam er klein wit stipje tevoorschijn tussen Lea's poten. Ze sloot haar ogen en ze probeerde zich nog meer te focussen op de zon. Het kleine stipje werd groter en groter. De lichtbol was nu even groot als de bol dat Riddel had gemaakt. Maar Lea's bol bleef maar groter worden en feller. Het witte licht was zo fel dat Lea's ogen er pijn van deden. Toen de bol even groot was als Lea's lichaam schoot de bol rond haar lichaam. En even leek de tijd stil te staan. Dezelfde witte draak dat ze in de toendra had gezien zag ze weer. "Sorell, ben jij dat?" Vroeg Lea aan de witte draak. De draak knikte en zei: "Er zal iets gebeuren dat de DW zal veranderen.". Sorell toonde beelden van een landschap die leek op de black scape. "Maar dat is de black scape. Dat is niet de hele DW." Zei Lea. Sorell schudde haar kop en zei: "Dit is de DW, een 2de komeet komt en mijn geest voelt dat hij snel hier zal zijn. Hij zal grter zijn dan de komeet van de black scape. En als niemand er iets tegen doet veranderd de hele DW in een grote zwarte woestijn.". Lea keek Sorell geschrokken aan. "Maar wat kan ik daar nu aan doen?" Vroeg Lea aan Sorell. Sorell toonde beelden van 2 draken die een komeet tegen hielden. "Sky en Novem hebben de eerste komeet tegen gehouden. Maar de tweede kunnen ze niet alleen tegen houden. Je moet eerst Novem en Sky zien te overtuigen van een tweede komeetinslag. Daarna zeg ik je meer. Als je mij nog eens nodig hebt, bundel je de krachten van de zon en het licht bijeen en dan kan je met me praten." Zei Sorell en zo snel als dat ze gekomen was was ze weer verdwenen. De tijd stond niet langer stil en de lichtbol spatte uiteen. Lea lag bewusteloos op de grond. Toen ze wakker schoot lag ze in een grot. Ze ademde kort en haar gedachten bleven maar hangen bij wat Sorell gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

A new meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new meeting.   A new meeting. - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 11:56 pm

Lea begon goed en eerst vormde ze een klein wit stipje dat al snel de vorm van de bol had die Riddel had voor gedaan, maar de bol bleef groeien en feller worden. Het leek wel alsof Lea de zon naar de aarde haalde en Riddel stond op ze wist dat dit niet goed was en probeerde bij Lea te komen, maar toen de bol rond Lea begon te draaien ontstond er een soort van licht silinder en Riddel kon niet bij de jonge draak komen. Ze brulde van ergernis en hoopte dat Lea zichzelf niet zou vernietigen? Maar na wat voor haar een eeuwigheid leek spaten het licht uiteen en viel Lea ter aarde buiten bewustzijnde. Riddel ving haar op en probeerde Lea wakker te maken, maar ze was niet wakker te krijgen en Riddel zocht in Lea's gedachten naar iets dat haar helpen kon. Toen steuten ze op het gesprek met Sorell en Riddel luisterde aandachtig naar wat er gezegd werd tussen de twee draken. Lea kon dus met een geest van een doden draak speken? Riddel trok zich terug en nam Lea mee naar haar eigen grot die groot genoeg zou zijn om haar voor even alleen te laten. Riddel schoot door de lucht met Lea in haar voorpoten. Ze dook de grot vlakbij de menselijke steden binnen en vloog door de gangen naar de hoofdgrot. Riddel brulde zachtjes, maar Sani was kennelijk niet in de grot aanwezig en ze gronde kort, maar niet voor iemand bedoelt. Riddel ging liggen en Krulde zich op tot een soort van nestje net zoals ze gisteravond had gedaan en legde Lea voorzichtig erin. Riddel werd er slaperig van en legde haar kop over Lea heen en voelde haar wakker schrikken. Ze tilde haar kop op en geeuwde luid en keek Lea bezorgd aan. 'Is het waar wat Sorell je verteld heeft, komt er een neiuwe komeet aan die heel DW bedreigd?' vroeg Riddel met zorg in haar stem ze wilde Lea niet bang maken, maar ze wild erg graag helpen als het maar even kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

A new meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new meeting.   A new meeting. - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 8:20 am

Toen ze de aanwezigheid van Riddel voeldde werd ze rustiger. Riddel gewde en zei 'Is het waar wat Sorell je verteld heeft, komt er een neiuwe komeet aan die heel DW bedreigd?'. Lea antwoorde alleen maarmet knikje. Ze zaten in een grote grot en Lea zei "Is dit jou grot?". Lea stond op en ze wachtte niet op het antwoord ze vloog ope en zei "Ken jij Sky en Novem? Ik moet ze vinden!". Lea was redelijk gieriteerd dat het zou lang moest duren of dat dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

A new meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new meeting.   A new meeting. - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 11:31 pm

Lea vroeg of dit haar grot was en Riddel knikte vriendelijk, maar nog voor ze iets meer zeggen kon begon Lea het over Sky en Novem te hebben. Riddel kon deze twee draken niet, maar ze zou alles doen om hem te zoeken en te helpen. Ze stond op en ontkrulde zichzelf. Ze moesten opzoek naar deze twee draken en zo snel mogelijk. 'Ik ken geen van beide draken, maar we zullen ze moeten zoeken het is erg belangrijk dat we die komeet tegen moeten houden!' sprak Riddel en ze zwiepte vast beraden met haar staart. Ze wilde graag nu meteen naar buiten gaan en hen vinden.

( Lea zet jij een verhaallijn neer bij Verhaallijn & accountmarkt? )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new meeting.   A new meeting. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new meeting.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new meeting.
» Meeting the new guy
» Meeting??
» Meeting new persons
» Meeting maart 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: