Raze was het toch? Van Ws bedoel ik
Goed ik zal mijn mening ook even laten horen.
Als je de plaatjes zelf zoekt kun je ze wat minder groot maken. Hierdoor lijkt het erop dat her minder tekst is plus dat je er een randje om heen kan doen dat oogt verzorgd ^.^
Probeer inderdaad wat orginelere plaatsen te verzinnen maar denk ook na of dit praktisch is.
Voorbeeld: Dark Forest, noem het dan het dode woud ofzo
Kleine aanpassing en het is al wat origineler. Wat me doet twijfelen in dit gebied is wat hebben de mensen hieraan. Als ze weten dat ze wellicht verscheurt worden. Niemand gooit zichzelf in het hol van de leeuw omdat hij stoer en leuk wil zijn. Jammer genog is het niet de echte wereld en zal je zien als de Rpg populairder word dit ook gebeurd. Kijk maar naar het donkere bos in Ws. Ik stoor me er vreselijk aan want dit word ongeveer hét gebied waar je stoer en sterk kan zijn tegen over de Dark Shadows.
Voor de rest van je lay-out en keuze van het standaard. Dat heeft Dw ook, maar over dit stuk ga ik geen woorden aan verspillen.
Je Rpg idee is redelijk origineel. Wat mij eigenlijk stoort is dat je geen duidelijke verhalenlijn hebt in de Rpg. De oorlog tussen mens en wolf. Leuk verzonnen en knap dat je al iets weet op te bouwen. Maar als je nadenkt is de Rpg niet meer dan massamoorden te plegen. (Mocht je dat wel hebben en dt in de uitleg staat sorry dat heb ik niet kunnen vinden.) Het is leuker als er een voorgeschiedenis was. Bijv: Een mens en wolf waren als familie en deden alles samen. Door een conflict vermoorde de mens de wolf. Dan is er een reden om te vechten. En waarom zijn er roedels? Je zou zeggen dat de wolven aan een kant stonden tégen de mensen. Dan kan je doen dat een groep wolven niet zinde op wraak en zijn eigen pad koos.
Ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt
Voor de rest zijn bepaalde dingen moeilijk te vinden of erg onduidelijk.
Nog een kleine tip, gebruik de portal om een korte samenvatting te geven of welkom te heten aan eventuele nieuwe leden die voor het eerst op je site komen ^^
Voor de rest heb ik het gevoel dat je iets te snel je site Online heb gezet. Als ik jou was zal ik hem weer even offline zetten en tegen je leden zeggen dat er een verbeterde update komt. Zet alles zo neer tot alles overzichtelijk en duidelijk te vinden is. Originele namen een verhalenlijn en misschien de tijd waarin het zich afspeeld.
Want iedereen met een pistool die een beetje kan mikken schiet zo tien wolven dood. Of een wolf bijt in de nacht zo een dronken man in zijn nek
Als je dingen net precies weet of hoe je het in elkaar moet zette , vraag om hulp bij iemand die er wat meer van af weet of graag wilt helpen.
- Voor plaatjes verkleinen of een randje heb je een bewerkingsprogamma voor nodig, misschien zijn er mensen die je kent van Ws die je willen helpen? Anders wil ik zo nodig dat wel doen
-
Succes met je site verder