Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw gebied voor de nieuwe rang

Ga naar beneden 
+2
Lex
Sky
6 plaatsers
AuteurBericht
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyma maa 29, 2010 8:39 pm

Er is een nieuwe rang gekomen om leden aan te sporen langere berichten te maken, het is de rang van heilige temmer/goddelijke draak. Deze rang heeft geen speciale mogelijkheden zoals het veranderen van topics of profielen naast die van jezelf of de toegang tot het beheerderspaneel. Wel wil ik ervoor zorgen dat de bezitters van deze rang naar een bepaald stuk gebied kunnen dat ergens in DW ligt. Nu is mijn vraag aan jullie: Hoe zal dit stuk gebied heten en hoe ziet het eruit?

Denk aan:

- Een plek voor goden en heilige, een beetje magish dus.
- Het is een neutraal stuk gebied, niet duister, niet heel vrolijk.
- Alleen de bezitters van de rang kunnen erheen.
- Er zal niet gevochten worden.

- De naam moet in het nederlands.

Invullen:
Code:

[b]Naam gebied:[/b]
[b]Afbeelding:[/b]
[b]Omschrijving:[/b]

Deze rang is er gekomen omdat -ik noem geen namen- een lid zich zomaar 'god' noemde, het leek me een leuke toevoeging en een mooie aansporing tot betere posts.

Edit: Er werd gemeld dat ik dit van 'Uzo Island' heb overgenomen, ik wil jullie daarom zeggen: Dat wist ik niet, ik ben daar niet geregistreerd en heb de RPG ook niet helemaal doorgelzen. Mijn enige connectie met dat forum in dat we linkpartners zijn.


Laatst aangepast door Sky op ma maa 29, 2010 10:21 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyma maa 29, 2010 9:26 pm

De heilige plek
heilig der draken


XD


Laatst aangepast door Lex op ma maa 29, 2010 9:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyma maa 29, 2010 9:31 pm

Zou je iets precieser kunnen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyma maa 29, 2010 9:49 pm

Nou laat ik eens een poging wagen ='] ;
Naam: Tempel der Verhevening. (of iets in die richting?)
Uiterlijk van de plek - ik heb geen plaatje:
(Ja te veel films gekeken) zo'n ronde stenen plaats met grote pilaren die de grote en legendarische verhalen vertellen in pictogrammen van de draken. Het kan op een berg staan, of juist in een dal waar je alleen op een speciale manier in kan komen (in dit geval met die speciale rang).

Een idee? =]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyzo apr 25, 2010 1:42 pm

Ik wil ook eens proberen.

Naamgebied: Geestes-Eiland
Afbeelding: komt nog
Omschrijving: Het is een eiland dat beweegt en zich verplaatst. Aleen goddelijke draken en heilige temmers weten op een onverklaarbare manier waar het is. Je kunt er alleen komen als je door een heilige of God word gebracht. Deze kunnen er op hun buurt weer komen door een of andere goddelijke kracht. Dit is een brug en rustplaats voor de zielen van de doden die naar de eeuwige wereld trekken om rust te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptyzo apr 25, 2010 2:13 pm

laten we eens kijken?

naamgebeid: het draken walhalla.
afbeelding: Nieuw gebied voor de nieuwe rang Orciax
Uploaded with ImageShack.us
omschrijving: het draken walhalla is een plek waar alleen de heilige der heiligen kunnen komen, alleen zij weten waar deze plek ligt. het is een ruim gebied vol bomen, landerijen zo ver als het oog rijkt. er lopen ook dieren rond die je anders nooit tegen komt op de hele wereld. er staat ook een tempel voor de drakengod en de heilige-temmer. deze hangt in de lucht en wordt mee gevoert door de wind. de onderkant van het vliegende eilend zit vol met een deken van wolken, net als de bovenkant. het hele eilend wordt door de wolken in bescherming genomen en heeft een schild dat als er normale draken er komen dwars door het eilend vliegen om geen ergwaan te creëren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abhorsen

Abhorsen


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 89
Punten : 109
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 721
Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen.
Partner: In mijn hart

Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Emptydo mei 06, 2010 6:25 pm

Naam gebied: Het Heilig veld (o.i.d)
Afbeelding:
Omschrijving:Een veld ergens tussen de bergen (wel ergens aan het begin zodat het ook berreikbaar is voor de heilige temmers) , de enige plek in de omgeving (bergen) waar op mysterieuze wijze leven groeit. Het veld heeft een enigsinds ronde vorm en is licht glooiend. Er groeien, buiten gras om, ook nog enkele struiken en lichtblauw gekleurde bloemen die enkel kunnen leven op een pure plek, een plek die niet vergiftigd is door vertroebelde zielen (vandaar dat hier enkel goddelijke draken en heilige temmers komen, deze zijn puur van geest en helder van ziel.) De vredige sfeer die er hangt doet idereeen tot rust komen en schenkt alle draken/temmers een heldere blik op de gang van zaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied voor de nieuwe rang   Nieuw gebied voor de nieuwe rang Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw gebied voor de nieuwe rang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw gebied? (iedee FROST)
» nieuw gebied!
» nieuw gebied!!
» Nieuw Gebied
» Nieuw gebied in schaduwgebied

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: