Curse zag de ijspegels aankomen en haalde uit met zijn staart. Onder luid gekletter sloeg hij de ijspegels kapot. "Gaan we sneeuwballen gooien?!" gromde hij. Hij brulde en in een mum van tijd pakte de lucht samen en onweerde het. Bliksem reette de donkere wolken open, oorverdovende donder volgte. Het begon NIET te regenen omdat hij alleen met bliksem kon omgaan; hij was geen waterdraak. Curse was geen grote draak maar uitermate krachtig. Hij was gebouwd op kracht en snelheid. Zijn wat kleinschalige vleugels maakte dat hij uiterst wendbaar was waardoor hij de meeste aanvallen met gemak kon ontwijken. "Je bent niet alleen in het territorium van de Night Warriors maar je hebt me ook gestoord tijdens het eten" hij zei deze woorden niet heel erg hard omdat het toch geen verschil zou maken als deze eigeweize, domme draak het zou horen. Zelfs voor een draak van deze leeftijd was ze erg stom. Geen enkele draak zou zo roekeloos het Night Warrior gebied binnengaan én op deze manier reageren als hij of zij werd aangevallen door een Night Warrior!* Met een noodvaart beukte hij opnieuw de witte draak. Ditmaal klemde hij zijn kaken rond de kop en beet hij goed vast. Hij klauwde zijn nagels in de nek van de draak waartegen hij vocht. Hij sloeg krachtig met zijn vleugels waardoor vooruitvliegen voor de draak érg moeilijk en misschien wel onmogelijk worden. "En nu vertrek je uit het gebied. Je maakt rechtsomkeert of ik maak je áf en eet ik je op!" hij praatte nu hard en duidelijk ondanks dat hij zijn kaken rond de kop van de witte draak geklemd had.
*Dit meen ik, je lapt de regels aan je laars: Je moet het wel realistish houden! Als een draak als Starnight gewoon het Night Warrior gebied binnengaat, geen krimp geeft bij het zien van een Night Warrior én heel brutaal is!