Geslacht : Aantal berichten : 53 Punten : 68 Join date : 14-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : Onder je bed naast het grote groenen monster
Dragon World Leeftijd: 16 Temmer\draak: A dragon? Only when pig's can fly Partner: Why? No body love's her.
Onderwerp: Gebieden ideeën. vr dec 17, 2010 8:10 pm
Jha ik was op weg naar huis en het was wat mistig. (lekker boeiend.) en toen kreeg ik een goed ideetje. Misschien was het wel leuk om een gebied voor wat meer geheimzinnige mensen en draken. Dus hier is een soort omschrijving er van.
Misty meadows. Een groot gebied aan de rand van dw. Het gebied is erg levendig met groen en kleine wezens. Maar veel draken en mensen komen hier niet graag vanwege de dikke mist die er hangt. Volgens sommige mensen komen hier alleen maar eenzame mensen.
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Gebieden ideeën. vr dec 17, 2010 8:34 pm
Ik weet niet of je het wete maar er waren al eerder mistige gebieden maar na de komeet inslag zijn die er niet meer.
Als je het niet gelooft dan vraag je het maar na bij Sky
medira
Geslacht : Aantal berichten : 53 Punten : 68 Join date : 14-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : Onder je bed naast het grote groenen monster
Dragon World Leeftijd: 16 Temmer\draak: A dragon? Only when pig's can fly Partner: Why? No body love's her.
Onderwerp: Re: Gebieden ideeën. vr dec 17, 2010 9:09 pm
oke maar ik geloof je wel hoor
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Gebieden ideeën. vr dec 17, 2010 11:01 pm
Bijna ieder forum heeft mistgebieden of iets wat daarop lijkt, een komeetinslag en geisers heeft niemand. Dus de misgebieden gaan we niet terughalen. Er is al een plaats met mist: het drakenkerkhof. Meer mist is onnodig
medira
Onderwerp: Re: Gebieden ideeën. vr dec 17, 2010 11:27 pm