Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 waar denk je aan

Ga naar beneden 
+30
Ayla
Kami
Cloud
Rage
Toothless
Sombra
Shetani
Firechild
snowy
Novem
Jade
Viva
Beer
Curse
Ben
Sinda
Toxic
Rush
Blaze
Angel
Venray
Sinder
Zola
silver
mudly
Maylin
Sarush
Razor
Sky
Luna
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Misery

Misery


Aantal berichten : 166
Punten : 181
Join date : 07-08-10

Dragon World
Leeftijd: 5 hele manen
Temmer\draak:
Partner:

waar denk je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar denk je aan   waar denk je aan - Pagina 8 Emptyzo nov 07, 2010 12:24 am

Ik denk dat ze daar niet veel aan kunnen doen omdat we gewoon een spelletje spelen xP
Terug naar boven Ga naar beneden
Adira

Adira


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 68
Punten : 82
Join date : 06-11-10

Dragon World
Leeftijd: 17 jaar
Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you...
Partner: I don't need love to survive.

waar denk je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar denk je aan   waar denk je aan - Pagina 8 Emptyzo nov 07, 2010 12:32 am

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat ik jou ook maar eens in de steek ga laten en dat ik m'n boek ga lezen en dat ik jou bij mijn vriendenlijst ga toevoegen Razz Ik denk ook: Shit, er is hier geen vriendenlijst!
En ik denk ook dat ik m'n quizlet account ga deleten, m'n andere twee boeken maar in de open haard gooi, dat ik m'n hw nog moet maken, dat ik geen zin heb om morgen vroeg op te staan, dat ik geen zin heb om een profielkeuze te gaan maken omdat ik nooit kan kiezen, dat ik niet meer tegen m'n ouders wil praten omdat ze toch maar de hele dag zeiken over wat ik allemaal niet kan en fout doe, dat ik veel te veel denk en dat ik me af vraag wat de persoon na mij denkt xD

En nu ga ik weg xD
Daagh, Misery Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Misery

Misery


Aantal berichten : 166
Punten : 181
Join date : 07-08-10

Dragon World
Leeftijd: 5 hele manen
Temmer\draak:
Partner:

waar denk je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar denk je aan   waar denk je aan - Pagina 8 Emptyzo nov 07, 2010 12:38 am

Ik denk dat jij inderdaad teveel denkt, dat ik je nu niet aardig meer vind omdat je me in de steek laat ik me nu heel erg alleen voel en ik dan ook maar af ga sluiten en in mijn bed mijn boek ga lezen, dat ik blij ben dat ik maandag geen huiswerk heb en dat ik hoop dat ik goede cijfers heb en dat ik nooi zoveel kan denken als jou..
Doeii xD

Oh, en ik denk dat de eerstvolgende die hier gaat reageren denkt dat wij geen leven hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





waar denk je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: waar denk je aan   waar denk je aan - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waar denk je aan
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» White? Waar zit je?
» Waar ben ik nu weer in beland?
» *Zucht* Mijn dochter waar ben je?
» Geen idee waar ik dit neer moet zetten, alsjeblieft lezen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Gamezone-
Ga naar: