Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Draak(Thunder) trainen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyvr feb 19, 2010 11:30 am

Vol moed en goede hoop liep Lua van de bossen,door het veld,de ruisende waterval, maar dit vond ze het ideale plekje om haar nieuwe draak Thunder te trainen. Op de vorige plek waar ze hem ontmoet had kreeg ze een fluitje van haar, ze paktte het uit haar tas en wou er op gaan blazen,maar ze bedacht haar nog van wat ze zei over het fluitje:' Je moet het enkel en alleen gebruiken als je in gevaar bent.' Dus stoptte ze het terug weg, ze moest nu nog een manier bedenken voor haar te roepen. Opeens zag ze een ara zitten in een boom, ze riep die en vroeg of hij Thunder wou roepen. Ze keek hem nog achterna hoe hij wegvloog en miek toen haar bloemen-tooi verder af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder

Thunder


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 53
Punten : 58
Join date : 30-01-10
Leeftijd : 36

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Lua
Partner:

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyvr feb 19, 2010 11:47 am

Thunder kwam aangevlogen samen met een ara met een boodschap van Lua, haar nieuwe drakentemmer. Ze landde voor Lua, en de ara ging maar terug zitten op dezelfde boom. "Sorry, was nog eventjes bij Helery en Ferda" zei ze in de richting van Lua. "Je riep me via een ara om te trainen?" vroeg ze in de richting van Lua, en wachtte af op haar antwoord.
(Liefst alleen maar Lua en ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyvr feb 19, 2010 12:25 pm

" Ik zie dat hij je gevonden heeft?, ik moest gewoon een manier verzinnen om je te roepen. Heeft niet hoor van Helery en Ferda je doet maar."Ondertussen is de krans afgeraakt, die deed ze dan ook om de boom, als teken dat dit hun trainingsplekje is." Als eerste opdracht kunnen we elkaar beter leren kennen zeker?" Vroeg ze op een zachtaardig toon. Ze keek nog eens naar de prachtige uitgestrekte bergen, dat uitzicht heeft ze altijd mooi gevonden, en dat is niet alles ze werd er ook nog eens rustig van.
(inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder

Thunder


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 53
Punten : 58
Join date : 30-01-10
Leeftijd : 36

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Lua
Partner:

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyvr feb 19, 2010 6:41 pm

Thunder keek in de richting van haar drakentemmer, genaamd Lua. "Ja heb het gevonden" beantwoordde ze op haar vraag. "Dankzij een ara" zei ze in haar richting. "Ik bescherm mijn drakentemmer. Maar ook Shinra, Helery en Ferda" zei ze in haar richting, en hopelijk begreep ze het allemaal. "Ja. Jij bent dus een 12 jarige drakentemmer? En ik ben maar 3 jaar" zei ze in haar richting, en wachtte af op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyza mei 01, 2010 6:59 pm

Een klein lachje verscheen op haar mond toen Lua hoorde dat haar draak 'Thunder' nog maar drie jaar was." Zo jij bent dus drie, dan ben ik het vierdubbele van jou leeftijd hé?!" Ze keek richting Thunder en vroeg haar:" En, vertel eens wat weet je al allemaal?" De draak zou haar vast wel begrepen hebben dat het nu al over de training gaat. Ze keek eventjes richting de rivier en zag aan de andere kant ervan haar paard Avatar staan. Ze fluitte eventjes naar hem, en daar kwam hij al aangerend door het ondiepe water. Ze zadeldde hem op en vroeg aan Thunder of hij mee een ritje ging maken. Ze staptte in de stijgbeugels van haar paard en spoorde hem aan een eindje te draven. Ze wist dat hij dit erg leuk, zo draven met de wind door z'n manen. Ze keek eventjes achterom naar haar draak en hield eventjes stop voor haar, zodat ze mee kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder

Thunder


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 53
Punten : 58
Join date : 30-01-10
Leeftijd : 36

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Lua
Partner:

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyvr mei 07, 2010 7:43 pm

Thunder vloog dichterbij, bij Lua. "Ja het vierdubbele van mijn leeftijd" beantwoordde ze, en keek in de richting van Lua, en haar paard Avatar. "Jij bent mijn aller eerste draken temmer" beantwoordde ze. "Maar, vertel eens wat weet jij al allemaal?" vroeg ze in de richting van Lua, en wachtte haar antwoord af. Ze keek in de richting van Lua, en haar paard Avatar. "Sinds wanneer heb jij ook een paard?" vroeg ze in de richting van Lua, en wachtte haar antwoord af. "En, hoe heet hij/zij?" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Emptyma mei 10, 2010 9:32 am

"Wat ik allemaal weet...*denkt na*.Wat ik allemaal weet is hoe ik met dieren kan comuniceren, overleven i.d. wildernis, dieren temmen en hoe ik ze moet verzorgen. Ik heb m'n paard Avatar al sinds ik 10 jaar ben."Ze keek haar draak Thunder recht i.d. ogen en keek toen terug weg. Daarna keek ze naar de ogen van haar paard waar ze een teken op geschildert had en zag dat het teken niet meer duidelijk te zien was. Daarom sprong ze van hem af pluktte een paar besjes, plette die plat en begon het teken terug rond zijn oog duidelijker te maken met haar 'brouwseltje'."En jij vertel jij eens meer over wat je allemaal weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draak(Thunder) trainen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draak(Thunder) trainen.   Draak(Thunder) trainen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draak(Thunder) trainen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thunder [draak]
» trainen wij
» Dar (draak)
» de draak
» [Draak] Sky

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De wilde rivier-
Ga naar: