Voor de mensen die me zouden willen helpen, ik weet niet direct waar ik een topic kan vinden voor de voorgestelde gebieden. Ben nu eventjes rpg off, dus moet veel terug leren over het rpg-en. Alvast ik zet de foto hier al neer, omdat ik de site er niet meer van weet.
Spoiler:
Voor de mensen die me willen helpen, alvast hartelijk bedankt.
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Gebieden?? za jan 15, 2011 6:46 pm
Wat is nou precies je punt? Met wat moeten we je helpen? Als je niet weet waar je een topic als deze moet laten zet je hem bij 'overig' De afbeelding die je hebt geplaatst komt uit de film 'Avatar' Helpdesk is voor vragen, als de vraag is 'zullen we dit gebied nemen?' dan is er weer een aparte plek waar je deze kunt stellen.
Aztec
Aantal berichten : 64 Punten : 51 Join date : 19-12-10
1.Ik wist gewoon niet waar het topic van de voorgestelde gebieden staat, daarvoor zet ik dit hier neer. 2.Zal er op letten voor de volgende keer ik zo'n vraag stel. 3.Weet ik, heb hem zelf gezien(niet aanvallend bedoelt) 4.En waar zou deze plek dan mogen zijn, als ik vragen mag?
Ik weet het, ben een probleemgeval. 3weken zijn lang.
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Gebieden?? za jan 15, 2011 6:56 pm
1. Als je iets niet weet betekend het niet dat het er niet is. Eerst denken dan doen. Je gaat echt niet dood aan eventjes zoeken. 2. Wees de volgende keer gewoon wat duidelijker, je had namelijk net zo goed alleen de afbeelding kunnen posten. Lees het eens terug, misschien snap je dan wat ik bedoel. 3. Leuk voor je ^^' 4. Deze plek is er niet in DW
Hoezo drie weken zijn lang? Je moet écht leren duidelijker te zijn.
Aztec
Ok, zal er allemaal rekening mee houden, 3 weken, voor mij wel, ik ben ook niet meer van de jongste(yeah right) Het probleem enkel bij mij is, ik kan niet zo goed meer denken op korte termijn.
Sky Admin
Onderwerp: Re: Gebieden?? za jan 15, 2011 7:52 pm
Het hangt ervanaf op welke manier. Je zegt nu gewoon spontaan 'ik weet het, drie weken is lang' dan weet ik niet waar je het over hebt. Je kunt gerust de tijd nemen. Als je een topic maakt kun je gewoon rustig schrijv en nadenken. Je hebt geen tijdslimiet, zover ik weet.
Aztec
Ok dankje, alsof ik dat niet doe, probleem heb ik nu wel, zit in lastige situatie's thuis, dus heb x-treem weinig inspi. en kan niet zo vaak rpg-en. En dan heb ik het enkel van bij m'n moeder thuis. Dus hopelijk begrijpen jullie me een beetje.