Onderwerp: world of wolf(ve) and human.(wowah) zo maa 07, 2010 5:45 pm
Naam: World of wolve and human Soort: Rpg omschrijvingen: In de wereeld van vandaag, moet je zien te overleven. Je kunt dit op twee manieren doen: Als mens en wolf spelen, je kunt ook alleen/solitair blijven en dus alleen op pad gaan. Het maakt ook niet uit of je een mensenvriend/wolvenvriend voor het leven hebt.Je beslist het zelf alleen of in een stam/roedel?
link:[url=http://wolfandhuman.forumotion.com/]http://wolfandhuman.forumotion.com[/url] banner/logo: Sorry niet gevonden.
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: world of wolf(ve) and human.(wowah) zo maa 07, 2010 8:44 pm
Het plaatje op de portal is hetzelfde als op WS, omdat je kunt kiezen tussen mens en wolf is het logish dat (bijna) iedereen een wolf is. Plaatjes bij de catogoriën is een aanrader. De omschrijving mag ook wat duidelijker, dit is nogal vaag.
Veder vind ik het echt flauw dat er maar één plek is bij "mensen" en negen bij de "wolven."
Het meervoud van wolf in het engels is trouwens 'Wolves' en niet 'Wolve'
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: world of wolf(ve) and human.(wowah) zo maa 07, 2010 10:45 pm
ik ben het eens met Sky ook vind ik de lay-out slapjes en de gemiddelde zinnen in de RPG erg laag
al vind ik het idee wel wat maar de rest gewoon niet
moon
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 140 Punten : 121 Join date : 23-01-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: world of wolf(ve) and human.(wowah) ma maa 08, 2010 8:20 am
Ik promoot het hier eigenlijk, heb het al overal gepromoot, maar het is niet mijn site, ik doe dit gewoon omdat ik vind dat er te weinig mensen online zijn. Niemand is meer online gekomen(behalve ik) sinds 2008
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: world of wolf(ve) and human.(wowah)