Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just Talking

Ga naar beneden 
+44
Vavhuuz
Sarona
Aleria
Lea
Aztec
moon
Zorall
Iluna
Venmore
Curse
Kaylen
Luna
Laisve
Falkor
Myriad
Solo
Shinrae
Saffya
Fable
Yassia
Maylin
Utiyre
Misery
Shakey
Twilight
Rhadamanth
Aiwendil
Kami
Sombra
Shetani
Razor
Cloud
Rake
Tate
kliennie
Leona
Adanya
Angel
Toxic
Jade
Sky
Dar
Abhorsen
Novem
48 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 01, 2012 5:16 pm

Nee Spes Nostra Zedelgem. Bij ons gaat het niet om welke richting die je doet, de ASOers gaan ook om met de TSOers en omgekeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 01, 2012 5:40 pm

Bij ons is het eigenlijk ook een beetje zo. Ik heb nooit geweten dat een ASOer mij of een BSOer uitlachtte... Wel is het bekend dat ASOers vaak BSOers uitlachen omdat ze dommer zijn dan hen, maar hier heb ik nog nooit iets van gemerkt. Het probleem bij ons nu op school is, er zijn twee groepen. De 'rijke' kinderen wiens ouders genoeg geld hebben etc, en de 'gemiddelde' of 'armere' kinderen. Dit zijn dan meestal de mensen zoals ik, waarvan de ouders wel geld hebben, maar niet alles kunnen kopen. Natuurlijk zijn we al niet met zoveel leerlingn o pschool: 84 ofzo, en behoren de meesten tot de 'rijke' kinderen. Dan heb je nog één grote groep onder hen, en dat zijn eigenlijk de 'bekendsten en meest gewaardeerde' onder hen. Zij zijn eigenlijk de popi's vd school. Dan hebben we nog totaal andere groepen: De pestkoppen, de gewaardeerde meelopers, en de gewone meelopers. En natuurlijk ook de soli's. De pestkoppen kun je zeggen dat dit meestal de popi's zullen zijn, maar nooit betrapt worden op gepest. Dan heb je de gewaardeerde meelopers, dit zijn de meelopers van de pestkoppen, maar dan iets meer dan gewone. Zij durven ook wel eens iem te pesten voor de lol. De gewone meelopers, pesten mee met de pestkoppen maar doen dit enkel om niet uit de mand te vallen en om er bij te horen. Dan heb je nog de solitairen, zij houden hen totaal niet bezig met pesten. Dus eigenlijk de betrouwbaarste en vriendelijksten vd school. En dan heb je nog de soli pestkoppen(vergeten te zeggen), hiervan zijn er weinig, en dit is eigenlijk het slechtste wat je kunt zijn(ik ben het zelf geweest) want, ik werd gewone meeloper, maar ik nam de leiding, en werd dus eigenlijk pestkop, maar de anderen, mijn meelopers of vrienden meestal haakten het af vanaf het begin waardoor ik al vrij snel alleen begon te 'jagen' op prooien, en iedere keer betrapt werd. Ik deed het niet voorzichtig genoeg, waardoor ik vaak bij de directeur geropen werd. En zo kwam ik tenslotte aan m'n eerste shorsing. Ik hield niet op met pesten. M'n tweede schorsing was voornamelijk NIET pesten, maar voor mij was het een grapje uithalen, maar voor de begeleiding was het iemand bedreigen met materiaal... Zo zitten eigenlijk onze groepjes in elkaar. Het is dus echt wel stom om tegen de popi's op te kijken, vooral in mijn geval, want in de kortste keren zou ik weer beginnen pesten. Maar ik heb m'n lesje wel gehad denk ik. Alleen moet ik nog iets vinden om m'n woede te kunnen beheersen. Maar daar zal ik vroeg of laat ook wel opkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 01, 2012 6:10 pm

Mijn moeder behoort tot de gewone mensen, maar mijn vader tot de rijke, hij heeft een eigen bedrijf, etc. Weet je wat een sauna is? Mijn vader heeft er een, ik vroeg: waarom zet je er een in je huis en hij zei: omdat ik dat leuk vind.XP
Hij heeft 2 i-pads, gewoon omdat hij dat ook leuk vind en een stuk of 8 gsm (ja allemaal appels), hij heeft 3 laptops en hij heeft 3 huizen.
Ik zaag al jaren om een paard en ik krijg er geen, mijn moeder wil er een kopen maar de verzorhing is te duur en het materiaal en de stalling en etc. Mijn vader (die genoeg geld heeft) zegt, je kan ook gewoon iets anders doen. Dan ga ik voor 2 weken op reis naar een ver land duik ik en mag ik overnachten in een vijfsterren hotel, maar mijn droom, nee hoor, het is zogezgd 'te duur', maar hij heeft wel het geld om iedere maand opreis te gaan. XP
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 01, 2012 11:18 pm

Dat is pas luxe. Ik wil ook doodgraag een paard, een eigen laptop, een paar i-pads, een nieuwe gsm(het liefst de allernieuwste gsm, ben nu even de naam vergeten) Ik wil veel dingen, maar ik kan het me gewoon niet permiteren...

Maar goed. Ik maak nu een afspeellijst voor het forum, suggestie's? tot nog toe heb ik enkel maar soundtracks, of tenminste muziek zonder zang...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 01, 2012 11:26 pm

Pestte jij? dat had ik niet verwacht... Ik heb dit dus altijd al willen vragen aan een (ex) pester: Waarom? Ik werd in e brugklas een soort van gepest door de pindabreinen. En mijn mentor zou e wat aan gaan doen. Wat deed hij? Een verhaal houden over bootjes en eilandjes. Nee dát helpt >> die kinderen wisten niet eens dát ze aan het pesten waren >.< Toen ben ik maar vanschool veranderd, die kinderen zullen me nooit begrijpen...
85 is wel echt heel weinig, wij hebben zo'n... ik weet het eigenlijk niet. Meer dan twee/driehonderd kinderen? We hebbenook niet zo duidelijke groepen, je kunt je bijna overal redelijk makkelijk aansluiten.
Wij (mijn ouders) zijn volgens mij best rijk maar dat is alleen te meren aan mijn risverhalen en zakgeld. Maar ik ben lang niet zo verwend... Zijn je ouders niet getrouwd? Of hebben ze een samenlevingscontract? Ik zie hen niet als twee aparte saldo's. :s
Vraa om een verzorgpaard, dat gaat beter. Of vraag om iets kleiners, een hond of kat. Ik zijkte jaren om een hond of kat, kreeg uiteindelijk een aquarium, een konijn en nu heb ik een kat Very Happy Wacht gewoon het juiste moment af, als je ouders in een vrijgevige bui zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydo feb 02, 2012 1:07 am

Ik pestte voornamelijk om het gepest zelf te kunnen ontsnappen. Ik was het beu om me elke dag slecht te voelen door het gepest, en ik beleefde er voor de momenten nog lol in. Maar achteraf gezien had ik dit niet moeten doen, want soms kreeg ik ook nog eens medelijden met mn slachtoffer. Maar dat is nu al lang vergeten tijd. Zo ben ik niet meer en wil ik niet meer zijn. Gewoon omdat ik veel te snel met schuldgevoelens zit. Mn moeder was getrouwd met mn vader, maar gingen uit elkaar. Aan mn 5jaar ging mn moeder samenwonen met mn stiefvader, toen eigenlijk haar partner, en hertrouwde ze met hem. Mn echt vader is nooit hertrouwt geweest, en woont nu samen met een krent van een partner. Echt een naar mens dat ze soms kan zijn, maar soms kan ze ook wel es aardig zijn... Maar goed, ik ga nu gewoon om de 2 weken naar mn vader in het weekend. De vakantie's regelen mn ouders onderling... Momenteel hebben we bij papa 5katten en 2honden, en daar willen ze het ook bij houden. Bij mama hebben we ook genoeg dieren. Persoonlijk wil ik geen enkel huisdier meer, uitgezonderd van een Fries paard, een ratje, muisje, fretje, slang, vogelspin, etc... Misschien ook nog wel een grote krab uit de zee eventueel, maar helaas mag ik geen dieren meer. En o ja voor ik het vergeet natuurlijk een nieuwe leguaan, die wil ik ook wel nog. Mn vorige leguaan was gestorven door hongerstaking, mn broertje werd 3jaar geleden aangereden met zn fiets door een auto met volle aanhangwagen, waarna hij stierf... We waren er kapot van, hij was tenslotte onze broer en nog maar 6jaar oud... Toen op het einde vh schooljaar, mn moeder en stiefva konden de druk niet meer aan, Quinten was hun zoontje, dus eigenlijk een halfbroer... En dus op het einde vh schooljaar gingen ze nr de pyreneeën om tot rust te komen. Natuurlijk hadden we opvang nodig, dus bleven mn broer en ik die tijd bij onze vader. Hij bracht ons 's ochtends dan naar school... Maar mn leguaan voelde dat er iets ging gebeuren, dus at hij de laatste tijd al niets meer. De dag toen we hem bij een vriendin brachten wilde hij nog niet eten. Toenik de volgende ochtend naar die vriendin belde verstond ik haar niet zo goed. Daarna had ze nr mn ouders gebeld en het slechte nieuws verteld. Niet veel later kreeg ik een brief vn mn ouders toegestuurd, waarin ik, van mijn moeder vernam dat mn leguaan gestorven was. Ik was echt kappot. En het ergste van dit alles was, ik had die ochtend vn mn broertjes overlijden nog een visioen gekregen over een BMXertje die achtervolgt werd door een vrachtwagen. En die ochtend, Quinten ging met zn BMX naar school, dus ik had het allemaal kunnen voorkomen. Door te zeggen dat hij beter zn fiets niet meenam... Maar helaas zijn niet al mn visioenen even duidelijk. Zo zie je maar waarom ik met zoveel verdriet zit. Eerst Ranja mn goudvis die was gestorven op een lastige dag, want mn vader had die dag op de voetbal een zwaar letsel opgelopen, daarna Quinten, toen Avatar mn leguaan, Toen Akouna onze hond aan oudedom, toen Baghera onze kat aan katten aids, toen Spider onze kat, ook aan kattenAIDS... Ik heb echt wel soms lastige en zware dagen zoals je kunt lezen... Maar ondanks dat alles, en het gepest er bovenop ben ik toch (soms) nog bereid om ervoor te vechten en in leven te blijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydo feb 02, 2012 6:29 pm

Pffff sorrie dat ik erom vroeg :s
Heel levensverhaal in het kletstopic >.<
Ik krijg bijna de ingeving om te vertellen wie er in mijn leven allemaal zijn verdwenen...
Veel zelfmoord nu ik erover nadenk...
Achja, kunnen we nu weer gezellig doen?
Ik ben namelijk allang blij dat ik één kat heb en jij hebt vijf katten, een hond of twee en je wilt een paard?! Sorrie hoor maar dat klinkt echt alsof je heel erg verwend bent XD

Maar waar woon je dan dat er zo weinig kinderen op school zitten? Niet in de ranstad zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydo feb 02, 2012 8:08 pm

Ik heb al 8 katten, 1 hond, 20 vissen, 2 vogels, 4 kippen en ik had vroeger 2 pony's maar ze waren te klein dus zijn ze verkocht, ik ben nu aan het kijken voor een verzorgpony, maar mijn ouders zeggen dat ik eerst betere punten moet halen. Bij mij op school zitten er 100 of 200 kinderen leerlingen. Sommige zijn kinderen andere niet dombo's zijn leerlingen. Ja er zitten een paar 'domme' in onze school, niet beledigend bedoeld.

Mijn ouders zijn gescheiden van mijn 3 jaar, dus veel weet ik er niet meer van, maar toen mijn vader vertrok naar China was ik 10 of 9 jaar, dus ik had veel verdriet...

Maar ja, mijn stiefvader is supertof en volgende maand gaan ze trouwen, ook mijn vader en stiefmoeder zijn getrouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydo feb 02, 2012 11:20 pm

Ik heb eigenlijk maar één kat die van mijzelf is. Of 2, Narnia, de leifste maar lompste kat van he thuis bij m'n papa, en Indi, onze enige kat bij mama. Indi kreeg ik voor m'n plechtige communie, ik woon in West-Vlaanderen, en m'n stiefvader reed speciaal voor mij naar Wuustwezel, Antwerpen, grenst bij Nederland. Speciaal voor m'n communiecadeau. Toen ik dat hoorde dacht ik zo bij mezelf, Je had dit echt niet hoeven doen, dit vind ik er toh wat over. Maar ik ben nu erg blij met Indi. M'n kat bij papa kreeg ik omdat ik toen eigenlijk een kat wilde, al zeer lang toen... Onze eerste kat, Fidji mocht ik ook helpen kiezen, maar ze hadden hem gekocht tijdens de week dat ik bij mama was. Niet eerlijk... Toen kreeg ik eigenlijk Narnia, toen kochtten we Figaro, die is van m'n broer, daarna Bagheera, ook uit het asiel, net als Narnia en Figaro trouwens... Die is pas overleden, toen haalde papa Bumba in huis, een katje die een tijdje bij papa's voetbal rondzwierf, en papa kreeg er pijn van in z'n hart, dus adopteerden we hem eigenlijk... Die is ondertussen ook al overleden... Daarna hadden we Trixie, niets bijzonders, behalve ze is een echte raskat met stamboom, maar erg klein, in vergelijking met haar broers, Sofie's ouders(m'n stiefma) hebben twee van haar broers gekocht... En als laatste haalden we Messi uit het asiel... Eigenlijk ben ik niet de kattenliefhebber bij papa, maar papa zelf...
Ik weet dat dit je mening is, en dat respecteer ik ook, maar ik ben abslouut niet verwend. Er word alleen rekening met me gehouden, meer niet...
Ik woon zoals al gezegd in West-Vlaanderen, en ga naar Moorslede naar school. Het is eigenlijk een OV4 school, speciaal voor mensen met Autisme... Daarom willen ze de klassen zo klein mogelijk houden... Verder heb ik nu niets om over te spreken... Juist huiswerk af, dus even geen inspi enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyvr feb 03, 2012 12:01 am

Aha... hele levensverhalen... Dat zijn btw VEEL huisdieren o.0
Naar wat voor muziek luisteren jullie?
Ik luister voonamelijk rock/metal/alt en soms screemo.
Over Screemo gesproken, ik ga in maart naar een concert van de Black Veil Brides!
Ik heb er echt heel veel zin in!
Weet iemand btw een goede download site als vervanging voor Piratebay?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyvr feb 03, 2012 12:04 am

Ik hou wel van alle sorten muziek, behalve klassiek.
Ik ken een site, of nee beter, een vriend van me kent een site waar je alles kan downlaoden. Alleen weet ik het niet ><, ik zal je een link doorsturen als ik nog eens bij ze ben.
Over huisdieren gesproken, 1 van mijn katten is vorige maand gestorven en de nadere vorige week Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyvr feb 03, 2012 12:14 am

Ik vind klassiek oké als het maar heel dramatisch is en niet te oud, 't liefst modern. Popmuziek en top 40 stuff vind ik VRESELIJK die mensen zingen zo irritant en je hoort de nummers gewoon te vaak >>
over dood gesproken, kunnen we niet positief blijven of moet ik gaan vertellen hoe veel mensen en huisdieren er in mijn omgeving de pijp uit zijn gegaan om erbij te kunnen horen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyvr feb 03, 2012 12:46 am

Black Veil Brides, die ken ik. Toen ik nog mn dsi had(die ik al kwijt ben sinds de herfstvak.) had ik een soort applicatie: Flipnote studio, waar je filmpjes kon maken met muziek op. En als je filmpjes wildde downloaden vh internet moest je natuurlijk zorgen voor verbinding... En zo had ik eens een filmpje geload waarvan de song van The BVB was... Dit vond ik nog wel een mooi liedje, maar ik heb eigenlijk nooit nr hun andere nr's geluisterd... Ik luister momenteel gothic en vampire muziek... Echt mooi, vooral zonder gezang, gewoon muziek... Andere muziek die ik vaak beluister is: Pop, rock R'n B, enzo van die dingen. MJ en JB zijn mn idolen... MJ omdat ik respect voor hem heb, en hij mooi kan zingen en dansen, en JB omdat hij knap is *Kwijl*

@Toxic, piratebay is nu toch piratenbaai ofzo? Velen van mn schol gebruikten en gebruiken nog steeds piratebay, alleen de naam is verandert dacht ik. En ik ken een programma: Youtube converter 2 mp3. Je plakt de link van het gewenste youtube filmpje bovenaan ergens, in een balk ofzo, er staat iets bij, enkel ben ik het vergeten... Je klikt op downloaden, en je slaat het filmpje op in je harde schijf. Het is echt een goed programna. Je krijgt geen virussen, en je kan gelijk welk filmpje downloaden... En ik gebruik het altijd om muziek op mn mp3 te zetten, en ik heb nog nooit een melding gehad van een virus wanneer ik dit programma gebruik(te).
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyvr feb 03, 2012 1:21 am

JB vreselijk vreselijk vreselijk!!! Hij is zo'n watje, z'n muziek is slappe hap en hij is helemaal niet knap (vind ik :p). Muse ownt:
JB krijgt een flesje naar zijn hoofd en hij kapt met zingen en loopt weg. Matt krijgt een fles naar zijn hoofd terwijl hij zingt én awsome gitaar speelt, hij ontwijkt en gaat gewoon door!
Luv you Matt <3
MJ is wel oké maar ik luister het niet.
Verder: Breaking Benjamin, Linkin Park, Disturbed, Papa Roach, Three Days Grace, The Rasmus, Smashing Pumpkins, Trapt, Nirvana en nog wat anderen.

Youtube to mp3 converter is prima als je één nummer wilt maar volledige albums, discografiën en films kan daar gewoon niet mee.
Ik zal wel wat research doen naar de 'nieuwe' piratebay maar als de rechter het verboden heeft kunnen ze daar wel echt problemen mee krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyzo feb 05, 2012 10:32 pm

Breaking Benjamin, Linkin park, en Three days grace luister ik ook. Ik heb denk ik 1liedje van BB en TDG op m'n mp3 staan. Vraag me nu niet welke... Linkin park heb i voornamelijk instrumental, en original songs op m'n mp3 staan... M'n lievelingsliedje(s)(op m'n mp3) voor het moment is/zijn: Thanks for the memories, van Wolf's rain(zo staat het op m'n mp3, ben nu te lui om de groep op te gaan zoeken, en what hurts the most van WR...

Maar om het kort te houden, ik heb niet zoveel liedjes op staan, maar sommigen zijn toch m'n favoriet. Ik heb NOOIT één liedje als favoriet, maar altijd meerdere...

Maar nu genoeg gezever: Ik zal verder werken aan m'n hitlijst. Nog ideetjes trouwens? dit heb ik tot nog toe: Het eerste verwijder ik sowieso, dus geen paniek(vin het niet echt passend)

EDIT: Heb alweer geen zin in morgen. Alweer terug school, alweer terug uitgemaakt worden door m'n klasgenoot, alweer naar die vieze boerderij, en ga zo maar verder. Ik heb echt een hekel aan hem en school. Sinds ik me vrouwelijk kleed en gedraag scheld en maakt hij me voortdurend uit. Hij gooit takken, en dingen naar m'n hoofd, trekt aan m'n haar, en dat voor een bi(al wil hij het zelf niet toegeven) Wat zou hij doen, als ik eens naar school kwam als emo? zou hij me dan met rust laten? (Ja ik weet het, ik gedraag me nu echt vrouwelijk, maar toch ben en blijf ik een echte emo, ookal kleed ik me er niet naar. Hij moest echt eens weten hoeveel problemen ik heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyzo feb 05, 2012 11:22 pm

Wil je antwoorden op onze topic, ik ben een beetje ongedulgig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyzo feb 05, 2012 11:26 pm

Straks, weekend bij papa. Ik ga je niet langer ophouden, kzal gaan slapen, zodat ik verder kan...
Alleen heb ik nog steeds geen geschikte avatar voor Aleva... Neutral

Maar goed... Nu alleen nog proberen m'n gsm en ds mee te nemen naar boven, zodat ik kan reageren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyzo feb 05, 2012 11:32 pm

Toxic zit je op Fursona Diaries?
Ik ben gaan studeren en dan gaan slapen, ik ga morgen reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyma feb 06, 2012 8:44 pm

Ja ik zit op Fursona Diaries als Interfector en Serabtiel.
Sky is daar btw Larimar Dove Very Happy
Hoezo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyma feb 06, 2012 10:07 pm

Raad eens wie ik ben... :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptyma feb 06, 2012 11:32 pm

Ooh awsomesauce o3o
Ik ben daar Ivy, Agnes, Lola, Yuntai, Raico, Tess... xD

Maar m'n belangrijkste zijn Ivy en Tess de rest is gwn om te laten zien dat er gebruikers zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydi feb 07, 2012 1:41 am

Ehmmm, Mallorie?
Dat is namelijk de enige gebruiker naast Sky, Cloud en mij XD
We moeten echt meer leden hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydi feb 07, 2012 9:45 pm

Jep dat ben ik, nog eens bedankt voor de tekening. Very Happy
Ik dacht dat Sky Interfector was. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptywo feb 08, 2012 12:19 am

Zo... moe...maar...zo geen...slaap...

Toch maar proberen. Als ik morgen om 5.45u eruit wil, ipv 6.15...

@Zorall, pb op Aw en Ae... Hetzelfde hier, ik reageer morgen wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Emptydo feb 09, 2012 9:43 am

Eerst deelden we het account ook, maar Interfector is toch meer van mij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just Talking - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Talking   Just Talking - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just Talking
Terug naar boven 
Pagina 9 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: