Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zwakheden tegenover krachten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Emptywo apr 20, 2011 9:16 pm

Misschien ligt het aan mij, maak ik heb het idee dat bijna alle draken hier op het forum krachten bezitten die bedoeld zijn om een eventuele tegenstander na één aanval (direct) te doden of om alle mogelijke wonden en vergiftigingen te healen. Het kan me voorstellen dat het ruzie veroorzaakt wanneer er een gevecht wordt geRPGd (zeg je dat zo?). Ondanks dat een draak opzich al niet erg realistisch is, kan je het, naar mijn idee, toch wat "realistischer" maken als je tegenover een (aantal) kracht(en) een zwakheid moet zetten, zodat je niet én super lenig bent én iemand met één bliksemschicht kan doden én je ook nog eens het weer kan besturen. Mijn idee is dus ruwgezegd; Een zwakheid tegen een afgesproken aantal krachten of iets dergelijks zetten (zowel voor draken als mensen?).
Stel ik me nou aan en is dit een slecht idee of vinden meer mensen dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Emptywo apr 20, 2011 9:36 pm

Als je het hebt over "een eventuele tegenstander na één aanval (direct) te doden of om alle mogelijke wonden en vergiftigingen te healen." hebt, dan hebben we het over powerplay.
Powerplay is hier niet toegestaan maar je mag wel sterke/helende krachten hebben, maar niet zo als "Flits, kaboom, glans, glitter, lichtstraal" xD
Dus als dit zou gebeuren dan zouden wij (het team) er zeker meteen wat aan doen als we erachter komen dat dit gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Emptywo apr 20, 2011 11:08 pm

Ik snap wat je bdoeld, iedere draak, mens watever moet ook zwakke punten hebben. Als je bijv. heel groot bent kun je onmogelijk supersnel oferg wendbaar zijn. Je moet logish naar je draak (of mens) kijken. Wij proberen ook op leden te letten. Krachten als genezing moeten tegen iets op staan: Het moet langer duren zodat het niet is "Zijn poot viel eraf maar hij deze groeide meteen weer aan" of "de wond die ontstond verdwee meteen weer" dat mag en kan niet zeker niet als je anderen geneest. Aanvallen die je vijhand dwingen in één klap dood te zijn enniet ontweken kunnen worden zijn verboden. Een aanval moet je kunnen ontwijken. Vergiftigingskrachten zijn nogal simpel (sorry Toxic) en gemakkelijk te gebruiken, de enezing van vergiftigingen moet dus ook tijd vergen.
Als jij denkt dat er iemand niet eerlijk speelt meld het dan aan mij of een van de mods dan zullen we voor je kijken. Ik stel je oplettendheid erg op prijs en je bent duidelijk bezig met logica, ga zo door ^^

Nu heb je waarscheinlijk het iedee dat ik niets aanvul maar ik wil je gewoon laten zien hoe wij werken achter de schermen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Emptydo apr 21, 2011 8:29 am

o oké, dan heb ik geloof ik voor mijn beurt gesproken! Ik denk dat dit topic dan op een slotje mag. Bedankt voor jullie antwoorden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Emptydo apr 21, 2011 8:08 pm

Dat gaat gebeuren, je hebt ons trouwens wel aan het overleggen gezet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwakheden tegenover krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwakheden tegenover krachten   Zwakheden tegenover krachten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwakheden tegenover krachten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Krachten(overleg)
» giftige krachten
» Me Krachten ontdekken
» Krachten raten
» Nieuw: Invul vak bij krachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: