Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Terug thuis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 11:12 am

Mudly rende tot dat hij Maylin zag lopen. Hij omhelzde haar van achteren, terwijl de tranen over zijn wangen liepen. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij moest haar troosten van Sarush maar hij wist niet hoe. 'Ik...ik...' stamelde hij. Nog steeds hield hij haar vast. 'Ik...' het kwam er niet uit wat hij wilde zeggen. Hij hield haar vast en bleef daar staan, wachtend op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 11:24 am

Maylin schrok, van de gedaante die haar vanachteren omhelsde. Maar alsnel herkende ze Mudly's stem. "Zeg maar niks" Bracht ze uit, en een traan viel op Mudly's hand. " Zeg maar niks, ik heb het verprutst." Maylin keek naar de grond, niet wetende wat te doen. Een brok, vulde haar keel. Het leek net een strop, ze kon niet adem halen voor haar gevoel. Maar in het echt wel. Ze kon het niet meer tegen houden, ookal wilde ze dat wel. Ze had het verprutst, ze had hem ongelukkig gemaakt. Ze... was hem niet waard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 11:31 am

Toxic keek omhoog naar Maylin en Mudly, toen grijnsde ze even. Ze zou de twee wel even alleen laten. Rustig liep ze weg bij hen, ze sprijdde haar vleugels en keek toen nog één keer over haar schouder naar de twee. Ze wendde haar blik weer af en sloeg met haar vleugels. Ze maakte hoogte en verdween tussen de wolken, ze zou niet ver weg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 11:35 am

Maylin zag dat Toxic weg ging, en begreep het. Het was een goede draak, eentje die ze mocht. Ze sloot haar ogen, en genoot van Mudly's adem in haar nek. Van zijn armen om haar buik en middel. Zijn haar in Maylin's gezicht. En zijn heerlijke geur, bos en iets anders. Iets aantrekkelijks. Maylin wou hiervan genieten, dit kon de laatste keer zijn dat het zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 2:40 pm

Mudly zei toch wat. 'Ik vergeef het je.' kwam er zacht uit. 'Maar doe zoiets nooit meer.' kwam er achteraan. Hijzelf voelde weer een warm gevoel dat zich niet meer had voorgedaan vanaf dat hij Maylin zo bij Sarush's grot aantrof. Er verscheen een kleine lach op zijn gezicht. 'Je hebt een fout gemaakt, dat geef ik toe, maar fouten maken is menselijk.' zei hij. Hij hield haar vast en bleef staan. Zijn tranen waren gestopt. Hij wachtte op een reactie van Maylin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 08, 2009 6:28 pm

" Hoe kan je me zo makelijk vergeven!" Maylin wist niet wat te doen, ze vond het geweldig dat hij haar weer mocht. Maar was het wel de goede keuze? Dit was misschien een foutje... Maar ook wie zij is. " Mudly, ik maakte een fout,maar dit is ook een deel wie ik ben" Ze draaide zich, en keek in zijn ogen. " Maar accepteer je me nog, als dit is wie ik ben?" Een traan liep over haar wang. Dit was zo moeilijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydo jul 09, 2009 12:09 pm

'Ja' zei hij kort. Hij wist niet wat hij moest doen. Hij wreef de traan weg en gaf haar een kus. Hij hield haar vast.

(sorry voor de korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydo jul 09, 2009 6:52 pm

" Geeft... niet.....mmmmm...." Mompelde ze door de kus door, ze beantwoorde de kus snel en vurig. Dit was een goed eind. Het leek zo moeilijk, maar nu waren ze midden ergens in het bos aan het zoenen. Maylin bloosde, en keek hem met een twinkel in de ogen aan. " Mudly, ik zou niet zonder je kunnen leven..." Zei ze verliefd, maar serieus.






( Niet erg, hoor Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 15, 2009 10:50 am

'En ik moeilijk zonder jou...' zei Mudly terug. Hij liep richting de voordeur en keek even om. 'Kom je ook?' vroeg hij. Hij had namelijk erge honger en had al een tijdje niet gegeten. Hij pakte zijn sleutel en deed hem in het slot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 10:49 am

Maylin twijfelde geen ogenblik, en volgde Mudly naar binnen. Het voelde al een beetje gewend hier. Maar nog niet erg. Voorzichtig keek ze om zich eheen. En staarde naar de grond. Was dit wat ze wilde, in een huis wonen. Met iemand. Vroeger sliep ze gewoon onder een boom, ergens. Niks durfde haar aantevallen, ze wisten dat ze anders een pijnlijke dood zouden ondergaan. Maar in een huis was het best nieuw. De eerste keer dat ze in een bed sliep, was samen met Mudly.
Maar was Mudly wel de persoon waarmee ze een gezinnetje wilde stichten? Ja of nee. Maylin begon te twijfelen, en keek naar Mudly. Was dit wat ze wilde... Een verblindend licht verbrook haar gedachten. En Maylin keek op, Een vel licht van buiten sprong door de ramen naar binnen. Het deed pijn aan Maylin's ogen, en ze deed een arm voor haar gezicht. Voorzichtig dat ze niet met blote ogen naar het licht keek, staarde ze ernaar. Een lichte donkere grijsachtige schim waade erin. Precies in het midden, wat was dat, of beter wie?. Maylin keek beter, en probeerde het te ontdekken. Het was een meisje, een klein meisje. Met zwart haar, en kleine oogjes. Rode glimmen, en paarse en zwarte. De oogjes keken haar geniepig aan. En toen was het weg. Maylin knipperde verbaasd, en keek naar Mudly of hij dat ook had gezien. Maar dat was waarschijnlijk niet, Maylin had zo'n gevoel dat alleen zij het kon zien. Wat het ook was, ze wilde het weten. Als Mudly zou slapen, zou ze iets achter laten waardoor hij wist wat ze zou doen. En niet mee kon gaan. Hij zou niet ongerust moeten zijn. Hij kon er niks aan doen. Maylin zou in de nacht, opzoek gaan naar zichzelf. Naar wat dat was. Ze moest het weten, ze had een gevoel dat het iets met haar te maken zou hebben. En met dat in haar hoofd, vastberadenheid, liep ze zelf verzekerd achter Mudly aan. Die zeker zou denken dat ze gek was, dat ze zo uit het raam staarde.



( Inspiratie, vakantie he. School verpest al die inspiratie, en knalt het uit onze hoofd. Voor meer ruimte voor sommen en tafels!)
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 11:16 am

Mudly zag inderdaaad niets. Hij liep naar de keuken om wat gekruide konijn te bereiden. Jummm... dacht hij. Hij keek of Maylin achter hem aankwam en hij zette, toen hij in de keuken was, een pan op het vuur. Uit de koelkast haalde hij een konijn. Hij checkte even of het nog goed was. Het was nog goed. Gelukkig maar want hij had verder niets. Hij legde het vlees in de pan en begon wat drinken in te schenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 2:55 pm

Boven hoorde ze Mudly koken, en ze glimlachte. Gelukkig kon er iemand hier koken. Maylin kon er echt niks van. De gedachtes spookten nog steeds door haar hoofd, maar ze hield zich in bewang. Ze zou erachter komen. Dat wist ze. Maylin schoof een stoel naar achteren en ging er op zitten. Kijkend naar Mudly die kookte, om nog misschien iets optenemen erover. dat ze wat beter kon koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 2:59 pm

Buiten liep een zwarte gedaante.Hret was een draak en een draak die hier vroeger leefde.Luna was weer terug en sterker en getrainder dan ooit.
Ze rook na een tijdje lopen Maylin en ze keek naar de rigting en rende haar kant op.Ze had geen zin om te vliegen,maar erg weas dat n iet want ze kon ook snel rennen.
Eenmaal bij een huis keek ze naar binnen en zag ze maylin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 3:03 pm

Maylin keek door een raamje naar buiten en zag een zwarte schim, eerst vroeg ze zich af wie dat kon zijn. Maar toen ze haar ogen tot spleetjes kneep en beter keek herkende ze het valse gezicht van Luna. Maylin hief haar hand, en zwaaide snel en kort naar haar. Zodat Mudly niks zag. Ze wees naar hem, en daarna maakte ze een gebaar met haar hand langs haar nek. Dat het niet uit kwam maar dat ze vanavond zou komen. En Luna alles zou vertellen, toen draaide ze zich om en lette op het dooie konijn. Dat er lekkerder en lekkerder begon uit te zien. Ze zou wat van haar eten uit het raam voor Luna gooien. Zij moest toch ook eten, en daarna vragen of ze meer mocht. Maylin likte met haar tong langs haar bloedrode lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi jul 21, 2009 8:49 pm

Een andere kleinere draak verscheen in de lucht, Toxic's gifgroene ogen zagen Luna bijna zodra ze een zwart duister puntje werd. Ze landde een eindje van Luna weg. Ze zag hoe Maylin met Luna omging en begreep meteen dat Luna een hoge rang had bij Maylin. Eerbiedig keek ze op naar de grote duistere draak. Ze vauwde haar vleugels en liep naar het raam. Ze was groot genoeg om gewoon door het raam te kijken, ze hoefde dus niet op haar achterpoten te gaan staan. Ze keek Maylin even aan zodat ze wist dat Toxic er ook al was. Toen draaide ze zich half om, zodat ze Luna in het oog kon houden. Ze kon haar natuurlijk niet blindelings vertrauwen....
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 22, 2009 10:46 am

'Godve.....' mompelde Mudly. Het konijn had te lang op het vuur gestaan en zag er een beetje donker uit. Mudly liep van de keuken naar de eet-tafel en van de eettafel weer naar boven. Hij kwam terug met een pijl en boog. 'voor het konijn maar hij is een beetje mislukt. Ik ga nu even jagen... zie je straks.' zei Mudly. Hij gooide het konijn door het raam voor eventuele dieren of draken die het ook zou lusten maar verder liep hij gewoon naar buiten en het viel hem niet eens op dat Luna en Toxic er waren. Hij liep het bos in en verdween achter de bosjes. Jagen was niet zo moeilijk vond Mudly dus hij zou binnenkort wel terug komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 22, 2009 12:23 pm

Maylin zag dat Mudly schold, en boos weg liep. Ze gniffelde en stond toen op, ging voor het raam staan. En deed het open, half bungelend uit het raam, leunde ze naar voren. Luna en Toxic te kunnen zien. " Luna, dit is Toxic" En ze wees naar haar. " Ik heb haar geruilt voor iets, ze kan handig zijn voor de shadows" Ze keek Toxic vriendelijk aan, en toen weer naar Luna. " Een ding, zorg dat Mudly jullie niet ziet, Toxic jij kan nog aan tafel komen zitten. Mudly kent jou nog niet. Maar Luna jullie kunnen het niet vinden, he?" Ze glimlachte en maakte een gebaar naar Toxic dat die zich door het raam moest frumelen. Ze deed een stap naar achter. Legde Luna uit wat ze van plan was vanavond, en dat zij moest komen. En ging weer aan tafwel zitten, voor zich uit starende naar de deur waar Mudly uit zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 22, 2009 12:40 pm

Toxic ving het konijn wat Mudly gooide handig op en at de helft, ze liet de rest voor Luna over. Ookal was dat niet veel het was gewoon om te laten zien dat ze geen vijanden wou zijn ofzo. Ze sprijdde haar vleugels en klapwiekte een keer zodat ze van de grond kwam. Ze zette haar voorpoten op de vensterbank, haar achterpoten volgde. Zachtjes zette ze zich af terwijl ze haar vleugels vauwde zodat ze door het raam heen kon. Ze was gegroeid en kwam nu met haar rug tot Maylins onderste ribben. Haar nagels tikte zachtjes op de houten vloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo jul 22, 2009 1:39 pm

Mudly liep fluitend door het bos. Hij zag opeens een hert. 'Hmm... hertenvlees. Nog nooit geprobeerd.' Het hert was niet groot dus zou hij het wel mee kunnen dragen. Hij bukte zodat hij laag aan de grond stond. Hij spandde zijn boog en schoot direct op het beest zijn hoofd. 'Raak' zei hij zacht. Het hert schrok maar viel terplekke dood neer. Mudly liep richting het hert en pakte een dolk. Hij zocht wat takken en maakte een soort van mand. Het hertenvlees ging daar in. Hij sneed het feiloos eraf en stopte het in de mand. Toen hij dacht genoeg te hebben en hij nam altijd wat extra's mee kwam Milo aanvliegen. Hij ging op Mudly's schouder zitten. 'Hey Milo..' zei Mudly. 'We hebben vanavond hertenvlees.' Milo liktte zijn snuit hij had wel zin om wat nieuws te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptyzo aug 02, 2009 4:49 am

Azazeal vloog over de bossen en zag mudly, azazeal moest moeite doen om in de lucht te blijven maar het lukte niet. Hij stirte een paar meter van mudly en milo neer. Hij keek hen aan glimlachte flauwtjes, en verloor het bewustzijn. in zijn flank had hij een reuze wond en iets had in zijn nek gebeten, het bloed stroolde eruit... daar lag azazeal dan terug van een tweede strijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptyma aug 03, 2009 2:31 pm

Toen Mudly om wilde draaien om naar huis te gaan zag hij dat Azazeal naar beneden viel en zijn bewustzijn verloor. "Milo! Informeer aan Maylin dat ik wat later kom..." Milo vloog weg en kwam even later aan bij hun huis en vertelde alles aan Maylin. Ondertussen bedacht Mudly een idee om de wond wat sneller te laten genezen. Hij zocht in de buurt een paar kruiden en probeerde er een soort zalf van te maken. Hij had dit ooit op een van zijn reizen geleerd. Hij wreef het over de rand van de wond. Volgens de mensen daar zou het sneller genezen en het bloed zou sneller stollen. Mudly geloofde het nooit maar het was het proberen waard. Hij ging bij de kop van Azazeal zitten en wachtte af. Hij liep naar de nek en bestudeerde de wond die leek op een enorme beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptydi aug 04, 2009 10:16 pm

Azazeal kwam weer bij, en keek mudley recht in de ogen, er was iets veranderd in azazeals ogen... het was iets duister. Azazeal merkte hoe hij naar bloed hunkerde, het tweede gevecht met zijn broer heeft hem veranderd. Hij hoopte dat mudly het niet merkte want dan zou mudly hem mischien niet meer willen. Dus snel draaide hij zijn blik weg en zei"bedankt, ik voel me meteen al wat beter, hij keek naar mudlys lippen, en legde kop in mudlys nek. hij wou mudly een knuffel geven, maar omdat hij een draak was wist hij niet goed wat hij moest doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptywo aug 05, 2009 2:43 pm

Mudly zag de bloeddorstigheid in zijn ogen wel. Hij had zelf ook die ogen in zijn slechte gedaante. Hij negeerde de ogen en hoorde toen de woorden die hij zei. "Geen dank..." zei hij vriendelijk. Hij voelde de kop van Azazeal in zijn nek en hij glimlachte. Hij wreef met zijn hand over de kop van Azazeal en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptyvr aug 07, 2009 5:09 pm

"wat is er?" vroeg azazeal aan mudly. "Doe ik iets verkeerd?" hij keek mudley aan en hij kreeg zin om een zielig mensje op te eten, maar hij zou mudly nooit iets aan doen. en milo ook niet want azazeal beschouwde ze als famillie. hij keek mudly niet begrijpend aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Emptyzo aug 09, 2009 11:57 am

Toxic ging rustig in een hoek liggen, ze zag hoe Milo naar binnen vloog en aan Maylin vertelde dat Mudly later zou komen. Milo had Toxic blijkbaar niet door of hij bestedde geen aandacht aan haar. Rustig wachtte Toxic af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug thuis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terug thuis!
» Mijn thuis
» terug naar de natuur
» Terug in de stad
» Time to tell (Vervolg: weer terug van weggeweest)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: