Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 verloren hoop...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Blaze

Blaze


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 42
Punten : 45
Join date : 11-05-09
Leeftijd : 26

Dragon World
Leeftijd: 5 jaar
Temmer\draak: Heeft ervoor gekozen om wikka te worden en heeft mij achter gelaten
Partner: Ik geef mezelf niet snel bloot aan dingen

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: verloren hoop...   verloren hoop... Emptyma mei 11, 2009 5:58 pm

wat vooraf ging:
de moeder van blaze liet haar ei even achter om vat eten te zoeken... ondertussen beukte blaze tegen de schaal van zijn ei... even late brak het ei en kwam hij uit het ei rollen... hij wist al dat zijn mama weg was gegaan om eten te zoeken want ze had gezegd "ik ben zo terug kleintje even wat eten zoeken..." dus blaze scharrelde wat rond in de grot... dit was heel wat anders dan het ei waar hij in had gezeten. Nadat hij achterin de grot klaar was met alles besnuffelen, waggelde hij naar de uitgang van de grot... hij keek over de rand maar hing ietsje te ver naar voren waardoor hij zijn evenwicht verloor en over de rand kukelde. zijn vleugeltjes waren nog te zwak om het gewicht van het kleine lijfje te dragen waardoor blaze verder naarbenden viel even een paar seconden later werd zijn val gebroken door een rots. via de rots viel hij nog een klein stuk verder en belandde toen in een struik.

nu:
blaze piepte naar zijn moeder maar ze kwam maar niet, de wond op zijn schoudertje die hij had opgelopen tijdens zijn val bloedde en deed veel pijn. Blaze piepte harder maar zijn moeder kwam nogsteeds niet. Hij plofte neer op de grond.... hij was moe en dommelde langzaam in slaap...

(alleen temmers die behoefte hebben aan een baby)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 42
Punten : 45
Join date : 11-05-09
Leeftijd : 26

Dragon World
Leeftijd: 5 jaar
Temmer\draak: Heeft ervoor gekozen om wikka te worden en heeft mij achter gelaten
Partner: Ik geef mezelf niet snel bloot aan dingen

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptyma mei 11, 2009 6:13 pm

Blaze werd laangzaam wakker en keek met zijn grote glinsterende ogen hoovol naar clay 'mama' piepte Blaze blij en wriemelde aan clay's haar... 'mama' zei Blaze weer lief....
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 5:46 pm

Maylin kwam rustig aanlopen en keek gemotieloos naar voren. ze sloeg haar ogen neer, en klampte het medaillon stevig vast. haar knokkels deden pijn van het knijpen. Het begon te bloeden. Ze zag een jongen met een draak in zijn armen, naar de markt lopen.Dacht ze tenminste, ze dook geruisloos achter een boom. En gluurde erachter vandaan naar de jongen. "mmm," mompelde zse bedacht. En ze liet het amulet los. "mam," zei ze. Direct keek ze weer naar de jongen.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 5:49 pm

Luna kwam aanlopen"Zozo bespiet jij zomaar iemand stomme temmer"Zij ze vals en verdween in een shaduw en je kon haar niet meer zien.
Toen er uit de shaduw van de temmer een stem kwam en bewoog en een shaduw kreeg van een draak kreeg .
"Wie ben jij?"zij ze vals .
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 5:52 pm

(huh, ik snap jou verhaal niet maar ik zou wel even wat doen)

Snel draaide Maylin zich om en ze kwam oog in oog te staan met een draak.
"mm, moet ik jou dat vertellen dan" en ze duwde verwend haar hoofd omhoog.
opeens uit het niets, trok ze haar pijl strak aan haar boog. " een beweging lief draakje, en je bent er geweest" ze hield haar boog gespannen, voor iedermoment een aanval te doen.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 6:03 pm

(laat maar je hebt niks gezien XD)

"O laat dat"zij ze kwaad en veranderde in een shadow raaf(een schaduw in een vorm van een raaf) en vloog snel heen en weer en lande op haar schouder en kraaide ."Mij kan je niet pakken"m zij ze vals en kraaide in haar oor.
"Er was eens een temmer temmer een temmer en die werdt mijn avond etennnn"zong ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 6:06 pm

( Xd, echt van Madagascar dingetje film...PINGUIN!!!)

Maylin bleef rustig, en en keek naar voren. " Weet jij ook dat ik goed kan mikken, en oh zwaarden heb ik ook" ze keek de vogel kill aan. " ik kan zo goed mikken....en raken......" ze keek naar haar boog, en de pijl die zat gespannen erin.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 6:11 pm

"En wat wil je me doodden en zo in een slechte groep komen want als je dat wilt heb je pech want ik ben de Alfa van The black shadows"zij ze vals en ging op haar hooft zitten.Ze keek naar beneden keek rond.Ze ging maar haar vleugels schoon maken want ze vond de temmer maar saai.
Toen zag ze wat glimmen en pikte het snel en vloog weg en lande op een tak boven op een boom.
Ze bekeek het en pikte er op .
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 6:55 pm

Ze keek naar de vogel/draak in de boom. Ze keek aandachrtig even naar het glimmende ding en zag toen dat het een ring was. " stselt niks voor Vogeltje, het is weer zo'n een en ander prul dingetje. En ze keek naa de vogel. " Dat je dat intressant vind" en ze likte haar lippen. haar lippen waren van zich zelf Fel fel rood.
en ze had leuke punttandjes. " ik zou dat ding weg gooien" en ze maakte een gebaar met haar handen van afgedankt vuil.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 7:01 pm

Ze bekkek het en vond het mooi"Ik hou het "zij ze en veranderde weer in een draak en vloog naar een grote rots en ging zitten.
Ze had de medeljon vast en deed het om haar nek.
de ring was de medeljon want haar kracht was Illuisie en ze liet de Temmer denken dat het een ring was terwel het niet zo was(is dit duidelijk XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydi mei 12, 2009 7:06 pm

( oh, maar niet mijn medaillon toch??? want dan gaat mijn personage door het lint dus het is een ander medaillon)

Maylin gaf geen aandachtf aan de draak, en ze gaf haar medaillon een kus. het voelde fijn en vertrouwt aan. ze wist dat dit haar echte medaillon was. Want het voelde vertrouwt aan. niemand kon haar medaillon afpakken, want het kon niet meer van haar hoofd af, en het koortje was zo sterk dat geen enkele draak het kon breken. Haar hoofd was enorm gegroeit, en was dus te groot voor het koortje.
" Wat wil je eigenlijk" brulde ze de draak na.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptywo mei 13, 2009 8:47 pm

"draken brullen jij niet"zij ze vals en vloog rondjes boven haar en ze had pervecht uitzicht.
"of eten of kijken of je slecht genoeg ben"zij ze vals en je hoorde haar maag knorren en ze lande voor haar.
"Oudere wezens noem je U en niet jij begrepen klein mormel"zij ze kwaad en vals
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Emptydo mei 14, 2009 5:00 pm

" Nee" en ze keek verwend met haar neus omhoog. " oh, en ik ben geen mormel" en ze richtte haar pijl op Luna. " Zeg doe niet brutaal he, of ik knal je uit de lucht" Ze hield haar boog weer gespannen, En SCHOOT!!!. Het medaillon werd uit de poten, van de Kraai/Draak geschoten en het kwam tegen een boom aan gespiest. Maylin greep het medaillon van de pijl af. Ze hing het weer om haar nek heen. " Zo" zei ze.
En ze keek luna aan, "zoek je eigen sieraad" Maylin kneep weer in haar Medaillon, Dit keer WAS HET WEL HAAR MEDAILLON. Ze gaf het een kus en ze liet het niet meer los.

( ik heb nu mijn medaillon weer terug, en moet je da tdan even verwijderen van jme invertaris. Please?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verloren hoop... Empty
BerichtOnderwerp: Re: verloren hoop...   verloren hoop... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verloren hoop...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verloren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De drakengrotten-
Ga naar: