Soort : Draak Aantal berichten : 25 Punten : 4 Join date : 09-10-11
Dragon World Leeftijd: 30 jaar(puber) Temmer\draak: Draak Partner: >///< heb ik niet
Onderwerp: Happy B-Day Cloud! zo nov 06, 2011 9:59 pm
gefelie alvast! ook de rest die dan jarig zijn, alleen zijn ze niet zo vaak meer online meer
Maar heb een fijne verjaardag en een leuke dag!
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! di nov 08, 2011 12:16 am
God en ik maar denken dat iedereen het zou vergeten </3
Nouja heel erg bedankt <3
Kaylen
Soort : Draak Aantal berichten : 25 Punten : 4 Join date : 09-10-11
Dragon World Leeftijd: 30 jaar(puber) Temmer\draak: Draak Partner: >///< heb ik niet
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! di nov 08, 2011 3:22 pm
hoe kan ik onze mod en Mede night warrior vergeten voor vandaag een fijne dag
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! di nov 08, 2011 6:38 pm
GEFELICITEERD! Fijne verjaardag namens ons allemaal vanuit Egypte! Ik heb je geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen... Ik heb hier nu verbinding maar geen computer (Nu op m'n Ipod) dus echt actief zal ik niet zijn maar gelukkig kan ik je dit wensen op je verjaardag zelf. Ik heb het heel erg leuk en ik hoop jij ook. (ik heb zand op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik plekken had :p) ik heb al een aantal leuke verassingen voor je verzameld <3 morgen ga ik naar de piramides, zal een souvenor voor je meebrengen ^^
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! di nov 08, 2011 9:39 pm
Zozo cloudy zal ik het ok maar zeggen: HAPPY B-day
Saffya
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 117 Punten : 117 Join date : 04-06-11
Dragon World Leeftijd: Vijf week Temmer\draak: Try before you die, piece of meat... Partner: None
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! wo nov 09, 2011 11:22 am
Nog van harte gefeliciteerd (: !
Riddel
Soort : Draak Aantal berichten : 174 Punten : 109 Join date : 30-10-11
Dragon World Leeftijd: 500 jaar Temmer\draak: Try me! Partner: How will try?
Onderwerp: Re: Happy B-Day Cloud! wo nov 09, 2011 2:47 pm